قیمت و هزینه لیپوساکشن در تبریز


قیمت عمل لیپوساکشن بدن

هزینه جراحی لیپوساکشن در سال 99 نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. دلیل این مساله افزایش قیمتی است که مراکز جراحی و بیمارستانها از پزشکان جراح دریافت می کنند. همچنین تجهیزات و مواد مصرفی نسبت به سال گذشته گرانتر شده است. اما جای نگرانی نیست.

لیپوساکشن یک عمل زیبایی است که به منظور پیکرتراشی در بخش های مختلف بدن انجام می‌ شود. این عمل زمانی انجام می شود که فرد از طریق روش هایی همچون ورزش و رژیم غذایی نتواند به تناسب اندام برسد.

هزینه عمل لیپوساکشن در قسمت های مختلف بدن دارای مقدار متفاوتی است. عوامل زیادی قیمت این عمل را تحت تاثیر قرار می دهد که در بخش های بعد به طور کلی شرح داده می شود. اگر می خواهید عمل لیپوساکشن انجام داده و یا در این زمینه اطلاعات کسب کنید، این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

هزینه عمل لیپوساکشن چقدر است؟

هزینه لیپوساکشن برای هر فرد را قبل از معاینه دقیق نمی توان به طور دقیق مشخص کرد زیرا بستگی دارد این عمل در کدام قسمت انجام می شود.

علاوه بر این لیپوساکشن دارای روش ‌های متعددی است که هر کدام از نظر قیمت در محدوده خاصی قرار دارند. بنابراین برای تعیین قیمت عمل لیپوساکشن ابتدا باید روش مناسب عمل و جراح انتخاب شود.

پس از معاینه کامل و مشخص شدن فاکتورهای موثر در جراحی، قیمت نهایی توسط جراح اعلام می شود.

 

 

هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟

برخی از افراد ممکن است در بیشتر اعضای بدن دچار تجمع چربی های موضعی باشند. این افراد برای اینکه به تناسب اندام برسند باید در چند عضو این عمل را انجام دهند.

در چنین شرایطی لازم است بیمار در چند جلسه عمل شود. اگر تعداد نواحی بیشتر شود، هزینه جراحی هم افزایش می ‌یابد.

هزینه نهایی لیپوساکشن کل بدن با جمع هزینه تمام عضو هایی که عمل می ‌شوند مشخص می شود. جراح بیمار را به طور دقیق معاینه کرده و هزینه ی دقیق را به او اعلام می کند.

 

هزینه عمل لیپوساکشن غبغب و صورت

چربی ها در ناحیه غبغب و صورت هم استعداد ذخیره شدن دارند. این نواحی بعد از ناحیه هایی همچون شکم و پهلو دچار تجمع چربی می‌ شوند. البته غبغب علاوه بر چاقی ممکن است به دلایلی همچون عوامل ژنتیکی و افزایش سن هم ایجاد شود.

عمل لیپوساکشن یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی های غبغب و صورت است. مقدار چربی های جمع شده در این نواحی کمتر از دیگر اعضا است.

تنها دلیلی که می تواند هزینه عمل لیپوساکشن صورت و غبغب را مقداری افزایش دهد، حساسیت این نواحی و تاثیر زیاد آن ها بر زیبایی چهره است.

هزینه روش های مختلف لیپوساکشن

همانگونه که در بخش اول اشاره کردیم عمل لیپوساکشن با چند روش انجام می شود. این روش ها هر کدام فرآیند خاص خود را دارند. بنابراین هزینه آن ها مقداری با یکدیگر متفاوت است.

 

هزینه عمل لیپوساکشن اولتراسونیک

لیپوساکشن اولتراسونیک با استفاده از دستگاهی انجام می‌ شود که برای حذف چربی ها از امواج ماورای صوتی استفاده می کند.

قدرت این امواج بالا بوده و به راحتی چربی ها را تخریب می کند. بالا بودن مزایای روش اولتراسونیک باعث شده اند هزینه این روش بیشتر از برخی روش های لیپوساکشن باشد. پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور بیشتر از این روش استفاده شود.

 

عوامل موثر در قیمت عمل لیپوساکشن

پارامترهای زیادی بر لیپوساکشن و هزینه آن تاثیر گذاشته و باعث می ‌شوند این هزینه دارای رقم مشخصی نباشد. هر عامل به اندازه خود روی مخارجی که بیمار می ‌پردازد موثر است. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

1-ناحیه تحت جراحی

همانطور که می دانید لیپوساکشن برای اکثر اعضای بدن قابل انجام است. نمی توان برای همه قسمت های بدن یک هزینه را در نظر گرفت. هزینه این جراحی در اعضای مختلف بدن متفاوت است.

در مواردی ممکن است لیپوساکشن در دو یا چند ناحیه از بدن انجام شود. هرچه تعداد عضو ها بیشتر باشد هزینه عمل نیز بیشتر می ‌شود.

2-مهارت و تجربه جراح

مهارت پزشکی که انتخاب شده است روی قیمت عمل جراحی تأثیر زیادی دارد. برای اینکه از میزان مهارت یک پزشک مطلع شویم باید سوابق کاری و مدرک تحصیلی را بررسی کنیم.

3-وضعیت بیمار

جراح بررسی می‌ کند بیمار در عضوی که قصد عمل آن را دارد چه مقدار انباشتگی چربی دارد. هرچه حجم چربی بیشتر باشد مدت زمان انجام عمل بیشتر شده و در پی آن قیمت عمل هم بیشتر می‌ شود.

4-هزینه اتاق عمل و مرکز جراحی

مدت زمان عمل بر مخارج اتاق عمل تاثیر می گذارد. در صورتی که چند عضو عمل شوند و لازم باشد عمل در چند جلسه انجام شود، هزینه اتاق عمل بیشتر و قیمت نهایی افزایش می یابد.

 

هزینه عمل لیپوساکشن غبغب در تبریز چقدر است؟

قیمت عمل لیپوساکشن غبغب در تبریز از حدود 8 میلیون تومان آغاز می شود. تهران به دلیل امکانات بیشتر و متخصصین حرفه ای تر از آمار بیشتری در عمل های زیبایی برخوردار است.

عمل لیپوساکشن به تعداد زیاد در این شهر انجام شده و شرایط برای انجام بی عیب و نقص آن فراهم است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *