قیمت و هزینه اندولیفت در تبریز


اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که از لیزر بهره می‌برد.

این روش کم‌تهاجمی و موثر، امروزه به یکی از بهترین راه‌ها برای لیفت صورت تبدیل شده است. اندولیفت یک عمل جراحی نیست.

به همین خاطر هزینه اندولیفت و دردسرهایش بسیار کمتر از عمل‌های جراحی با نتایج مشابه است.

امروز می‌خواهیم ببینیم که چه عواملی بر هزینه اندولیفت اثر می‌گذارند. همچنین اندولیفت را با سایر روش‌های لیفت صورت از نظر هزینه، اثربخشی و عوارض بررسی کرده‌ایم.

جهت مشاوره رایگان و لیفت صورت و بینی با نخ در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید. 

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-روبروی کلانتری -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

بیشتر بخوانید:

توجه: اندولیفت در کلینیک ما انجام نمی شود و مطالب جنبه اطلاع رسانی دارند

عوامل موثر بر هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت به چند عامل مختلف بستگی دارد که در ادامه توضیح داده‌ایم. مواردی مانند محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت متخصص پوست و یا جراح، موقعیت جغرافیایی و هزینه‌های مرتبط، بر قیمت نهایی اندولیفت اثر می‌گذارند.

1)محل درمان و میزان ترمیم

اندولیفت کاربردهای زیادی دارد. از این روش می‌توان برای رفع افتادگی، سفت کردن و لیفت پوست در نواحی زیر استفاده کرد.

به طور کلی هرجا که نیاز به رفع افتادگی و شلی پوست وجود داشته باشد، اندولیفت درمان موثری برای آن ناحیه است.

محل های درمان شامل:

  • پلک پایینی
  • افتادگی زیر چشم
  • چانه
  • غبغب
  • خط فک
  • گونه‌ها
  • اطراف دهان
  • گردن
  • دور ناف
  • داخل ران، زانو و مچ پا
  • لگن و باسن
  • بازوها

محل درمان تعیین کننده‌ی دو چیز است: اول این که فرآیند درمانی چقدر زمان می‌برد و دوم این که چقدر از دستگاه و محصولات یکبار مصرف استفاده می‌کنیم.

بدیهی است که هرچه طول جلسه‌ی درمانی بیشتر و مواد مصرفی بیشتری استفاده شود، هزینه اندولیفت هم بالاتر می‌رود.

همچنین میزان پیری و افتادگی پوست در قیمت تمام شده موثر است. وقتی شدت صدمات و علایم پیری پوست بیشتر است، تعداد جلسه‌ی درمانی بیشتر و هزینه اندولیفت بیشتر می‌شود.

2)دستگاه و مواد مصرفی

دستگاه اندولیفت از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده می‌کند. تکنولوژی لیزر زیر پوستی یا بین بافتی که اختراع شرکت ایتالیایی EUFOTON است.

استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست قدمت نسبتاً طولانی دارد. منتها مشکل اساسی این بود که لیزر نفوذ چندانی به بافت‌های زیر پوستی نداشت.به همین جهت بیشتر تاثیرات لیزر بر روی سطح پوست بود.

وقتی ما می‌خواهیم پوست را لیفت کنیم، باید بر لایه‌های عمقی پوست اثر بگذاریم. در واقع شلی و افتادگی پوست نتیجه‌ی اثرات پیری بر لایه‌های عمیق و زیرین پوست است که انعطاف‌پذیری و سفتی پوست را ایجاد می‌کنند. با افزایش سن، پروتئین‌ها و اجزای ساختاری لایه‌های عمقی تحلیل رفته و به همین دلیل پوست شل و کم حجم می‌شود.

برای حل این مشکل، در اندولیفت لیزر را مستقیماً به لایه‌های عمقی پوست می‌تابانیم. به دستگاه اندولیفت یک فیبر نوری بسیار نازک متصل می‌شود.

این فیبر ضخامتی در حد یک تار مو یا نخ خیاطی دارد؛ یعنی چیزی حدود ۰.۲ تا ۰.۳ میلی‌متر. جراح فیبر نوری نازک را وارد پوست کرده و به سمت بخش‌های مختلف حرکت می‌دهد.

سوراخ ایجاد شده در نتیجه‌ی ورود فیبر نوری به پوست بسیار نازک و غیرقابل مشاهده است.این توضیح بسیار ساده‌ای از عملکرد پیچیده‌ی دستگاه اندولیفت بود.

تکنولوژی پیشرفته و موثری که اخیراً مورد توجه جراحان پلاستیک در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. هر چقدر یک فناوری درمانی جدیدتر و پیشرفته‌تر باشد، قیمت بالاتری هم دارد.

به علاوه فیبرهای نوری جزو مواد یکبار مصرف هستند و فقط برای یک نفر استفاده می‌شوند. این موارد باعث می‌شود که هزینه اندولیفت بالاتر از روش‌های غیرتهاجمی لیفت مانند هایفوتراپی باشد.

3)سطح مهارت و میزان تجربه تیم درمانی

اندولیفت یک روش نوین در حوزه‌ی جوانسازی و زیبایی پوست است. در مورد روش‌های جدید، مهارت و تجربه‌ی جراح اهمیتی اساسی دارد. چرا که هرچه یک روش درمانی جدیدتر باشد، تحقیقات کمتری روی آن انجام شده و تکنیک‌های استفاده از آن کمتر توسعه یافته‌اند.

البته مهارت و تجربه‌ی جراح در مورد تمامی روش‌های درمانی اهمیت بسیار بالایی دارد. هرچه جراح ماهرتر باشد، اثرات درمانی بهتر و ماندگارتر خواهند بود.

جالب است بدانید که جراحان مجرب، از تکنیک‌های درمانی خاص خودشان استفاده می‌کنند. تکنیک‌هایی که حاصل سال‌ها تجربه و صدها عمل درمانی مختلف است. هرچه تجربه‌ی جراح بیشتر باشد، از تکنیک‌های موثرتری استفاده می‌کند.

پر واضح است که متخصصین و تیم درمانی ماهرتر، دستمزدهای بالاتری هم می‌گیرند. برای همین هزینه اندولیفت در برخی کلینیک‌ها بیشتر از بقیه است.

بیشتر بخوانید:

4)هزینه‌های مرتبط

در مورد اندولیفت، مراقبت‌ها و داروهای قبل و بعد درمان هزینه‌ی بسیار کمی دارند. همچنین دوره‌ی ریکاوری این روش بسیار سریع است و تقریباً بلافاصله می‌توانید به محل کار بازگردید.پس هزینه‌های مرتبط اندولیفت بسیار محدوداند و این یکی از مزیت‌های اندولیفت است.

5)موقعیت جغرافیایی

همانطور که گفتیم اندولیفت یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست است. به همین خاطر هنوز چندان شناخته شده نیست.

این روش در بیشتر کشورهای اروپایی، به ویژه ایتالیا، طرفداران زیادی دارد و در ایران و ترکیه هم به خوبی شناخته شده است.

در کشورهای اروپایی، هزینه‌ی اندولیفت کامل صورت چیزی حدود ۱۰۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو است.

هزینه اندولیفت در شهرستان‌ها معمولاً بیشتر از تهران است. چون کلینیک‌های شهرستان مراجعین کمتری داشته و قاعدتاً تجربه‌ی درمانی کمتری هم دارند و برای تامین هزینه ها مجبور به دریافت دستمزد بیشتری هستند.

همواره سعی کنید برای درمان‌های جوانسازی و زیبایی، بهترین کلینیک پوست و مو را انتخاب کنید. انتخاب یک کلینیک معتبر باعث به حداکثر رسیدن اثرات و به حداقل رسیدن عوارض جانبی می‌شود.

مقایسه هزینه روش‌های لیفت صورت

در مورد هزینه‌ی روش‌های زیبایی و جوانسازی مختلف، نکته‌ی مهمی وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

بالا یا پایین بودن هزینه یک روش درمانی در مقایسه با اثراتش معنی می‌دهد. یعنی ممکن است یک روش جوانسازی پوست هزینه‌های کمی داشته باشد؛ ولی اثری بر پوست شما نگذارد. مثل تزریق بوتاکس که یکی از ارزان‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است.

بوتاکس اثر فوق‌العاده بر رفع خطوط ظریف صورت دارد ولی نمی‌تواند افتادگی‌ها یا چین و چروک‌های عمیق را برطرف کنید.

بگذارید مثال دیگری بزنیم. مثلاً هزینه هایفوتراپی تقریباً نصف هزینه اندولیفت است. اما اثرات هایفوتراپی حدود ۱ سال پایداری دارند. در سمت مقابل، اثرات اندولیفت تا چند سال ماندگار هستند. البته گاهی نتایج هایفوتراپی تا ۳ سال هم دوام می‌آورند.

البته ذکر این نکته هم مهم و ضروری است که نوع جوانسازی و اثرات روش هایفوتراپی و کاری که روی پوست شما انجام می دهد هم متفاوت است. نوع روش جوانسازی باید توسط پزشک متخصص پوست و مو با تجربه کاری بالا برای شما تعیین گردد.

پس همواره در مقایسه‌ی هزینه‌ی روش‌های جوانسازی، اثرات و ماندگاری نتایج را مد نظر داشته باشید.

گاهی یک روش درمانی گران‌تر ولی برای جوانسازی پوست شما موثرتر است. در این صورت برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی، بهتر است روش گران‌تر را انتخاب کنید. چون ممکن است روش ارزان‌تر اثرات کم یا ماندگاری کوتاه مدتی داشته باشد. در این حالت انگار پول خود را دور ریخته‌اید. در واقع ارزانی وقتی معنی می‌دهد که اثرات و نتایج دو یا چند روش درمانی، مشابه به هم باشد.

 

به طور کلی وقتی می‌خواهید یک روش جوانسازی را انتخاب کنید، باید به سه سوال اساسی پاسخ دهید:

  • آیا روش انتخابی برای درمان و رفع مشکلات پوست شما موثر است؟
  • نتایج و اثرات این روش درمانی تا کی پایدار است؟
  • آیا خطرات و عوارض روش درمانی به تاثیراتش می‌ارزد؟

توجه: این مطالب جنبه اطلاع رسانی دارد و در کلینیک تبریزپوست فعلا اندولیفت انجام نمیشود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *