لیپوماتیک شکم و پهلو


لیپوماتیک شکم و پهلو

امروزه افراد بسیاری مخصوصا خانم ها با چاقی موضعی در قسمت شکم و پهلو خود مواجه هستند و این امر موجب برهم خوردن تناسب اندام ان ها شده است و همواره به دنبال روشی هستند تا چربی های شکم و پهلو خود را از بین ببرند . در حوزه پزشکی و از بین روش های لاغری با جراحی، لیپوماتیک بهترین روشی می باشد که برای از بین بردن چربی های تجمع شده در ناحیه پهلو و شکم مورد استفاده قرار می گیرد .

جراحی لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش ها برای تخلیه چربی بدن می باشد. این روش بی خطر و با کمترین عارضه پس از عمل انجام می گیرد. لیپوماتیک شکم نه تنها باعث افتادگی پوست در این ناحیه نمی شود، بلکه باعث سفت تر شدن پوست نیز می شود. در روش لیپوماتیک شکم چربی ها به صورت فیزیکی تخریب می شوند و سپس چربی ها توسط خود دستگاه تخلیه می شوند.

دستگاه مورد استفاده در این روش یک دستگاه هوشمند و قدرتمند است که می تواند بدون اینکه آسیبی به بافت های مجاور وارد کند با سرعت و ایمنی بالا چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو را تخریب کند و ظاهر زیبا و صافی را در این ناحیه بوجود آورد .

نحوه انجام جراحی:

روش های زیبایی اندام می باشد که با پیکر تراشی می تواند اندام ایده آل شما را به شما هدیه دهد روش سریع و امن می باشد که می تواند با تجهیز دستگاه‌های به‌روز دنیا چربی‌های اضافی در ناحیه شکم و پهلو و یا قسمت های دیگر بدن را از بین برده و با فرماندهی زیباتری به بدن باعث کاهش حجم چربی و خوردگی به اندام شما بشود ک لیپوماتیک می توانید قسمت هایی که دچار چاقی موضعی شده‌اند را به‌خوبی لاغر کنید و فرم ایده‌آل تری به بدن بدهیم.

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو با استفاده از یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا انجام می شود.

لیپوماتیک شکم و پهلو نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و با بی حسی ناحیه مورد نظر صورت می گیرد، به منظور وارد کردن لوله کانولا به بافت های چربی ناحیه مورد نظر شکافت های ریزی ایجاد می شود که طول این شکافت ها حدود 2 تا 3 میلی متر می باشد، کانولا با ایجاد ارتعاشات بسیار سریع سلول های چربی را می شکند، بعد از تخریب چربی ها، سلول های چربی از طریق همان کانولا ساکشن می شوند.

اقدامات قبل از لیپوماتیک شکم :

  • انتخاب یک متخصص با تجربه برای انجام لیپوماتیک شکم
  • نجام آزمایشات لازم برای جراحی از جمله : آزمایش خون، آزمایش بارداری، تست انعقاد خون و غیره که جراح تجویز می کند.
  • در صورتی که داروی خاصی استفاده می کنید به جراح اطلاع بدهید.
  • در صورتی که به بیماری مبتلا هستید، جراح را مطلع کنید.
  • شب قبل از مراجعه برای لیپوماتیک از خوردن غذاهای سنگین و آب زیاد پرهیز کنید.
  • از استعمال سیگار و دخانیات یک ماه پیش از لیپوماتيک بپرهیزید.
  • از مصرف آسپرین پیش از لیپوماتيک بپرهیزید.

 

مراقبت های بعد از لیپوماتیک شکم :

  • چون تخلیه چربی ها به صورتی فیزیکی می باشد، می توان آن چربی ها را در ناحیه های دیگر بدن تزریق کرد.
  • تا سه هفته بعد از ليپوماتیک شکم از گن تنگ استفاده کنید و بعد از آن به مدت 6 هفته از گن کمی آزاد تر استفاده کنید.
  • داروهایی که پزشکتان تجویز کرده است را راس ساعت استفاده کنید.
  • بیمار بهتر است بعد از لیپوماتیک شکم از مایعات و غذاهای آبکی استفاده کند.
  • توصیه می شود بعد از لیپوماتیک شکم به صورت قائم نشینید و بیشتر دراز بکشید.
  • برای اینکه خونابه های موجود در بدن به طور کامل خارج شود به سمت پایین آن ناحیه را ماساژ دهید تا خارج شوند.
  • کبودی بعد از ليپوماتيک شکم عادی بوده و میزان کبودی به چربی خارج شده از بدن بستگی دارد.
  • تا جایی که برای خواب شما مشکلی ایجاد نشود زیر سر خود را بالا نگه دارید.

لاغری با لیپوماتیک:

لاغری با یک لیپوماتیک می تواند بسیار شگفت انگیز باشد چراکه در کمترین زمان و در طول تنها یک طرفه جراحی می‌توانیم حجم عظیمی از چربی ها را بیرون کشیده و به رویایی زیبایی اندام دست پیدا کنیم .

لیپوماتیک تکنولوژی نوین برای برداشتن چربی های زیر جلدی است و معمولاً برای چربی های موضعی کاربرد بسیاری در حالی به همراه دارد .

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیپوماتیک بسیار دقت بالایی دارد و همین مسئله باعث می‌شود که لیپوماتیک نسبت به روشهای دیگر لاغری محبوب تر و پر متقاضی تر باشد. این روش به صورت اتوماتیک به یک میله فلزی به نام کانولا که هوشمند است مجهز می باشد، کانال های هوشمند از وارد شدن آسیب به بافت بدن و تخریب آن جلوگیری می کنند و در مجموع بیشترین میزان برداشت چربی را به همراه دارند. رسیدن به اندام ساعت شنی توسط لیپوماتیک یک کار بسیار پر طرفدار می باشد.

یکی از مزایای لیپوماتیک سالم بودن چربی ها بعد از تخلیه از بدن می باشند و این مساله باعث می شود که امکان تزریق چربی بیرون کشیده در سایر نقاط بدن وجود داشته باشد. در حقیقت بزرگترین مزیت لیپوماتیک علاوه بر سرعت و دقت آن امکان انتقال چربی به قسمت هایی مانند باسن و سینه می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *