هزینه لیفت بینی با نخ در تبریز

هزینه لیفت بینی با نخ

لیفت بینی

بینی عضوی است که در صورت بسیار مهم تلقی میشود و برای زیبایی چهره عضوی مهم است .

بینی های بزرگ ، قوز دار و افتاده برای هیچ فردی خوشایند نیست و زیبایی صورت فرد را خدشه دار میکنند .

بسیاری از شخاص به سمت عمل جراحی بینی رفتند که عده ی کثیری از آنان با نتیجه ی خوبی مقابل نشدند و اصلا رضایت بخش نبود.

عمل جراحی بینی روشی است که بیهوشی کامل باید صورت گیرد و این امر برای انسان کاملا خطرناک است که متاستفانه در این روش وجود دارد.

از دیگر معایب این روش مراقبت های سخت و طولانی مدت آن است و نتیجه ی عمل خیلی دیر مشخص میشود .اما خوشبختانه ، با به وجود آمدن روش های بدون عمل جراحی از تعداد مخاطبان روش جراحی کم و به تعداد روش های بدون جراحی زیاد شد.

از مهم ترین روش های بدون نیاز به جراحی بینی روش لیفت بینی با نخ است.

لیفت بینی با نخ یک روش کامل و پر مزیت برای افرادی که بینی های بزرگ با پره های بزرگ و قوز دار دارند.

 جهت مشاوره رایگان و انجام لیفت بینی در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-جنب کلانتری20 -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

مشاهده هزینه های خدمات زیبایی در تبریزپوست

ساعت کار کلینیک: از ساعت 16 تا 20

 

توجه توجه:

برای انجام لیفت بینی با نخ در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

فیلم لیفت بینی

 

لیفت بینی با نخ در تبریز

یکی از رایج ترین روش ها برای زیباسازی بینی ، بدون نیاز به عمل جراحی روش لیفت بینی با نخ است.

این روش از طریق نخ پلی دی اکسانون پره های بینی را کوچک و نوک بینی را به سمت بالا میبرد و روشی تضمینی و طبیعی به شمار می رود.

این نخ در بینی کاملا جذب میشود و مناسب با ساختار بیولوژیک بدن است و بدن اصلا آن را پس نمیزند و به آن آلرژی نشان نمیدهد .

لیفت بینی با نخ نیاز به هیچگونه تیغ جراحی و ایجاد برش بر بینی ندارد و دیگر خبری از مراقبت های طولانی و سخت ، بعد از عمل برای بیماران نیست.

لیفت بینی با نخ ، ظاهری کاملا طبیعی به افراد اهدا میکتد و قادر است پره های بینی را کوچک میکند ، نوک بینی را به سمت بالا میبرد و قوز بینی را بر طرف میکند.

این روش به دلیل طبیعی بودن خود و بدون ضرر بودن ، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است . و خوشبختانه درد و بی هوشی برای افراد به همراه ندارد.

مهم ترین قابلیت این روش این نکته است که هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است و به تناسب مزایای بسیار خود چه هزینه ایی بای بیماران در نظر گرفته است.که ما در این مقاله به این موضوع میپردازیم .

 

بیشتر بخوانید: میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت بینی در تبریز

در لحظه اول شاید مهم ترین سوال برای کسانی که قصد تغییر ظاهر خود را دارند هزینه جراحی است، قیمت انواع لیفت بسته به پزشک و محل کلینیک روش انتخابی مهارت و تجربه تخصص و تجهیزات و خدمات کلینیک متفاوت است و باید پس از مشاوره و تحقیق هزینه درمان را بررسی کرد.

لیفت بینی با نخ معمولا حدود دویست هزار تومان تا پانصد هزار تومان متفاوت بوده که آن هم با توجه به شکل بینی و قرارگیری نخ در محل مناسب و حتی نوع نخ می تواند متفاوت باشد چرا که به دلیل حساسیت یا آلرژی در بعضی افراد ممکن است نخ های دیگر که هزینه های بیشتری به نسبت نخ های معمولی داذند استفاده شود یا حتی نوعی نخ وجود دارد به نام نخ های کاگ دار که به نسبت نخ های مونو تاثیر و ماندگاری بیشتری دارند.

هزینه هر نخ در کلینیک دکتر صابر 500 هزار تومان می باشد و برای لیفت بینی 3 تا 4عدد نخ لازم است.

 

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *