بهترین قرص ها برای تقویت مو بعد از کاشت


برای تقویت بیشتر موها و مراقبت از سلامتی مو ها ، مصرف برخی از قرص ها برای افراد توصیه میگردد و هدف از مصرف این قرص ها ماندگار نگه داشتن موهای اصلی فرد می باشد تا ریزش نکرده و فرد با کم حجمی موهای خود رو به رو نشود زیرا در جریان کاشت مو ، فولیکول مو ها کمی حساس شده و نیاز به توجه و رسیدگی دارند که در ادامه مطلب به نام بردن این قرص ها می پردازیم .

بهترین قرص بعد از کاشت مو چه می باشند ؟

معمولا نوع و تنوع قرص ها برای تقویت مو ها بعد از کاشت مو زیاد می باشد اما آن چیز که اهمیت دارد مصرف بهترین قرص بعد از کاشت مو می باشد تا تنها در جهت تقویت و سلامت موها کوشش کند و بدون هیچگونه ریسک و خطری برای فرد انجام گیرد .

بهترین قرص بعد از کاشت مو توسط متخصصین ماهر و با تجربه کاشت مو توصیه می شود و کاربردی عالی و حیاتی برای سلامت مو ها دارد که به معرفی آن ها میپردازیم .

قدم اول که در تمام کاندید ها واجب می باشد مصرف آنتی بیوتیک ها ، مکمل های مخصوص و سرم های مخصوص شستشو می باشد که در روز های اول برای هر پیوند شده ایی توصیه شده و مصرفی ضروری دارند ، اما بهترین قرص بعد از کاشت مو قرص زینک پلاس در جهت مقاومت تمام موهای سر فرد ، اعم از پیوندی و غیر پیوندی و سلامت و زیبایی موی افراد توصیه می شود و مطابق نظر متخصص باید روزانه به طور مشخصی مصرف گردد و همینطور مصرف ویتامین های مهم و ضروی با توجه به نیاز بدن فرد توصیه میشود مانند مصرف ویتامین B که در حفظ و مراقبت از موها ضروری می باشد و اگر فردی کمبود این ویتامین را داشته باشد استفاده از قرص آن توسط متخصص توصیه خواهد شد .
نکته دیگر مصرف قرص فیناستراید می باشد که با توجه به تشخیص متخصص برای برخی توصیه می شود این قرص سبب رشد خوب موها ی سر و جلوگیری از ریزش مو های اصلی اطراف سر فرد می شود و نتیجه ایی عالی و دائمی به همراه خواهد داشت و یا مصرف قرص ماینو کسیدیل برای افرادی که در موهای طبیعی خود شاهد ریزش می باشند مفید عملکرده و ریزش را متوقف می کند . مقدار مصرف تمامی قرص ها با توجه به توصیه و نسخه متخصص می باشد و مصرف خودسرانه از آن ها ممنوع می باشد .

هدف از مصرف بهترین قرص ها بعد از کاشت مو

هدف از مصرف این قرص ها ، تنها سلامت و درخشیدگی موها می باشد زیرا فولیکول های پیوندی خصوصا در روش کامل و منحصر به فرد sut به هیچ وجع نیاز به مکمل و قرص های تقویتی در جهت رشد کردن و نریختن مجدد مو ها ندارند ، مصرف این قرص ها تنها برای نریختن موهای اصلی فرد و مراقبت از سلامت و زیبایی آن ها تا آخر عمر، توصیه می شود .رنسانس

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *