هزینه پاکسازی پوست در تبریز

هزینه پاکسازی پوست

 جهت مشاوره رایگان و انجام پاکسازی صورت در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

ساعت کار:عصر4 تا 8

پاکسازی صورت

از جمله سوالات اساسی که ممکن است ذهن هر یک از ما را درگیر کند، هزینه‌های مربوط به پاکسازی پوست است. با توجه به قیمت‌های متفاوتی که این روزها در خصوص پاکسازی صورت به گوش می‌رسد، بد نیست که با عوامل تعیین کننده تعرفه این تکنیک آشنا شوید.

همانطور که تا به اینجا متوجه شده‌اید، راهکارهای پاکسازی پوست تنوع زیادی دارد. بی شک پاکسازی پوست در خانه و با استفاده از مواد طبیعی یا شیمیایی هزینه کمتری نسبت به سالن‌های آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی دارد.

حتی تکنیک‌های مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی نیز تعرفه مخصوص به خود را دارند که پیش از تصمیم‌گیری باید درباره آنها به خوبی تحقیق کنید.

هزینه پاکسازی پوست در تبریز پوست=از 350.000 تا 450.000 تومان

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-روبروی کلانتری -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

مشاهده سایر هزینه های خدمات زیبایی در تبریزپوست

هزینه پاکسازی پوست به چه عواملی بستگی دارد؟

1)مواد شیمیایی مورد استفاده : 

مواد شیمیایی که هنگام پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید مطابق با نوع پوست انتخاب شوند. استفاده از مواد شیمیایی نامناسب و منقضی شده آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کند.
همچنین با انتخاب مواد مورد نیاز پوست و تغذیه آن، در مدت زمان کوتاه تری شاهد بهبودی پوست خواهیم بود که البته هزینه نسبتاً بالایی دارند.

2)مهارت و تخصص تکنسین : 

چنانچه پاکسازی پوست براساس استانداردهای لازم انجام نشود و تکنسین مهارت‌های مورد نیاز برای این کار را نداشته باشد، آسیب‌های زیادی به پوست وارد می‌شود. به این ترتیب باید از خدمات کلینیک‌های معتبر با کادر درمانی متخصص استفاده کرد که معمولاً هزینه بیشتری نسبت به سایر مراکز دریافت می‌کنند.

پاکسازی پوست صورت

3)انتظارات فرد متقاضی : 

پاکسازی پوست به کمک دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف نیز امکان پذیر است. البته نتیجه به دست آمده از این فرایندها نسبت به روش‌های خانگی و آرایشگاهی نیز کاملاً متفاوت است. به همین خاطر همه چیز به اهداف و خواسته‌های شما بستگی دارد؛ اینکه انتظار و تصور شما از پاکسازی پوست چیست و چه نتایجی را دنبال می‌کنید.

مجموع این عوامل در کنار هم تعرفه نهایی پاک کردن پوست را تعیین می‌کنند و به این ترتیب با وجود تمام نکاتی که مطرح شد، تصمیم‌گیری نهایی برعهده شماست.

 

بیشتر بخوانید:

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *