قیمت و هزینه بوتاکس در تبریز


قیمت و هزینه معمول تزریق بوتاکس بسته به میزان مورد نیاز شما و تخصص پزشکی که آن را انجام می کند، بین 550 هزار تومان تا 1.500.000 تومان می باشد.

هزینه تزریق بوتاکس مصپورت برای پیشانی و دورچشم در کلینیک دکتر صابر با بوتاکس مصپورت مبلغ 650.000 تومان و با بوتاکس سیاکس کره مبلغ 750.000 تومان می باشد و توسط پزشک مجرب و با سابقه و بدون کوچکترین عارضه و کاملا طبیعی و بدون درد تزریق می گردد.

جهت دریافت نوبت با شماره 041-33840029 یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر نوبت دریافت کنید.

 

توجه توجه:

برای انجام بوتاکس در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

هزینه های معمول درمان بوتاکس با انواع بوتاکس

هزینه دیسپورت و مصپورت:

هزینه یک واحد دیسپورت Dysport ساخت انگلستان بین یک میلیون تا 1500000تومان و قیمت هر واحد بوتاکس مصپورت Masport ساخت ایران حدود 600 هزارتومان می باشد، البته این مبالغ بسته به نوع منطقه زندگی ممکن است مقداری تغییر کند.

هزینه زئومین:

همچنین بوتاکس زئومین نیز جدیدا در بین بوتاکس های مورد استفاده در ایران محبوب شده است. کیفیت خدمات معمولا عامل اصلی تعیین کننده هزینه های بوتاکس است اما شما همچنین باید کیفیت بوتاکس مورد استفاده برای انجام درمان را در نظر بگیرید.

بسیاری از مراکز مراقبت از پوست و حتی جراحان پلاستیک تخفیفاتی برای درمان های چندگانه و یا برای مشتری دایمی ارائه می دهند. در کلینیک های زیبایی بر اساس برند بوتاکس و موضع تزریق بوتاکس قیمت بوتاکس متفاوت می باشد. بعنوان مثال تزریق دیسپورت که یک برند انگلیسی و با کیفیت است بالاترین قیمت را دارد.

ویال بوتاکس

هزینه نورونوکس:

بوتاکس نورونوکس که کره ای است قیمت متوسطی داشته و کنیتوکس که چینی است ارزان ترین قیمت را دارد.

دیسپورت برند اروپایی بوتاکس است و تفاوت های قابل توجهی با بوتاکس که توسط شرکت آمریکایی آلرگان تولید می شود دارد. ماده اصلی دیسپورت مثل بوتاکس سم باکتری کلستریدیم بوتولینوم نوع آ می باشد .

شکل ویال های دیسپورت:

ویال های دیسپورت به شکل پودر تولید می شوند و بر خلاف بوتاکس که در حرارت زیر صفر نگهداری می شوند می بایست در درجه حرارت ۲ تا ۸ درجه سانتی گراد نگهداری و جا به جا شوند.

ویال های دیسپورت به شکل ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی موجود می باشند در حالیکه بو تاکس به شکل ۵۰ و ۱۰۰ واحدی می باشند. تهیه این ویال از مراکز معتبر برای رعایت زنجیره سرما و جلوگیری از تخریب ملکول های حساس آن ضروری است.

از آنجا که در تهیه دیسپورت از لاکتوز استفاده می شود افرادی که آلرژی به شیر دارند نباید از این محصول استفاده کنند.

قیمت و هزینه بوتاکس

تکنیک تزریق:

تکنیک تزریق در بوتاکس و دیسپورت شبیه هم می باشد با این تفاوت که نسبت تزریق آن دو و نیم تا سه برابر بوتاکس می باشد. بعبارت دیگر اگر در یک نقطه احتیاج به تزریق ۵ واحد بوتاکس وجود داشته باشد معادل دیسپورت برای تزریق در این نقطه ۱۲٫۵ تا ۱۵ واحد می باشد .

قیمت دیسپورت به ازاء هر واحد حدود یک سوم بوتاکس شرکت آلرگان می باشد ولی از آنجا که مصرف دیسپورت سه برابر بیشتر از بوتاکس می باشد قیمت بوتاكس و ديسپورت تقریبا برابر می باشد.

بوتاکس چیست؟

از جمله روش های جوانسازی پوست صورت که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز هست ، تزریق بوتاکس می باشد.

در ناحیه صورت از بوتاکس جهت رفع چین و چروک ها، خط اخم، خطوط بین ابروها، خط خنده ،خطوط پیشانی، خطوط گوشه های لب، خطوط روی لب و درمان افتادگی ابرو استفاده می شود.

با توجه به نیاز فرد به میزان بوتاکس و مهارت پزشک ، قیمت بوتاکس صورت تعیین می شود. ماده بوتاکس توسط سوزن های بسیار ریز و مخصوص در نواحی مورد نظر طی چند دقیقه بدون نیاز به بیهوشی تزریق می شود ، این ماده با از کار انداختن موقت عضلات فعال و پر کردن فرورفتگی های صورت باعث بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره ی فرد می گردد.

۵ تا ۶ ماه پس از تزریق اول، برای ماندگاری بیشتر فرد باید تزریق بوتاکس را مجددا انجام دهد. تزریق بوتاکس به منظور جوانسازی پوست صورت می تواند هم در زنان و هم در مردان موثر واقع گردد .

بیشتر بخوانید:

بوتاکس، یک درمان غیر جراحی محبوب می باشد که در ابتدا برای درمان طیف وسیعی از شرایط از عرق بیش از حد تا سردرد استفاده میشد، که در حال حاضر به طور گسترده ای از جنبه ی مزایای زیبایی آن استفاده می شود.

این درمان، توانایی بهبود ظاهر چین و چروک را دارد و می تواند پف و شکل لب ها را تغییر دهد.

بوتاکس چیست؟

هزینه ی تزریق بوتاکس به طور گسترده متغیر است. به عنوان یک قاعده کلی، کلینیک ها هزینه ها را بر اساس “ناحیه ی مورد نظر” طبقه بندی می کنند، گرچه بعضی از آنها بر اساس “تعداد واحدها” می باشند، که منجر به تفاوت های بزرگی در هزینه های درمانی می شود.

 

عوامل موثر بر قیمت و هزینه بوتاکس

در ذیل مهم ترین عوامل موثر بر هزینه درمان بوتاکس امده اند:

۱ – اندازه قسمتی که نیاز به درمان دارد:

با افزایش محدوده، درمان گران تر خواهد بود. توجه داشته باشید که کلینیک های متعدد به ارائه تخفیفات برای درمان مناطق مختلف می پردازند.

۲ – دز مورد نیاز برای درمان:

اگر میزان چروکهای شما (یا درمان مورد نظر) شدید باشد، ممکن است واحدهای بیشتری از بوتاکس مورد نیاز باشد، که در اینصورت هزینه افزایش می یابد.

۳ – مناطقی که نیاز به درمان دارند:

بعضی از مناطق ممکن است تزریق بیشتری نسبت به مناطق دیگر نیاز داشته

باشند. به عنوان مثال، زیر بغل ممکن است نیاز به واحدهای بیشتری نسبت به خطوط خنده داشته باشد.

۴ – موقعیت فیزیکی:

هزینه ی بوتاکس در شهرهای بزرگ مانند نیویورک و لس آنجلس بیشتر است.

 

قیمت تزریق بوتاکس برای خطوط اخم و پیشانی چقدر است؟

قیمت تزریق بوتاکس برای هر پزشک متفاوت است. برخی پزشکان برای هر ناحیه خاص، قیمت مشخصی مطالبه می‌کنند. به عنوان مثال، خطوط اخم یک ناحیه، پیشانی یک ناحیه و خطوط دور چشم یک ناحیه در نظر گرفته می­شوند.

برخی پزشکان بر اساس تعداد واحد­های تزریق هزینه دریافت می­کنند، بنابراین قیمت هر واحد از بوتاکس محاسبه می­شود.

ویال­های بوتاکس دارای دو اندازه متفاوت هستند: ویال ۵۰ واحدی و ویال ۱۰۰ واحدی. تعداد واحد­های تزریق به تعداد چین و چروک­هایی که باید از بین بروند بستگی دارند. قیمت تزریق بوتاکس درایران برای برند دیسپورت انگلستان متفاوت است.

 

چند واحد برای درمان تعریق بیش از حد زیربغل مورد نیاز است؟

هر پزشک نظر متفاوتی دارد. معمولاً ۲۵ تزریق برای هر زیربغل انجام میدهند؛ در هر تزریق ۲ واحد، و در مجموع ۵۰ واحد برای هر زیربغل استفاده میکنند. ممکن است یک فرد بزرگتر با زیربغل بزرگتر تزریق بیشتر و یک فرد کوچکتر به تزریق­‌های کمتری نیاز داشته باشد.

بوتاکس را از کجا می­توان خریداری کرد؟

بوتاکس یک داروی تجویزی است و برای فروش مستقیم به عموم قابل دسترس نیست. شما می توانید با نسخه پزشک آنرا از داروخانه های تهیه کنید.

هزینه بوتاکس به دلیل کاربرد زیبایی آن معمولا تحت پوشش بیمه قرار ندارد ، از این رو هزینه ی انجام آن به صورت آزاد محاسبه می شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *