تقویت مو به روش لیزرتراپی

تقویت مو با لیزر

تقویت مو

امروزه روشهای درمانی زیادی برای تقویت موها جهت افزایش تراکم، جلوگیری از ریزش، خون رسانی در سطح سر ،بازسازی موهای آسیب دیده و ضعیف انجام میشود که تعیین نوع انجام این متد بستگی به شرایط فردی دارد .

افرادی که دچار ریزش موهای خود میشوند از ابتدا پیگیری های لازم را انجام نمیدهند و این ریزش زمانی برایشان چشمگیر و ناراحت کننده می شود که حجم زیادی از موهای خود را فرد از دست میدهد .

تقویت مو به روش لیزرتراپی

یکی از راه های موثر تقویتی لیزرتراپی یا همان لیزر سرد ( low level laser ) میباشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده میباشد .

این دستگاه، اثر گرمایش ندارد و بنابراین هیچ یک از آسیب‌های مربوط به سوختگی پوست با لیزر در بیمار ایجاد نمی‌شود .

این متد با سطح انرژی و جریان کم همراه با اثر بخشی بالا صورت میگیرد در این روش به هیچ وجه عوارضی و یا جراحی انجام نخواهد شد و بلعکس لیزرتراپی به صورت کاملا آسان و با بالاترین جوابدهی برای تقویت، استحکام مو هاو بازگشت فولیکولهای ضعیف شده و برای الگوهای مردانه و زنانه علل الخصوص قبل از کاشت مو توصیه میشود.

همچنین در افرادی که کاشت مو داشته اند موجب درمان زخم های ناشی از عمل وباعث تقویت مجدد پیاز فولیکولهای مو میشود .

فواید لیزرتراپی برای مو

1 .ترمیم آسیب های شیمیایی .

۲.توقف ریزش در موها .

3 .تحرک فولیکولها مو، کلاژن سازی و افزایش فعالیت سلولی .

4 .استحکام، رشد مو، موهای پر، ضخیم، سالم و براق .

هزینه تقویت مو به روش لیزر تراپی

لیزرتراپی 5 تا 30 دقیقه نهایتا زمان برده و هزینه ها کاملا بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز مو های فرد دارد .معمولا پکیج درمانی دوره شش ماهه و به صورت هفتگی میباشد و این جلسات با توجه به میزان نیاز فرد و مدت درمان آن تعیین میشود که دادن برنامه های درمانی حتما باید توسط متخصصین در این امر صورت بگیرد .

با توجه به این که تقویت مو نسبت به کاشت برای کسانی که نیاز فقط به تقویت دارند و ریزش مو در آنان پراکنده میباشد مناسب تر میباشد

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *