سن مناسب کاشت ابرو چه موقع است؟


ریزش ابرو

ریزش ابرو عارضه ایی است که از طریق استرس ، کمبود ویتامین ها ، بیماری های خاص ، ژنتیک و ارثی و ذاتی بودن به وجود می آید و با خود مشکلات زیادی را در ظاهر و زیبایی و در نهایت کاهش اعتماد به نفس و بیماری در روحیه را به همراه می آورد در همین رو درمان آن حیاتی بوده و حتما توصیه می شود.

بهترین روش و کامل ترین روش برای درمان ریزش ابرو روش کاشت ابرومی باشد روشی که بدون استفاده از تکنیک های تهاجمی بهترین نتیجه را به عمل می آورد و بهترین درمان ریزش ابرو و مو در جهان شناخته شده است . اما سوالی که برای عزیزان مبتلا به این مشکل به وجود می آید ، آن هم این موضوع است که چه موقعی می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند و سن مناسب کاشت ابرو چه موقع می بشد ؟

سن مناسب کاشت ابرو

اصولا افراد خیلی زیادی در دنیا ذاتا ابرو هایی کم پشت و کاملا کم جانی دارند ، عده ایی نیز بر اثر شرایطی خاص و یا بیماری های نادر مانند آلوپسی دچار ریزش ابرو می شوند و نیاز به کاشت ابرو پیدا می کنند ، اما اکثر این افراد در 20 سالگی بیشترین دوره ریزش ابرو خود را طی می کنند در همین خصوص کاشت ابرو در سن کم و اوایل جوانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا با افزایش سن فرد ، امکان نازک شدن موهای اطراف کاشت ابرو وجود دارد و گاها ابرو های طبیعی فرد ریزش پیدا می کنند و سبب غیر عادی شدن ابرو میشوند که در اینجا امکان کاشت مجدد برای اطراف کاشت ابرو انجام گرفته ، سخت و دشوار می باشد در همین رو بهترین سن مناسب کاشت ابرو از 18 سالگی و اوایل دهه 20 سالگی افراد می باشد زیرا در این زمان الگوی ریزش ابرو روشن شده و ثابت می ماند و کاشت ابرو در این زمان کاملا موفق عمل کرده و ظاهری زیبا و کاملا طبیعی به افراد می بخشد و چهره فرد را جوانتر و زیباتر نشان خواهد داد .

کاشت ابرو روشی منحصر به فرد در زیبا سازی چهره و درمان ریزش ابرو می باشد زیرا کاملا طبیعی بوده و از فولیکول تار موی خود شخص در کاشت استفاده میشود بنابراین نتیجه ایی طبیعی و عالی را به همراه خواهد داشت بنابراین به افراد توصیه میشود تا در سن مناسب کاشت ابرو یعنی از 28 سالگی به بعد برای کاشت مو اقدام کنند و از اقدام زود هنگام بپرهیزند تا ظاهری زیبا و کاملا طبییعی را در خود مشاهده کنند .

افرادی که به سن مناسب کاشت ابرو نرسیده اند چه کنند؟

متخصصین پوست و مو به این عزیزان تا رسیدن به سن مناسب کاشت ابرو ، استفاده از روش های دیگر مانند مزوتراپی ، پی آرپی و یا استفاده از ماینوکسیدیل را پیشنهاد می کنند و از عزیزان می خواهند تا رسیدن به سن مناسب کاشت ابرو خود صبر کنند تا کاشت ابرویی عالی ، طبیعی و منحصر به فرد را تجربه کنند .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *