مزوتراپی چشم در تبریز

مزوتراپی چشم در تبریز

مزوتراپی چشم

مزوتراپی چشم از روش های بسیار کاربردی برای درمان پف و سیاهی زیر چشم می باشد.

این درمان می تواند با تاثیر بسیار بالایی که بر روی رفع سیاهی و پف زیر چشم دارد زیبایی چشمگیری را به شما ببخشد.

بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی بر مزوتراپی تاکید بسیاری دارند.

در واقع مزوتراپی چشم از موادی مانند ویتامین و فاکتور محرک رشد تشکیل شده است و با تزریق این ماده شما شادابی را به چشم های خود می بخشید.

مزوتراپی باعث می شود ساخت کلاژن و مولکول های ضروری افزایش یابد.

هنگامی که مزوتراپی انجام می گیرد مقدار بسیار بالایی از اکسیژن جهت اکسیژن رسانی به پوست مورد استفاده قرار می گیرد و عمل خون رسانی به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.

جهت مشاوره و انجام مزوتراپی با شماره 33840029 یا 09305500380 تماس بگیرید.ساعت کار: 4 تا 8 عصر

ییتر بخوانید:

چند روز پس از مزوتراپی چشم، نتیجه درمان قابل مشاهده است؟

شما حداقل باید سه جلسه مزوتراپی برای رفع سیاهی و پف زیر چشم را انجام دهید و سپس تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

شما میتوانید درمان مزوتراپی چشم را به مدت ۸ هفته ادامه دهید.

در طول درمان شما هیچ احساس دردی نخواهید داشت و مدت زمان این دوره طولانی نیست.

مزوتراپی چشم

در طول مدت زمانی که مزوتراپی چشم برای درمان پف و سیاهی زیر چشم انجام میگیرد ممکن است قرمزی خفیفی را در دور چشم خود مشاهده کنید که این قرمزی خفیف بعد از مدت زمانی بسیار کوتاه از بین می رود.

چه عواملی باعث ایجاد تیرگی دور چشم می شود؟

با افزایش سن، گودی زیر چشم به وجود می آید و این امر باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی پلک های بالا و پایین می شود.

هنگامی که فرورفتگی و گودی زیر چشم وجود داشته باشد ظاهر فرد نیز خسته و مسن خواهد بود.

عواملی که باعث ایجاد تیرگی دور چشم می شوند عبارتند از:

بیماری های کبدی و کلیوی، زمینه ارثی، فقر آهن، اختلالات تیروئید، آلرژی، خستگی و کم خوابی.

مزوتراپی چگونه پف و سیاهی زیر چشم را برطرف می کند؟

مزوتراپی چشم می تواند برای رفع پف زیر چشم و تیرگی آن مورد استفاده قرار بگیرد.

پزشکان دوز مناسبی از داروها را تهیه می کنند که عبارتند از: ویتامین K، ویتامین C، اسید های چرب و آمینه که جهت فعال سازی سلول های پوستی دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

درمان سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

همچنین طی تزریقات متعدد به وسیله سوزن های بسیار ریز ، آرتی شوک ، رتینول و انواع اسید موجود در میوه ها را با بی حسی موضعی به شکلی بسیار دقیق دور تا دور پوست چشم تزریق می کنند و به این شکل “درمان پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی“ انجام می گیرد.

البته تعداد جلسات مورد نیاز برای اینکه افراد در درمان پف زیر چشم با مزوتراپی چشم به نتیجه مطلوب برسند ، متغیر است بعضی از افراد ممکن است در یک جلسه درمان آنها صورت بگیرد و بعضی در چند جلسه به نتیجه دلخواه می رسند.

درمان سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

البته کرم ها و لوسیون های دور چشمی هم وجود دارند که ترکیباتی مانند آرتی شوک و اسید های متنوع میوه ها و ویتامین C و K و اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه را در خود دارند اما نمی توانند اثربخشی مزوتراپی چشم را داشته باشند.

برای درمان گودی زیر چشم از تزریق فیلر نیز می توان استفاده کرد.

این نوع تزریق عمدتا برای رفع چین و چروک های صورت و هم چنین رفع پیری دست کاربرد دارد.

علاوه بر این، از فیلر برای حجم دهی لب ها و گونه ها نیز استفاده می شود. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که اثرات تزریق ژل بعد از مدتی از بین می رود و تزریق مجدد نیاز می شود.

مزوتراپی چشم چه مزایایی دارد؟

  • تیرگی زیر چشم برطرف می شود.
  • پف دور چشم از بین می رود.
  • مزوتراپی باعث از بین بردن چین و چروک های دور چشم می شود.
  • صاحب چهره ای زیبا و شاداب خواهید شد.
  • می توان با توجه به وضعیت بیمار روش درمان را انتخاب کرد.
  • نتایج بعد از مزوتراپی طولانی و دائمی خواهند بود.
  • دوره نقاهت ندارد.

 

آیا مزوتراپی چشم عوارض جانبی دارد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که خیر! درمان پف زیر چشم با مزوتراپی هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

لازم به ذکر است که امکان درد بسیار خفیف در جلسات اول مزوتراپی چشم وجود دارد. البته ممکن است شما صاحب پوستی حساس باشید که در این صورت احتمال بروز تورم و قرمزی در پوست شما وجود دارد.

 

چند نوع مزوتراپی وجود دارد؟

مزوتراپی تنها محدود به درمان پف زیر چشم نمی شود و برای درمان سیاهی زیر چشم نیز از آن استفاده می شود،

مزوتراپی را می توان در سایر قسمت های صورت نیز استفاده کرد که عبارتند از:

  • مزوتراپی صورت که برای رفع جای جوش و آکنه و چین و چروک و افتادگی در پوست استفاده می شود.
  • مزوتراپی مو که از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث تقویت رشد مو می شود.
  • مزوتراپی غبغب که باعث می شود چربی غبغب رفع شود و به شکل اولیه خود بازگردد.

 

قبل از مزوتراپی چشم

شما باید یک هفته قبل از درمان پف زیر چشم با مزوتراپی چشم ، مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهایی که ضد التهاب استروئیدی می باشند را قطع کنید و به هیچ وجه از آنها استفاده نکنید.

مصرف همزمان این داروها و مزوتراپی ممکن است خطر ابتلای خونریزی و کبودی را در هنگام مزوتراپی افزایش دهد و این امر ممکن است برای شما آزاردهنده باشد بنابراین این نکات را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

نحوه درمان سیاهی و پف زیر چشم با مزوتراپی

در قدم اول دکتر داروی بی حسی را به صورت شما تزریق می کند و البته امکان این که این فرآیند بدون بی حسی هم انجام بگیرد وجود دارد.

پزشک با استفاده از آمپول که سوزنی باریک و کوتاه دارد مواد را به لایه های میانی پوست و زیرپوست تزریق می کند.

نحوه درمان سیاهی و پف زیر چشم با مزوتراپی

با توجه به شرایط درمان عمق تزریق ها از ۱ تا ۴ میلی متر تغییر پیدا می کند.

در طول مزوتراپی چشم برای درمان سیاهی و پف زیر چشم دکتر با زاویه های مختلف یا چرخش دست تزریق را انجام می دهد و در هر تزریق تنها یک قطره کوچک به زیر پوست منتقل می شود.

 

مراقبت های پس از مزوتراپی چشم

بعد از این که با استفاده از مزوتراپی چشم برای درمان پف یا سیاهی زیر چشم انجام گرفت امکان دارد کمی قرمزی در اطراف چشم دیده شود که بعد از گذشت ۲۴ ساعت اثرات آن کاملا از بین می رود.

با توجه به عمق سیاهی و پف زیر چشم مدت زمانی که نتایج می توانند خود را نشان دهند متفاوت است اما در حالت کلی بعد از گذشت چند روز نتیجه را مشاهده خواهید کرد بنابراین با صبوری منتظر چهره ای زیبا و شاداب باشید.

البته به یاد داشته باشید با اینکه مزوتراپی پف و سیاهی زیر چشم آن را به طور دائم درمان می کند اما هیچ چیزی نمی تواند روند پیری را به تاخیر بیندازد و آثار آن را پنهان کند.

بنابراین شاید بعد از گذشت مدت زمانی طولانی مجددا نیاز پیدا کنید که به پزشک جهت درمان های مختلف یا مزوتراپی مجدد مراجعه کنید.

 

مراقبت های پس از مزوتراپی چشم

بعد از اینکه دوره مزوتراپی خود را تمام کردید سعی کنید از ورزش های موضعی استفاده کنید لازم نیست که ورزش ها سنگین باشند اگر در حد ماساژ نیز باشد برای شما بسیار مفید خواهد بود. سعی کنید حتما رژیم هایی که دارای پروتئین می باشند را رعایت کنید.

برای اینکه اثرات مزوتراپی برای درمان پف زیر چشم حفظ شود باید یک سری نکات را رعایت کنید برای مثال:

بعد از اینکه دوره مزوتراپی خود را به پایان رساندید دو مرتبه در سال باید جلسات درمانی را با توجه به تشخیص پزشک تکرار کنید.

به هیچ وجه در معرض رطوبت، گرما و یا سرمای شدید قرار نگیرید و به مدت طولانی به استخر و سونا و …. نروید.

برای ماندگاری اثرات درمان پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی سعی کنید از محصولاتی که از پوست شما مراقبت می کنند استفاده کنید.

بهترین گزینه برای شما این است که کرم برگرفته از مواد طبیعی باشد تا تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید، در حالت کلی جهت استفاده از کرم مناسب بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

مزوتراپی یک روش جراحی محسوب نمی شود و علت آن این است که یک روش کم تهاجمی می باشد و دوره نقاهت ندارد.

بعد از تزریق فرد می تواند فعالیت های روزمره خود را ادامه دهد و اگر که شخص به دلیل پوست حساس خود دچار قرمزی یا تورم شد یک روز استراحت می تواند کافی باشد.

مزایا

مزوتراپی می تواند به مقدار قابل توجهی حلقه های تیره زیر چشم را کم رنگ کند و از بین ببرد و باعث کاهش اندازه کیسه های چربی نیز می شود.

نتیجه کار پس از ۴ الی ۶ جلسه مشخص می شود. درمان پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی در حال حاضر به قوی ترین روش موجود جهت بازسازی دائمی گردش خون در زیر بافت پوست تبدیل شده است.

فرد در طول تزریق هیچگونه احساس دردی نخواهد داشت و مدت زمان درمان مزوتراپی طولانی نیست و امکان دارد پس از این که درمان پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی انجام گرفت قرمزی بسیار خفیفی ایجاد شود و بعد از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی این قرمزی از بین می رود و این روش از درمان برای افرادی که برای جراحی آمادگی لازم را ندارند بسیار مناسب است.

ممکن است که بعضی از افراد دارای مو و پوستی باشند که جنس آنها خاص است آیا آنها نیز می توانند از این درمان زیبایی بهره ببرند؟

در جواب باید بگوییم که بله! انواع مزوتراپی مو ، صورت ، مزوتراپی چشم برای درمان پف و سیاهی زیر چشم و … برای تمامی افراد مناسب است و همه با هر نوع پوست و مویی که دارند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

لازم به ذکر است مزوتراپی نیز مانند تمامی درمان های مختلف دارای پروتکل های متفاوت می باشد و مقدار ماده و ترکیبی که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد برای هر فرد متفاوت است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *