دستگاه لاغری بادی اسکالپتور در تبریز


دستگاه لیز چربی احشایی ( بادی اسکالپتور )

دستگاه بادی اسکالپتور ساخت کمپانی کازموسافت ( COSMOSOFT ) کشور فرانسه است که از جدیدترین تکنولوژی استفاده کرده تا به عنوان درمانی کاملا بدون درد و عوارض جانبی ، و غیر تهاجمی در رفع چربی‌های اضافی بدن مخصوصا چربی‌های احشایی مطرح گردد و تبدیل به یکی از بی‌نظیرترین دستگاه‌های لاغری شود.

دستگاه بادی اسکالپتور از دو تکنولوژی برای درمان لاغری موضعی و غیر تهاجمی استفاده می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود :

تکنولوژی BIOSTIMOLOGY : ایجاد میدان مغتاطیسی ضعیف در جهت لیپولیز چربی‌های احشایی و زیر جلدی

تکنولوژی درناژ : اعمال فشارهای متناوب در نواحی درمانی که با ایجاد این ریز فشارها عملکرد خونرسانی و گردش خون را بهبود بخشیده و باعث عملکرد بهتر سیستم لنفاوی و دفع طبیعی چربی‌ها و کاهش سلولیت می‌شود .

فرآیند درمانی دستگاه بادی اسکالپتور :

دستگاه بادی اسکالپتور یک میدان مغناطیسی ضعیف ایجاد میکند که برای سلامتی پوست و ارکان‌های داخلی بدن کاملا بی خطر است .

میدان مغناطیسی ایجاد شده به همراه فشار متناوب بر روی ماهیچه‌ها باعث انقباض‌های ریز و نامحسوسی در عضلات می‌شود.

این انقباض‌های عضلانی موجب مصرف انرژی و فعال شدن فرآیند لیپولیز و چربی سوزی می‌گردد.

از دستگاه بادی اسکالپتور برای از بین بردن چربی‌های قسمت‌هایی از بدن مانند شکم و پهلو ، ران و ساق پاها ، بازوها و غبغب که بیشترین تجمع چربی در این نواحی می‌باشد ، استفاده می‌گردد .

حتی در نواحی که از بین بردن چربی در آن ناحیه بسیار مشکل حتی با ورزش مانند ناحیه زیر شکم این دستگاه عملکرد بسیار خوبی دارد.

دستگاه بادی اسکالپتور علاوه بر لیز چربی‌های احشایی به سراغ چربی‌های زیر جلدی در نواحی شکم و پهلو و بازوها و ران ها رفته و آن چربی ها را هم مورد حمله قرار داده و باعث لیز ( آب شدن ) چربی‌های زیر جلدی نیز می‌گردد و آنها را هم تجزیه می‌کند.

موارد استفاده و عملکرد دستگاه بادی اسکالپتور :

  • لیز و از بین بردن چربی‌های احشایی و زیر جلدی بطور همزمان
  • کاهش سلولیت در نواحی مختلف
  • رفع اختلالات عروقی
  • کاهش اظطراب و استرس فرد استفاده کننده

معمولا برای نتیجه گیری و دست یافتن به نتیجه دلخواه ۱۲ جلسه ۳۰ دقیقه ای از دستگاه بادی اسکالپتور توصیه می‌شود . که برای افرادی که از چربی زیادی برخوردار هستن ممکن است از جلسات بیشتری استفاده شود .

بسته به میزان چربی‌ها و BMI شخص تعداد جلسات متغیر خواهد بود ولی حداقل استفاده از دستگاه برای نتیجه گیری مطلوب همان ۱۲ جلسه است .

افرادی که بطور منظم و درست از دستگاه استفاده کنند بعد از پایان جلسات کاهش سایزی به اندازه ۶ تا ۸ سانتیمتر در ناحیه دور شکم شاهد خواهند بود که کاهش سایز بسیار عالی خواهد بود .

برای نتیجه گیری بهتر و همچنین عادت کردن بدن به فرایند لیز ( آب کردن ) چربی توصیه می‌شود جلسات درمان پشت سر هم و بشکل روزانه نباشد و مثلا سه روز در هفته از دستگاه استفاده گردد.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه بادی اسکالپتور می‌توان به این موارد اشاره کرد:

بدون درد بودن دستگاه و اینکه هیچگونه عوارضی نخواهد داشت .حتی در هنگام استفاده از دستگاه نیازی به بیهوشی و یا بی حسی موضعی هم نیست .

جالب اینکه در هنگام استفاده شخص از دستگاه بادی اسکالپتور به علت فعال شدن چرخه سراتنین در بدن در حین درمان ، حس آرامش و ریلکسی خاصی به شخص را خواهد داشت و حتی به خوابی راحت همراه با آرامش خواهد رفت  و در عین استراحت و خواب شخص دستگاه در حال لیز کردن چربی‌های اضافه و ذخیره شده شخص می‌باشد .

توصیه می‌شود در طول دوران درمان همراه با جلسات درمانی و استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور حداکثر نیم ساعت بعد از استفاده از دستگاه شخص ۴۵ دقیقه فعالیت بدنی داشته باشد تا روند درمانی به شکل کامل و خوبی پیش برود. فعالیت بدنی توصیه شده باید منظم باشد و نیازی به فعالیت بدنی و ورزش سنگین نیست.

فعالیت‌های بدنی مانند پیاده روی و یا دویدن آرام ولی یکنواخت بسیار مفید هستند.

نتایجی که می‌توان از استفاده دستگاه بادی اسکالپتور انتظار داشت :

  • کاهش حجم چربی‌های اضافه بدن به اندازه یک الی دو سایز
  • کاهش سلولیت در نواحی تحت درمان
  • قوام و بهبود کیفیت و سفتی پوست
  • احساس آرامش و ریلکسیشن

موارد منع استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور

موارد منع استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور به دلیل ایمن و بی‌خطر بودن دستگاه بسیار معدود می‌باشد.

موارد منع میدان مغناطیسی :

  • کاهش حجم چربی‌های اضافه بدن به اندازه یک الی دو سایز
  • کاهش سلولیت در نواحی تحت درمان
  • قوام و بهبود کیفیت و سفتی پوست
  • احساس آرامش و ریلکسیشن

موارد منع اعمال درناژ :

  • خانم‌های باردار
  • افرادی که از ضربان ساز قلبی استفاده میکنند
  • افراد مبتلا به آسیب‌های پوستی
  • تومورهای عروقی عمیق
  • عفونت
  • ورم‌های شدید موضعی
  • بیمارهای قلبی درمان نشده
  • بیماری‌های هموفیلی

 

ماندگاری نتایج بدست آمده :

نتایج عالی بدست آمده با استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور برای مدت زمان طولانی ماندگار است .

در صورت بهره‌گیری از برنامه غذایی مناسب و متناسب و همچنین انجام فعالیت‌های فیزیکی معمولی ( مخصوصا پیاده‌روی سریع و یا دویدن آرام ) نتایج را میتوان بخوبی حفظ کرد.

همچنین به منظور حفظ و ماندگاری بیشتر پس از پایان دوره درمان و جلسات اصلی ؛ یک تا دو جلسه در ماه را به عنوان درمان نگهدارنده توصیه می‌کنیم .

پس برای نتیجه گیری کامل و بهتر توصیه می شود یک برنامه غذایی متناسب و فعالیت روزانه ورزشی ( نه ورزش سنگین ) در کنار استفاده از دستگاه در دستور کار زندگی قرار گیرد تا به اندامی متناسب و زیبا برسیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه لاغری بادی اسکالپتور و انجام مشاوره رایگان به کلینیکهای تخصصی پوست و مو و زیبایی تبریز مراجعه کنید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *