قیمت و هزینه تزریق چربی در تبریز

هزینه تزریق چربی در تبریز

هزینه تزریق چربی در تبریز

یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی و از بین بردن چین و چروک پوستی، تزریق چربی است.

در این روش پزشک با بررسی نوع جنس و میزان چین و چروک‌ها، مقدار چربی‌ را برای تزریق تعیین و آن را با روش‌های خاص وارد منافذ پوست می‌کند.

 جهت مشاوره رایگان و تزریق چربی در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس مطب: شهرک پرواز – روبروی کلانتری- نبش چهار راه-ساختمان ۷ آسمان -طبقه ۴ 

 

توجه توجه:

برای انجام تزریق چربی در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

معمولا قبل از انجام عمل با تشکیل جلسات حضوری از انتظارات و اهداف پزشک آگاه می‌شوید؛ به گونه‌ای که شما از هزینه تزریق چربی و پزشک از انتظارات و جنس پوست شما مطلع می‌گردد.

تزریق چربی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هرکدام هزینه مخصوص به خود را دارند. از این رو، نمی‌توان به طور دقیق قیمتی برای آن‌ها مشخص کرد.

البته، هزینه‌ چربی و ماده‌ای که به بدن تزریق می‌شود رایگان می‌باشد، چرا که از بدن خود شما ساکشن شده و پزشک تنها دستمزد ساکشن کردن آن را دریافت می‌کند.

به طور کلی، هزینه‌های عمل تزریق به عوامل موثر زیادی بستگی دارد که در ادامه به تمام آن‌ها خواهیم پرداخت.

تزریق چربی به گونه

بیشتر بخوانید:

قیمت و هزینه تزریق چربی و عوامل موثر بر آن

برای انجام عمل تزریق نیاز به یک جلسه مشاوره پیش از جراحی است تا پزشک و شما بتوانید از اهداف و هزینه‌های عمل مطلع شوید. هزینه‌های تزریق بستگی به چند عامل مختلف دارد که در این مطلب به تمام آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1-روش برداشتن چربی

مهمترین بخش در عمل تزریق، برداشتن چربی است که هزینه‌های هر یک متفاوت است. برداشتن چربی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها برداشتن چربی به روش لیپوساکشن است.

این روش که جزو قدیمی‌ترین شیوه‌های برداشت چربی است کمی عوارض داشته و ممکن است در حین عمل دچار خونریزی، کبودی، تورم و ایجاد اسکار شوید.

البته، از این روش اخیرا کمتر استفاده می‌شود، اما برخی از پزشکان ماهر با تجربه بالای خود بدون اینکه آسیبی به شما برسانند اقدام به برداشت چربی می‌کنند؛ به گونه‌ای که تنها آن قسمت‌هایی را از بدن جدا می‌کند که تجمع چربی بیشتر باشد و نیازی به برش‌های عمیق نداشته باشد.

یکی دیگر از شیوه‌های مرسوم در برداشتن چربی روش لیپوماتیک است. هزینه تزریق چربی با این روش ممکن است کمی گران‌تر باشد چراکه پزشک با یک دستگاه مخصوص پزشکی به نام لیپوماتیک به وسیله ارتعاشات دستگاه اقدام به جدا کردن چربی‌های مقاوم بدن می‌کند.

این دستگاه دارای حسگرهای مخصوصی بوده و مانع آسیب رسیدن به سایر بافت‌های بدن می‌شود. دقت برداشتن چربی در این روش بسیار بیشتر از روش لیپوساکشن بوده و مسلما هزینه آن نیز بیشتر است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان قیمت اینکار را حدود 1 میلیون تومان تخمین زد.

2-حجم چربی تزریق شده

مسلما، اگر حجم چربی‌ها زیاد باشند قیمت تزریق آن نیز بیشتر خواهد بود. میزان تزریق چربی به نقاط مختلف بدن متفاوت بوده و هر کدام بستگی به شرایط شما دارد.

تزریق چربی به لب

مثلا، اگر حجم چین و چروک‌ها بیشتر باشند نیاز به تزریق چربی به صورت بیشتر است که این امر موجب افزایش هزینه‌های تزریق می‌شود. تعیین مقدار چربی باید با تجویز پزشک صورت گیرد.

متاسفانه، مشاهده شده است که برخی از افراد برای تزریق بیشتر به پیشنهاد خود حتی پول بیشتری پرداخت کرده‌اند. بهتر است در کار پزشک دخالت نکرده و اجازه دهید طبق تجربه خود اقدام به جراحی کند.

به طور کلی قیمت تزریق چربی بین 3 الی ۱۵ میلیون تومان و وابسته به ناحیه و حجم تزریق چربی متغیر است.

3-مناطق تزریق چربی

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق چربی مناطقی است که چربی قرار است وارد آن شود. ممکن است پزشک اقدام به اصلاح خط خنده شما کند و یا گونه‌های او را فرم بدهد.

مسلما، هزینه فرم‌دهی به گونه بیشتر است چرا که پزشک مدت زمان طولانی‌تری را برای انجام این کار نیاز دارد.

همچنین، مقدار چربی تزریق شده در گونه بیشتر از خط خنده است. از این رو، حتما قبل از انجام عمل به این نکات توجه کنید تا پس از تزریق چربی از هزینه‌های درمان شگفت‌زده نشوید. قیمت حدودی تزریق چربی در مناطق مختلف بدن بین 3 الی 5 میلیون است.

4-هزینه‌های قبل و بعد از عمل

شاید با خود بگویید که هنگامی که هنوز عملی انجام نشده چرا باید هزینه‌ای متقبل شد. باید بگوییم که این هزینه‌ها شامل آزمایش‌هایی است که به منظور تعیین وضعیت جسمی شما گرفته می‌شود.

پزشک به کمک این آزمایش‌ها متوجه می‌شود که به چه مقدار چربی برای تزریق نیاز دارد. بعد از عمل نیز ممکن است هزینه‌هایی نظیر خرید پانسمان، داروهای تقویتی، گن‌های مخصوص و غیره به سایر هزینه‌ها اضافه شود.

5-هزینه کلینیک و دستمزد پزشک جراح

یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق چربی دستمزد پزشک و هزینه کلینیک می‌باشد. معمولا، قیمت پزشکان با توجه به تجربه و مهارت آن‌ها متفاوت بوده و اگر به دنبال جراحان خبره هستید، باید هزینه بیشتری متقبل شوید.

همچنین، هزینه‌های کلینیک را نیز باید به آن اضافه کنید. کلینیک نیز بسته به خدماتی که ارائه می‌دهد ممکن است هزینه بیشتری دریافت کند.

برخی از پزشکان برای ویزیت‌های بعد از عمل نیز هزینه دریافت می‌کنند که این امر ممکن است کمی دور از انتظار باشد؛ چرا که اغلب پزشکان تا 6 ماه از مراجعین خود به صورت رایگان ویزیت می‌کنند. بنابراین، بهتر است قبل از عمل از این موضوع اطلاعات کسب کنید تا از هزینه‌های بعد از عمل مطلع شوید.

6-نیاز به عمل مجدد

در برخی از موارد ممکن است نیاز به تزریق دوباره چربی باشد؛ معمولا، چربی‌ها به دلیل آنکه طبیعی هستند و از بدن خود فرد ساکشن می‌شوند خیلی زود جذب باف بدن شده و حجم خود را از دست می‌دهند.

همچنین، در برخی از موارد نیز به دلیل عدم مراقبت‌های لازم، چربی‌ها حرکت کرده و یا اینکه از بین رفته‌اند. در این زمان متقاضی باید مجددا تحت عمل جراحی قرار گیرد تا مشکلات بوجود آمده از بین بروند. به همین خاطر ممکن است مجددا مجبور به پرداخت هزینه شوید. گاهی امکان دارد که عمل ترمیمی نیاز به زمان بیشتری داشته باشد که این امر موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود.

هزینه تزریق چربی وابسته به ناحیه و حجم مورد نیاز برای تزریق بطور تقریبی بین 7 تا 9 میلیون تومان متفاوت می باشد. به عنوان مثال هزینه تزریق چربی به صورت بین7تا8 میلیون تومان متفاوت می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *