هزینه و قیمت هایفوتراپی در تبریز

هزینه هایفوتراپی در تبریز

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی کل صورت و گردن در کلینیک دکتر صابر با تخفیف ویژه 2.500.000 تومان می باشد و توسط دستگاه هایفوتراپی 7 بعدی الترا  انجام می شود.

برای افرادی که علاوه بر افتادگی پوست  ،چین و چروک و جای جوش در صورت دارند همراه با این روش برای ایشان آر اف فرکشنال هم انجام می شود تا اثردهی چندین برابر شود.

هایفوتراپی روشی درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند.

از این روش غیرتهاجمی می‌توان برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، شکستن چربی‌ های بدن و رفع چین و چروک پوست استفاده کرد.

ایمنی بالا، عوارض کم، سرعت زیاد و هزینه‌ های مناسب هایفو تراپی سبب شده که به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های جوان سازی پوست تبدیل شود.

یکی از همیشگی‌ ترین سوال‌ ها در مورد روش‌های درمانی زیباسازی، هزینه‌ های آن‌ ها است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مقاله‌ ای در مورد هزینه هایفوتراپی و عوامل موثر بر آن برای شما بنویسیم.

 

توجه توجه:

برای انجام هایفوتراپی صورت در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

بیشتر بخوانید:

 

جهت مشاوره رایگان و انجام هایفوتراپی در کلینیک  دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید .

ساعت کار: از ساعت 16 تا 20

هایفوتراپی چیست؟

هایفو (HIFU) مخفف عبارت «High Intensity Focused Ultrasound» به معنی «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است.

این نام توصیف‌ گر یک روش درمانی یا یک تکنولوژی پزشکی است و این طور نیست که مربوط به یک دستگاه خاص باشد. شرکت‌ ها و برند های زیادی اقدام به ساخت دستگاه‌ های هایفوتراپی کرده‌اند که بسته به دقت، سرعت، قدرت و انعطاف‌ پذیری، قیمت‌های گوناگون دارند.

علاوه بر این، هر برند مدل‌های مختلفی از دستگاه هایفو را تولید می‌کند. مثلاً هر دو برند اپل و سامسونگ، گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند؛ اما کیفیت و قدرت تمام مدل‌های تولیدی توسط آن‌ها یکسان نیست.

این موضوع را مد نظر داشته باشید تا کمی جلوتر بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

هایفوتراپی استفاده‌های متعددی دارد. به همین دلیل هزینه هایفوتراپی ممکن است با توجه به محل استفاده، متفاوت باشد.

برای این که درک بهتری از قیمت‌ها داشته باشید، در مورد هزینه هایفوتراپی کامل صورت فقط در یک جلسه بحث می‌کنیم تا بتوانید قیمت‌ها را مقایسه کنید.

مثلاً اگر فقط می‌خواهید پلک‌ های خود را هایفوتراپی کنید، قطعاً هزینه‌ی تمام شده کمتر است.

نحوه انجام هایفوتراپی

در این روش دستگاهی مانند سونوگرافی بر روی پوست کشیده می شود بدون اینکه باعث آسیب شود . این روش تنها در یک جلسه یک ساعته انجام می شود.

مزایای هایفوتراپی

  • سرپایی و بدون درد
  • بدون عوارض جانبی
  • کم تهاجم و عدم آسیب به پوست
  • نیاز به مراجعات بعدی ندارد و تنها در یک جلسه انجام میشود.
  • کشیدن صورت ( لیفتینگ)
  • لیفت ابرو و گردن
  • از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن غبغب
  • از بین بردن افتادگی پلک بالا
  • از بین بردن افتادگی زیر چانه
  • برطرف کردن چین و چروک بالای گردن و صورت

زمان مشاهده نتایج هایفوتراپی

برخلاف سایر روش های جوانسازی نتایج هایفوتراپی بلافاصله بعد از اتمام کار قابل مشاهده می باشدو تا 6 ماه بعد از انجام آن اثرات قابل مشاهده می باشد.

هزینه هایفوتراپی کامل صورت در ایران

هزینه هایفوتراپی در ایران، استاندارد تعیین شده یا محدوده‌ی مشخصی ندارد. در شهر تهران، هزینه‌ی لیفت کامل صورت بوسیله هایفو در کلینیک‌های معتبر، بین 3 میلیون تا4 میلیون تومان است.

توصیه مهم: برخی از کلینیک‌ها با گذاشتن نام‌های خاص بر روش هایفوتراپی سعی در متفاوت جلوه دادن آن و افزایش قیمت‌ها دارند.

نام‌هایی مانند اولترا پلاس، هایفو پلاس، هایفو لیفت، یو لیفت، هایفو دبلیو و غیره همگی همان هایفوتراپی هستند و از یک تکنولوژی و تکنیک درمانی استفاده می‌کنند.

با افزایش طرفداران یک روش درمانی تخصصی، نگرانی ما پزشکان هم افزایش می‌یابد. چرا که صرفه‌ی اقتصادی معمولاً سبب می‌شود که افراد غیرمتخصص یا کلینیک‌های نامعتبر، اقدام به ارائه خدمات این چنینی کنند.

هزینه هایفوتراپی

در سال‌های گذشته در مورد لیزر درمانی، بوتاکس، تزریق ژل و سایر روش‌های جوانسازی به وفور شاهد ارائه خدمات در سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های بدون مجوز بوده‌ایم که گاهی منجر به عوارض جبران ناپذیری شده‌اند.

همه‌ی ما دوست داریم که در زمان هزینه کردن، حداقل قیمت ممکن را بپردازیم؛ اما باید بدانیم که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست.

در گزارشات و شکایات پزشکی، بارها مشاهده کرده‌ایم که مراجعین کلینیک‌ های زیبایی که مجوزها و تخصص لازم را ندارند، دچار عوارض حادی مانند سوختگی‌های شدید شده‌اند.

این دست عوارض همواره ناشی از عدم تسلط درمانگر یا استفاده از دستگاه‌ های فرسوده و غیراستاندارد است.

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی بسیار زیاد می باشند. برندها و شرکت‌های زیادی اقدام به ساخت دستگاه‌های هایفوتراپی کرده‌اند، کلینیک‌ های زیبایی بسیاری این خدمت را ارائه می‌دهند و پزشکان با تخصص‌های مختلف بدون گذراندن آموزش‌های لازم، دست به انجام هایفوتراپی می‌زنند.

به همین علت ممکن است هزینه هایفوتراپی در جاهای مختلف، تفاوت زیادی داشته باشد.

هزینه‌ی مواد مصرفی، نوع دستگاه هایفوتراپی، کارتریج‌های مورد استفاده، محل تحت درمان، وضعیت پوست، سابقه‌ی درمانگر و موارد این چنینی، تعیین کننده‌ی هزینه هایفوتراپی هستند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *