قیمت و هزینه کاشت ابرو در تبریز


هزینه کاشت ابرو

قیمت و هزینه کاشت ابرو در تبریز برای افرادی که قصد کاشت ابرو دارند یکی از مهمترین مسایل است که قبل از اقدام به کاشت در مورد آن بسیار حساس هستند. در این صفحه به تشریح کامل این مسئله مهم می پردازیم.

افرادی که ابروهای پر پشت و دلخواه خود را ندارند از نازک و کم پشت بودن ابروهای خود ناراحت هستند و خواهان ابرویی مطابق و مناسب میل خود می باشند.

روش های پوششی مانند تاتو در چند سال گذشته به علت این ناراحتی ها فراگیر شده است، اما بهترین کاری که می توان در قبال زیبایی خود با داشتن ابروهای دلخواه داشت، کاشت ابرو می باشد.

کاشت ابرو طبیعی یک عمل جراحی است که در طی آن گرافت های مو به روش های مختلف از قسمت بانک مو، مانند کاشت مو، برداشته می شوند و در ناحیه ابرو با خواب مناسب و شکل دلخواه شما کاشته می شوند.

جهت مشاوره رایگان و کاشت موی سر و کاشت ابرو با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس کلینیک تبریزپوست: شهرک پرواز-جنب کلانتری 20-ساختمن 7 آسمان-طبقه 4

آیا کاشت ابروی ارزان منطقی است؟

کاشت ابرو از آن دست جراحی های زیبایی است که تجربه و تخصص بسیار بالایی را می طلبد، زیرا یک عمل بسیار حساس می باشد و باید با دقت بالایی انجام شود.

تکنیکی که برای خواب ابروها، فرم دهی آن و همچنین ایجاد یک تاج زیبا برای ابروها نیاز است را هر کسی ندارد و این تکنینک ها تعیین کننده یک ابروی طبیعی و زیبا هستند که باید در انتخاب کلینیک معتبر و هم چنین متخصص کاشت و تکنسین ها دقت کافی را به کار گرفت.

در مورد هزینه هایی که بابت پیوند ابرو باید بپردازید باید گفت که معمولا با توجه به مقدار گرافت هایی که ابروهای شما نیاز دارد تا به فرم دلخواه شما برسد هزینه ها نیز متفاوت است.

روش های مختلف کاشت ابرو

کاشت ابرو هم مانند عمل کاشت مو دارای روش های مختلفی برای برداشت گرافت ها دارد و همانطور که می دانید کاشت در همه ی روش ها به یک شکل انجام می شود و فقط تفاوت روش های مختلف در نحوه برداشت گرافت ها می باشد.

روش FUT

نخستین روشی که برای کاشت ابرو استفاده می شود روش FUT می باشد. در این روش که از اصلی ترین روش های کاشت مو و کاشت ابرو می باشد، گرافت ها به صورت یک نوار یک سانتی متری و با بی حسی موضعی از قسمت بانک مو برداشته می شوند و در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند.

روش SUT

روش بعدی کاشت ابرو، روش SUT می باشد. در این روش گرافت هایی که برای کاشت در ناحیه ابروها نیاز است، به صورت تکی بوسیله دستگاه از بانک مو برداشته می شوند و با طراحی یک فرم برای ابروها به قسمت مورد نظرپیوند زده می شوند.

روش های مختلف کاشت ابرو

روش MICRO FIT

جدیدترین روش کاشت مو یعنی روش MICRO FIT در کاشت ابرو هم کاربرد دارد و یکی از روش هایی است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود.

در این روش دیگر نیازی به تراشیدن و کوتاهی موها در قسمت بانک مو نیست و هم چنین برداشت گرافت ها بصورت بسیار کمتر و بسیار ظریف تر انجام می شود و به همین دلیل جای برداشت و کاشت با عوارض بسیار کمتر و محدود تری مواجه می شوند.

این یک مزیت محسوب می شود که بسیاری از علاقه مندان انجام کاشت ابرو و همچنین کاشت مو را ترغیب می کند که جراحی خود را با این روش انجام دهند.

عوارض کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو مانند عوارض کاشت مو نیست و بسیار محدود و زود گذر هستند.

این عوارض به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی راجع به آن ها نیست. حتی بعد از انجام عمل شما می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید و مطمئن باشید مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

پس از کاشت ابرو بهتر است که از استرس حداقل به مدت یک هفته دور بمانید زیرا استرس دشمن فولیکول های مو است.

بعد از انجام جراحی ممکن است به علت استفاده از داروهای بی حسی در قسمت پیشانی و ناحیه ابروها مقداری ورم را مشاهده کنید که به سرعت از بین خواهد رفت.

همچنین به دلیل ایجاد زخم هایی در محل کاشت ممکن است کبودی هایی خفیف به وجود آید که آن هم بسیار محدود است و جای نگرانی نیست.

در قسمت ابروی کاشته شده خارشی بوجود می آید که کاملا طبیعی است و یکی از مراحل بهبودی است اما اگر این خارش ادامه پیدا کرد باید به پزشک خود مراجعه کنید تا مبادا عفونتی در ناحیه کاشت به وجود آید.

بعد از کاشت ابرو متوجه رشد نامناسب موهای آن ناحیه خواهید شد که این مسئله به علت برداشت گرافت ها از قسمت سر، طبیعی می باشد و شما می توانید با اصلاح و کوتاهی به موقع آن ها ظاهر زیبای ابروهایتان را حفظ کنید.

کاشت ابرو

در این مدت فاصله های بسیار کمی را داخل ابروی خود مشاهده می کنید که آن هم کاملا طبیعی بوده و به مرور و رسیدن موها به حالت طبیعی خود از بین خواهد رفت.

البته شدت و ضعف تمامی این موارد باز هم به تخصص و تجربیات شخصی برمی گردد که عمل کاشت ابرو را برای شما انجام می دهد.

 

هزینه کاشت ابرو در تبریز چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو به فاکتورهای مختلفی از قبیل طرح ابرو و تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت، امکانات و تجهیزات کلینیک درمانی، تبحر جراح و موقعیت جغرافیایی محل درمان بستگی دارد.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ابرو و تفاوت های بین موی ابرو و سر، کاشت ابرو حساسیت بسیار زیادی دارد.

برای دست یابی به نتیجه مطلوب و رضایت بخش از کاشت ابرو، پزشک باید در این زمینه تجربه و دانش کافی داشته باشد. در غیر این صورت ابروها بعد از کاشت ظاهری غیرطبیعی و نامطلوب پیدا می کنند. با توجه به موقعیت ابروها در صورت، کوچک ترین ناهنجاری و عدم تقارن در آن کاملا مشخص می شود.

بنابراین پرداخت هزینه بیشتر برای دست یافتن به نتیجه با کیفیت تر، هزینه ای است که برای به دست آوردن احساس رضایت و اعتماد به نفس پرداخت می شود.

افراد متقاضی کاشت ابرو، قبل از اقدام به کاشت ابرو، باید در انتخاب یک کلینیک مناسب و با کیفیت دقت کافی داشته باشند. هزینه بالاتر در یک مرکز درمانی لزوما به معنای ارائه خدمات با کیفیت تر نیست.

به هرحال در جلسه مشاوره و معاینه قبل از درمان، هزینه کاشت ابرو توسط پزشک مشخص می شود و متقاضی این فرصت را دارد که با آگاهی نسبت به هزینه درمان، تصمیم گیری کند.

هرینه کاشت ابرو در کلینیک تبریزپوست 8 میلیون تا 13 میلیون تومان می باشد.

 

عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت ابرو

1-تعداد گرافت های مورد نیاز

یکی از مراحل اساسی در کاشت ابرو، طراحی ابرو قبل از اقدام به کاشت است. در طراحی ابرو متقاضی و پزشک، هر دو نقش دارند.

پزشک قبل از هرگونه اقدامی از شما می خواهد که طرح مدنظر خود را ترسیم کنید. سپس پزشک نیز بر اساس تجربه و دانش خود و اندازه گیری های مختلف، طرح ترسیم شده توسط شما را زیباسازی می کند. حفظ تقارن و زیبایی ابروها بسیار مهم است.

هزینه کاشت ابرو در تبریز

در برخی مواقع نیز از طرح های آماده استفاده می شود. معمولا این طرح ها غیرطبیعی به نظر می رسند. در صورتی که یکی از اهداف اصلی کاشت ابرو، بهره مندی از ابروهایی طبیعی است.

بر اساس طرح نهایی و تراکم ابروهای فرد، تعداد گرافت های مورد نیاز برای دست یابی به طرح مطلوب مشخص می شود. تعداد گرافت ها، یکی از عوامل اصلی در تعیین هزینه نهایی کاشت ابرو است.

2-کلینیک درمانی

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه نهایی درمان، کلینیک درمانی است. در کلینیک های مختلف یک شهر هزینه جراحی های زیبایی متفاوت است. تفاوت هزینه در کلینیک ها به چند عامل بستگی دارد که در ادامه بررسی می شوند.

3-تجهیزات و دستگاه های مدرن

در برخی کلینیک ها از تجهیزات و امکانات مدرن و به روز استفاده می شود. استفاده از تجهیزات مدرن سبب افزایش کیفیت نهایی جراحی زیبایی می شود. با توجه به کیفیت بالاتر جراحی، هزینه نهایی آن نیز بیشتر خواهد شد.

4-متخصصان و پزشکان باتجربه

یکی از عومل اصلی تفاوت هزینه کاشت ابرو در کلینیک های جراحی های زیبایی، استفاده از پزشکان و متخصصان کارآمد و متبحر است. نقش پزشک در جراحی های زیبایی بسیار زیاد است. پزشک بر اساس تجربه و دانش خود، بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب می کند.

بهترین روش برای متقاضیان مختلف متفاوت است. روش انتخابی باید نتیجه ای با کیفیت را به همراه داشته باشد و انتظارات را نیز تامین کند.

انجام بسیاری از جراحی های زیبایی نیاز به گذراندن دوره های مختلف دارد. برخی از جراحی های زیبایی به دلیل پیچیدگی توسط همه پزشکان انجام نمی شوند. به طور کلی در کلینیک هایی که از پزشکان باتجربه و متبحر در کاشت ابرو استفاده می شود، هزینه جراحی کمی بیشتر است.

بیشنر بخوانید

کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

 

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *