پلاسماجت بینی گوشتی در تبریز

پلاسماجت بینی گوشتی

پلاسماجت بینی گوشتی

برای رفع افتادگی های کم و نه چندان شدید بینی پلاسماجت بینی یکی از مناسب ترین روش ها می باشد.

از آنجا که یکی از شایع ترین عمل های زیبایی مردم کشور ایران جراحی بینی می باشد می توان گفت که برای عمل بینی افرادی که بینی گوشتی دارند، این جراحی ریسک بسیار بالایی دارد چرا که ممکن است در بعضی مواقع عمل زیبایی نتیجه مطلوب را ندهد و یا پس از مدت کوتاهی بینی به حالت اولیه خود باز گردد . پلاسما جت خوشبختانه نتایج بسیار رضایت بخشی را همراه خود داشته است

این روش بدون هیچ گونه درد و خونریزی انجام می شود، در حال حاضر این روش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

اگر شما هم به دنبال یک روش سریع و راحت و بدون درد و خونریزی برای کوچک کردن و فرم دهی بینی خود هستید و همینطور از عمل زیبایی و عوارض های آن به شدت هراس دارید، پلاسما جت بینی یک گزینه بسیار عالی برای شما می باشد.

جهت مشاوره رایگان و پلاسماجت بینی در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر وقت دریافت کنید.

[bookly-form hide=”date,week_days,time_range”]

بینی گوشتی چه مدل بینی است ؟

معمولا به بینی هایی که به دلیل بافت های چربی بیش از اندازه و اضافی از فونت خارج شده‌اند بینی گوشتی می گویند ، اگر بینی دارای بافت چربی اضافه باشد پلاسما جت بینی بهترین روش برای فرم دادن بینی در زمانی بسیار کم و در جلسات کوتاه می باشد.

مراحل انجام پلاسماجت بینی گوشتی

برای انجام پلاسماجت بینی گوشتی در وهله اول در طی یک جلسه مشاوره حضوری نزد پزشک موردنظرتان پزشک فرم بینی شما را بررسی می کند و شما نیز انتظاراتی که از نتیجه کار دارید را برای وی توضیح خواهید داد و همینطور پزشک شما نیز شما را از نتیجه ای که خواهید گرفت آگاه خواهد ساخت.

معمولا برای انجام پلاسماجت پزشک پوست بینی شما را در نقاط ریزی در کنار هم می سوزاند.

عمق این سوختگی بسیار کم است و پس از گذشت مدت کوتاهی منجر به بهبود و ترمیم نقاط سوخته شده و پوست بینی شما نیز جمع شده و در نتیجه بینی کوچک تری خواهید داشت.

بابت سوزانده شدن سطح پوست خود که به صورت نقطه نقطه و در کنار هم انجام می شود نگران نشوید چرا که این زخم ها بسیار سطحی بوده و پس از ۵ الی ۷ روز به طور کامل برطرف خواهند شد.

قبل از انجام پلاسما جت بینی پزشک مورد نظر ناحیه بینی شما را به صورت موضعی بی حس خواهد کرد و شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

نحوه انجام پلاسما جت بینی گوشتی

بعد از مشاوره با پزشک مورد نظرتان در صورتی که این کار برای شما مناسب باشد، پزشک مورد نظر کرم بی حسی بر روی محل مورد نظر شما می زند تا درد و ناراحتی حین درمان را کاهش دهد.

پلاسماجت بینی

درمان با پلاسما جت معمولا ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید، همینطور هر قسمت معمولا به یک الی سه جلسه بین ۶ تا ۸ هفته انجام می شود.

برای درک بیشتر موضوع و همینطور اطلاعات بیشتر درباره پلاسما جت بینی گوشتی فیلم پلاسما جت بینی گوشتی را مشاهده کنید.

در این ویدیو متوجه خواهید شد که به محض تابیدن پلاسما بر روی قسمت مورد نظر پوست شما مقداری در آن قسمت جمع میشود و به زبانی دیگر پوست بینی را جمع تر کرده و آن را لیفت میکند.

ماندگاری پلاسما جت بینی گوشتی

معمولا به دلیل اینکه پلاسما جت بینی یک اقدام کلاژن می باشد، نمی‌توان گفت که مانند روش هایی مانند جراحی ماندگاری داشته باشد.

پلاسما جت بینی به دلیل اینکه بدون درد و خونریزی انجام میشود ماندگاری نسبتا کم در مقایسه با جراحی بینی دارد باید به این نکته نیز توجه داشت که پلاسما جت بینی گوشتی دارای ماندگاری کمتری نسبت به جراحی بینی است اما این ماندگاری تا سه سال ادامه می یابد.

بهترین افراد برای انجام پلاسما جت بینی افرادی هستند که بینی های گوشتی دارند

هزینه پلاسما جت بینی گوشتی در تبریز

معمولاً هزینه پلاسما جت بینی گوشتی به فاکتورهای زیادی مانند تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و دیگر موارد بستگی دارد.

هزینه پلاسما جت بینی معمولا بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در هر جلسه می باشد بسته به تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام پلاسما جت و همچنین کرم بی حس کننده و نوع دستگاهد از انجام پلاسما جت بینی می باشد.ی که پزشک شما برای درمان استفاده می‌کنند ممکن است هزینه آن متغیر باشد.

مراقبت های بعد از پلاسما جت بینی گوشتی

از جمله مراقبت های بعد از پلاسما جت بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تا ۲۴ ساعت پس از پلاسما جت بینی پوست خود را آغشته به مواد آرایشی نکنید و تا بهبودی زخم ها به مدت ۷ الی ۱۰ روز به دلمه های ایجاد شده دست نزنید و از خاراندن آنها خودداری کنید همینطور کرم‌هایی که پزشک شما برای شما تجویز کرده را سر وقت اعلام شده مصرف کنید.
  • تا یک هفته الی ۱۰ روز پس از استفاده از شوینده لایه بردار صورت خودداری کنید.
  • همینطور توجه داشته باشید که انجام دادن درست و مناسب مراقبت های بعد از پلاسما جت بینی باعث می شود که شما به نتیجه دلخواه خود از انجام پلاسما جت نزدیکتر بشوید.
  • همینطور به افرادی که در بدن خود ایمپلنت های فلزی دارند و خانم های باردار یا شیرده و افرادی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند پلاسما جت بینی توصیه نمی‌شود.

عوارض پلاسما جت بینی گوشتی

  • یکی از عوارض پلاسما جت بینی گوشتی به دلیل روش غیر تهاجمی بودن این درمان می توان قرمزی و ملتهب شدن پوست ناحیه بینی را دانست.
  • همینطور به دلیل سوزانده شدن سطح پوست نقاط ریز قهوه ای بر روی پوست ایجاد می شود.
  • اما تمامی این موارد ذکر شده در کمتر از ۷ روز به صورت کامل از بین خواهد رفت.
  • همینطور توصیه می شود افرادی که سابقه بیماری پوستی دارند پزشک خود را قبل از انجام پلاسما جت بینی در جریان این قضیه دهند.
  • در طول یک الی ۴ هفته بعد از انجام پلاسما جت بینی ممکن است شما در ناحیه بینی خود احساس انقباض را تجربه کنید که این اتفاق کاملا موقتی بوده و از بین خواهد رفت.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *