فیشیال صورت در تبریز

فیشیال صورت در تبریز

پاکسازی صورت

پاکسازی صورت (فیشیال) یکی از بهترین روشهای درمانی – زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست است که از طریق آن میتوان به پوستی درخشان و سرزنده رسید.

انجام این درمان به افرادی توصیه میشود که احساس میکنند شادابی و سرزندگی پوستشان از بین رفته و به دلیل استفاده از مواد آرایشی در دراز مدت، پوستشان تیره شده است.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد هزینه، مراحل و مزایای فیشیال صورت هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

جهت فیشیال صورت در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید .

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-روبروی کلانتری -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

فیشیال چیست؟

فیشال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام میشود.

به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

فیشیال یکی از بهترین و البته ساده ترین درمانهایی است که با انجام آن میتوانید یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشته تا اثری از آن در چهره خود باقی نگذارید. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مراقبت از سلامت پوست خود، به استفاده از یک مرطوب کننده اکتفا کرده اید؛ بهتر است یک بار فیشیال را تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. البته لازم به ذکر است که فیشیال هم در سالنهای زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام میشود.

در حالت کلی، پیشنهاد ما مراجعه به یک کلینیک معتبر و باتجربه در این زمینه است. چرا که اگر مراحل و یا موادی که برای انجام این درمان باید استفاده شوند، به درستی انتخاب نشوند؛ درمان نتیجه بخش نخواهد بود.

مراحل فیشیال صورت

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، فیشیال صورت یک روش درمانی چند مرحله ای است که شامل چندین درمان مراقبت پوستی در یک درمان میشود.

گرچه این درمانهای چند مرحله ای در نگاه اول ساده به نظر میرسند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل اجرا شوند، نتیجه غیر قابل تصوری به همراه خواهند داشت.

مراحل فیشیال صورت

این مراحل عبارت هستند از:

فیشیال با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع می شود تا همه کثیفی ها، عرقها و چربیها از روی صورت به طور کامل پاک شود. در این مرحله کلیه موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست شده اند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک میشوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و شل شدن پوست شما کمک می کند و منافذ پوست برای پاکسازی بهتر را باز می کند.

سپس لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی و جوشهای سرسیاه و و سرسفید شروع میشود.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده میشود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت فیشیال صورت است. در این مرحله تا حدی لیفت پوست صورت انجام شده و باعث میشود که پوست از درون آبرسانی شود.

در مرحله بعد از یک ماسک مخصوص به مدت 15 الی 20 دقیقه استفاده میشود. از این ماسک برای آبرسانی و هیدارته کردن پوست استفاده میشود.
سپس نوبت به استفاده از تونر میرسد. تونر باعث میشود که پوست شما عمیقا تمیز شده و pH آن تنظیم شود.

در آخر از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده میشود. این کرم باعث میشود که رطوبت به صورت عمقی وارد پوست شما شده و آن را آبرسانی کند.

 

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه میشود؟

اکنون که میدانید فیشیال صورت چیست و در چند مرحله انجام میشود، احتمالا این سوال برایتان مطرح میشود که انجام این درمان برای چه گروه سنی مناسب است و چندبار باید انجام شود؟

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی، شامل جوش و آکنه از دوران نوجوانی آغاز میشوند. اما بر اساس مطالعات انجام شده، بهتر است که فیشیال صورت از سن 20 سالگی به بعد انجام شود. تا آن زمان، بهتر است که از روشهای درمان خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه میشود؟

اگر بین 18-25 سال سن دارید، می توانید برای حفظ خاصیت درخشان و جوانی صورت، برای مناسبت های خاص یا دو ماه یک بار، از این درمان استفاده کنید. اما اگر بیش از 20 سال سن دارید و علائمی همچون پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و … دارید، فیشیال را به عنوان یک درمان روتین در برنامه داشته باشید.

از آنجا که این درمان شامل ماساژ و موادی جهت از بین بردن لکه های پوستی است، انجام آن هر 1 ماه یا 3 هفته 1 بار، قطعا نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

 

فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟

پاسخ به این سوال، بسته به نوع پوست و افراد مختلف، متفاوت است. در حالت ایده آل بهتر است که این درمان به صورت ماهیانه و منظم انجام شود. در صورتی که انجام این درمان به صورت ماهیانه و منظم برایتان ممکن نیست، حداقل 4 بار در سال، همزمان با تغییر فصل آن را انجام دهید.

اگر میخواهید از طریق این درمان جای جوش خود را از بین ببرید، حتما باید 1 بار در ماه آن را انجام دهید. اما اگر پوست حساسی دارید، بهتر است بین هر جلسه دو ماه وقفه داشته باشید.

انواع فیشیال صورت

در جهان برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی یک میلیون نوع از فیشیال صورت وجود دارد. در حال حاضر استفاده از LED، نمک کریستالی و … رایجترین شیوه های انجام فیشیال هستند.

در حالت پایه و معمول، از موادی به عنوان آبرسان، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده میشود. در حالی که در برخی موارد خاص، بسته به نوع و مشکلات پوستی، از دیگر درمانها چون پارافین تراپی هم استفاده میشود.

به عنوان مثال، اگر از مشکلاتی چون آکنه و جوش صورت استفاده میکنید، میتوانید از درمانگر خود بخواهید که از مواد مخصوصی در حین درمان برای تسکین پوست استفاده کند.

به طور مشابه ، فیشیال صورت ضد پیری به شما کمک می کند علائم پیری قابل مانند چین و چروک، خطوط ریز، لکه، افتادگی و تیرگی را تا حد زیادی از بین ببرید. علاوه بر این، برای مناسبتهای خاص، میتوانید از ورقهای مخصوص که باعث درخشش چند برابری پوست میشوند، استفاده کنید.

 

نتیجه فیشیال صورت چه خواهد بود؟

قبل از انجام هرگونه درمان زیبایی، باید از نتیجه ای که عایدتان میشود، مطلع باشید. چرا که در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که از هزینه و زمانی که صرف آن کرده اید، رضایت نداشته باشید.

فیشیال صورت بسیاری از مشکلات پوستی را از بین میبرد. اما نتیجه ای که بدون شک در تمام مراجعه کنندگان مشترک خواهد بود، صافی و نرمی پوست بعد از انجام آن خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما بعد از انجام این درمان، به مقدار قابل توجهی درخشان خواهد شد.

در صورتی که این درمان به صورت منظم انجام شود، علائم پیری و خستگی پوست به دلیل ماساژی که حین درمان دریافت میکنید، تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. برای مشاهده نتایج شگفت انگیز این درمان، بهتر است 2 الی 3 روز صبر کنید.

سوالات متداول در مورد فیشال

مدت زمان لازم برای انجام فیشیال چقدر است؟

بسته به نوع فیشیالی که دریافت میکنید، احتمالا این زمان متغیر خواهد بود. اما در حالت کلی، برای این درمان حداکثر به 1 ساعت زمان نیاز است.

آیا فیشیال برای رفع چین و چروک صورت مناسب است؟

به طور کلی هیچ درمان قطعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به طور کامل وجود ندارد. اما در صورتی که فیشیال صورت از همان 20 سالگی به صورت منظم انجام شود، از پیری زودرس پوست جلوگیری به عمل آمده و این فرآیند تا حد زیادی به تعویق می افتد.

 

از چه برندهایی برای فیشال استفاده میشود؟

  • گينو (guinot)
  • مورد (murad)
  • دكتر اسپيلر (dr spiller)
  • فريمن (freeman)
  • سيگل (segull)
  • سينره (cinere)
  • رويتاكر (revitacare)
  • استيمكس (estemex)
  • محصولات پوستی تگودر اسپانیا (tegoder)
  • محصولات یانسن آلمان (janssen)

 

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

پاسخ به این سوال به صورت مشخص و دقیق ممکن نیست. چرا که همه قیمت فیشال صورت به عوامل زیر بستگی دارد:

  • مرکزی که برای انجام این درمان به آن مراجعه میکنید.
  • نوع فیشیالی که انجام میدهید.
  • کیفیت موادی که برای این درمان مورد استفاده قرار میگیرد.
هزینه فیشیال در کلینیک دکتر صابر 350.000 تا 450.000تومان می باشد.

 

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *