مزوتراپی پوست در تبریز

مزوتراپی پوست

مزوتراپی پوست

با گذشت زمان پوست نازک و بافت چربی کمتر می‏ شود و گاهی ممکن است بر اثر عامل ارثی و ژنتیکی مشکلات پوستی ایجاد شود.

در مزوتراپی پوست با چندین تزریق زیر جلدی، مقادیری از ترکیب اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، آمینواسیدها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری، مواد معدنی و سایر عناصر فعال، باعث درمان انواع مشکلات پوستی صورت، گردن و ناحیه فوقانی سینه می‌گردد.

جهت انجام مزوتراپی در کلینیک تبریزپوست با شماره 09305500380 تماس بگیرید یا از طریق فرو زیر نوبت دریافت نمایید.

[bookly-form]

مزوتراپی پوست در چه مواردی کاربرد دارد؟

  • مزوتراپی تکنیکی غیر جراحی است که با تزریق ویتامین‏ ها، آنزیم‏ ها، هورمون‏ ها و عصاره گیاهی باعث جوان‏سازی و کلاژن‏ سازی پوست می ‏شود.
  • ترکیبات مزوتراپی می‏ تواند مسائل پوستی را به طور خاصی مورد هدف قرار دهد. این روش یک درمان قطعی برای از بین بردن لک (ملاسما) و بهبود چین ‏وچروک‏ ها است. همچنین منجر به سفت شدن و لیفت پوست می‏ گردد.مزوتراپی همچنین می تواند برای اسکار آکنه استفاده شود
    مزوتراپی پوست

مزوتراپی پوست
روش کار مزوتراپی چگونه است و از چه موادی تشکیل شده است؟

مزوتراپی پوست برای افراد مختلف با اهداف متفاوت انجام می‏ گیرد و با توجه به آن مواد ترکیبی تغییر می‌کند. در نهایت ترکیب آماده شده با استفاده از سوزن‏ های بسیار ریز برای تزریق به لایه میانی پوست (مزودرم) با فاصله چند میلی‏متر از هم تزریق می ‏شود.

مزوتراپی گردش خون را در زیر پوست بهبود می‏ بخشد و التهاباتی را که به پوست آسیب می‏ رساند برطرف می‏ کند. متخصصان برای درمان‏ های مختلف از ترکیبات متفاوت استفاده می ‏کنند.

برای رسیدن به نتیجه عالی در روش مزوتراپی پوست به چندین جلسه پیاپی نیاز است که طبق نظر پزشک متخصص تعیین می ‏شود ، به ویژه اگر سطح پوست شما از بین رفته باشد، اسید هیالورونیک موجود در محلول باعث ایجاد حجم در پوست می‏ گردد، در حالی که دیگر آنتی‏ اکسیدان‏ ها و اسیدهای آمینه دارای اثر ضد التهابی هستند که باعث شفافیت، صاف و نرم شدن پوست می‏ شود.

علاوه بر هیالورونیک اسید و اسیدهای آمینه دیگر مواد موجود در محلول مزوتراپی عموما شامل ویتامین E، B و C، استیل هگزاپپتید 3 و استیل تتراپپتید 5 می‏ شود.

مواد موجود در مزوتراپی چه اثراتی دارند؟

ویتامین‏های E، B و C می ‏توانند به بهبود سلامت پوست و کلاژن‎سازی کمک کنند.

ویتامین E و C در کاهش آسیب ‏های ناشی از رادیکال‏ های آزاد تاثیرگذار هستند.

هر کدام از دسته‏ های ویتامین B شامل (B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9، B12) از منابع مختلفی گرفته می ‏شوند و تاثیرات متفاوتی بر روی پوست می‏ گذارند.

استیل تتراپپتید 5 باعث افزایش الاستیسیته و شفافیت کلی پوست می ‏شود. استیل هگزاپپتید 3 مهم‏ترین محصول ضد پیری پوست است و عملکردی مشابه بوتاکس دارد.

مزوتراپی پوست صورت
مراقبت‏ های قبل از مزوتراپی پوست

  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی اجتناب کنید. این داروها ممکن است خون‏ریزی و کبودی را در طول مزوتراپی پوست افزایش دهند.

مراقبت‏ های بعد از مزوتراپی پوست

  •  تا 24 ساعت بعد از مزوتراپی استحمام و شستشوی ناحیه مورد نظر ممنوع است.
  •  تا 24 ساعت از کرم ‏های متفرقه استفاده نشود.
  •  تا 48 ساعت پمادهای تجویز شده، طبق دستور پزشک معالج مصرف شود.
  •  از کرم ضدآفتاب استفاده شود و پوست در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.
  •  ممکن است پس از تزریق، ناحیه مورد نظر قرمز و یا متورم شود. در صورت ایجاد تورم از کمپرس یخ استفاده شود.

از آنجایی که مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی است بلافاصله پس از تزریق می ‏توانید به فعالیت روزانه خود بپردازید.

فواید مزوتراپی پوست

  • درمان استریا
  •  کلاژن سازی و جوان‌سازی
  •  بهبود افتادگی پلک و تیرگی دور چشم

عوارض مزوتراپی پوست چیست؟

اگر مواد مزوتراپی مورد تایید پزشک متخصص نباشد و ترکیبات آن به طور علمی انجام نشده باشد عوارضی از قبیل عفونت، حساسیت و لک ایجاد می ‏کند

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *