آشنایی با انواع کرمهای ضد چروک

انواع کرمهای ضد چروک

انواع کرمهای ضد چروک

کرمهای ضد چروک آردن، اون، اوریاژ، بل کلینیک، دکتر ژیلا، سینره، سی گل، کورپورسانو، لد،  گلنیک و SVR  برای از بین بردن چروکهای سطحی و عمقی پوست استفاده می شوند.

انواع کرمهای ضد چروک به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم ضد چروک آردن:

جهت کاهش چین و چروکهای پوست صورت/ محتوی 11% از مخلوط اسیدهای میوه/ حاوی فسفولیپید و سرامید/ همراه با رتینول A / محتوی ویتامینهای C,E و دکسپانتنول/ فاقد اسانس.

لوسیون ضد چروک حاوی ویتامین C آردن ( C20):

مناسب جهت انواع پوستها/ جوان کننده و برطرف کننده چروکهای صورت و گردن/ لایه بردار و روشن کننده موثر پوست صورت و گردن/ محتوی 20% ویتامین C پایدار/ حاوی 6%  اسید گلیکولیک خالص/ همراه با روغن دانه انگور و ویتامین E .

اون

کرم ضد چروک ایستیال (Ystheal) اون:

ضد چروک، روشن کننده/ مناسب پوستهای خشک و خیلی خشک/ مغذی و التیام بخش/ محرک تولید سلولهای جدید/ قدرت جذب عالی/ پیشگیری کننده از روند پیری پوست در اثر عواملی مانند نور و عوامل فیزیولوژیک. طرز مصرف: روزی یک بار بر روی پوست تمیز شده صورت و گردن مصرف شود.

کرم ضد چروک الواژ (Eluage) اون:

ضد چروک قوی صورت و گردن/ ضد افتادگی صورت و گردن، از بین برنده خطوط عمیق/ مناسب پوستهای حساس/ روشن و شفاف کننده پوست/ مغذی و مرطوب کننده قوی. طرز مصرف: شبها بر روی پوست تمیز صورت و گردن مصرف کنید.

کنسانتره ضد چروک الواژ (Eluage) اون:

ضد چروک قوی جهت خطوط عمیق دور چشم، لب، پیشانی، خطوط خنده و بین ابروها/ مناسب انواع پوست/ میزان H.A.F در این کنسانتره دو برابر کرم می باشد. طرز مصرف: شبها بر روی خطوط چهره بمالیده.

اوریاژ

کرم ضد چروک ایزووال (ISOVALE) اوریاژ:

مناسب هر نوع پوست/ ضد چروک و افتادگی قوی پوست/ بهترین جایگزین همرمونی قبل و بعد از یائسگی/ افزایش قابلیت ارتجاعی و سفتی پوست/ بازسازنده و جوان کننده پوست/ جبران کننده اثرات ناشی از کمبود و یا اختلالات همورمونی/ مرطوب کننده قوی و مغذی. طرز مصرف: 1 تا 2 بار در روز روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ داده شود.

کرم ضد چروک صورت پپتی لیس(PEPTILYS) اوریاژ:

ضد چروک و جوان کننده صورت و گردن/ پرکننده چروکهای سطحی و عمقی و ضد افتادگی پوست/ محافظ و محرک سنتز کلاژن، ضد رادیکال های آزاد/ مرطوب کننده و شفاف کننده و روشن کننده پوست/ التیام بخش و بازسازنده پوست. طرز مصرف: صبح و شب استفاده شود.

کرم ضد چروک صورت ایزولیفت(ISOLIFT) اوریاژ:

ضد چروک و افتادگی پوست/ حاوی دو ترکیب بسیار موثر رتینول و AHA در درمان چین و چروک/ ضد رادیکالهای آزاد، نرم کننده و مرطوب کننده/ تجدید سلولی و بازسازی پوست، مناسب برای قبل و بعد از پیلینگ. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

بل کلینیک

کرم ضد چروک بل کلینیک ( Beltox Lift Serum):

مناسب همه نوع پوست/ جلوگیری از ایجاد چروک/ کاهش خطوط و چروک بوجود آمده/ تاثیر بسزایی در کاهش سرعت تشکیل چروکهای سطحی و عمیق دارد/ ترکیبات شامل گیاه بید، میوه بادیان رومی، کلاژن، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، ویتامینهای A, C,E,K.

محلول ضد چروک سریع بل کلینیک ( Instant Flash):

محلول شامل ترکیبات 100 درصد طبیعی است که لایه قشری پوست را محکم و قوی می سازد و عمق چروک را به سرعت کاهش می دهد و پوست را صاف و نرم می نماید/ این محلول اثری معجزه آسا جهت کاهش سریع چروک ها دارد/ ترکیبات شامل آویشن وحشی، جین سینگ، استرکچرین و عصاره جلبکهای دریایی است. طرز مصرف: محتویات سرم را بر روی پوست مالیده و اجازه دهید جذب و خشک شود.

لوسیون ژل ضد چروک شب بل کلینیک (Last Wrinkle Essence):

افزایش آبرسانی، تغذیه و احیای پوست/ افزایش خاصیت الاستینی پوست و کاهش چروکهای پوستی/ جلوگیری از فرسودگی پوست/ قابل استفاده برای هر نوع پوست. طرز مصرف: شبها قبل از خواب بر روی پوست صورت و گردن مالیده شود.

کرم ضد چروک روز بل کلینیک (Last Wrinkle Cream):

این کرم بعلت دارا بودن عواملی مانند ویتامینها، اسیدهای امینه، ضد آفتاب، ماده Royal Jelly و عصاره های طبیعی چندگانه گیاهی، دریایی و ترکیبات معدنی از پیری و چروک پوست جلوگیری می کند. طرز مصرف: در روز این کرم را روی پوست صورت بمالید.

ماسک ضد چروک بل کلینیک (Last Wrinkle Mask):

این ماسک به از بین بردن چروکهای صورت و گردن شما کمک می کند و برای انواع پوست مناسب است. طرز مصرف: بعد از مالیدن ماسک به صورت بعد از 15 تا 20 دقیقه آن را با تونیک مناسب پاک کنید و حداقل به مدت 21 روز تکرار نمایید.

دکتر ژیلا

کرم ضد چروک دکتر ژیلا (Ameli-Age Cream):

مناسب برای استفاده انواع پوست در سنین بالای 30 سال/ کاهش دهنده خطوط پیشانی به میزان 24درصد/ کاهش دهنده خطوط پنجه کلاغی پای چشم به میزان 27 درصد/ افزایش دهنده کشیدگی و استحکام پوست به میزان 20 درصد. طرز استفاده: روزانه 2 تا 3 بار به مدت حداقل دوماه.

کرم Q10  دکتر ژیلا:

برطرف کننده خطوط باریک و چروکهای ریز و پیشگیری از افتادگی پوست/ روشن کننده ، شفاف کننده و جوان کننده/ حاوی 10 درصد ویتامینC / با چربی مناسب. مقدار مصرف: روزانه 3 بار به مدت دو ماه.

سینره

کرم ضد چروک سینره (Anti Wrinkle Cream):

حاوی کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک/ غنی از اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و 6/ حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامینE طبیعی جهت کاهش عمق چین و چروک/ از بین برندن رگهای خونی نمایان پوست. طرز استفاده: شبها پس از مصرف سرم ضد چرک استفاده شود.

سرم ضد چروک سینره:

دارای پپتیدهای موثر با اثرات اثبات شده کلینیکی در کاهش عمق چروکها، وسعت ناحیه چروک شده و زبری پوست/ جلوگیری از شکل گیری خطهای صورت و عمیق تر شدن چروکها با ایجاد آرامش در عضلات/ حاوی عصاره گیاه سنتلا آسیاتیکا، محرک ساخت کلاژن. طرز استفاده: روزانه 1 تا 2 بار.

سی گل

کرم ضد چروک AHA10%سی گل:

کاهش چروکهای سطحی/ شفاف کننده پوست با افزایش نوسازی سلولها/ حاوی اسیدهای طبیعی میوه جات و شیر.

کرم ضد چروک AHA10%سی گل

کرم آلفاسید AHA15% سی گل:

کاهش چروکهای سطحی پوست/ لایه بردار سلولهای کدر و فرسوده/ افزایش دهنده الاستیسیته پوست/ حاوی اسیدهای طبیعی میوه جات و شیر.

کورپورسانو

کرم ضد چروک گل رز کورپورسانو:

ضد چین و چروک های سطحی پوست/ شاداب کننده و روشن کننده پوست/ ترمیم کننده جای جوش/ ضد افتادگی پوست صورت و گردن/ سفت کننده و شفاف کننده پوست. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 باربر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده شود.

کرم ضد چروک 2 در 1 رتینول  کورپورسانو:

ضد چین و چروک های سطحی پوست/ شاداب کننده و مرطوب کننده پوست/ ترمیم کننده جای جوش/ ضد افتادگی پوست صورت و گردن/ سفت کننده و شفاف کننده پوست. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 باربر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده شود.

سرم بازسازی کننده صورت حلزون کورپورسانو:

مناسب انواع پوستها/ مغذی و تقویت کننده پوست/ ضد چروک و ضد افتادگی پوست/ روشن کننده و جوان کننده پوست/ ترمیم کننده جوش و جای جوش/ ضد لک و یکنواخت کننده رنگ پوست. طرز مصرف: روزی یکبار روی پوست تمیز مالیده شود.

لد (LED)

کرم ضد چروک پوست حساس آلفا کا- ام (Alpha KM) لد:

ضد چروک، استحکام بخش و شفاف کننده/ کاهش چشمگیر در چروکهای سطحی و عمقی پوست/ نرم کننده، بازسازنده و ترمیم کننده پوست. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

گلنیک

کرم شبانه ضد چروک و افتادگی اوفیس( OPHYCEE) گلنیک:

دارای خاصیت تقویت شده ضد چروک و ضد افتادگی برای جوان نگهداشتن پوست/ تقویت چسبندگی میان درم و اپیدرم/ افزایش قدرت بازسازی و تولید فیبر و درنتیجه حمایت از پوست. طرز مصرف: شبها بر روی پوست صورت و گلو و گردن مالیده شود.

کرم ضد چروک و افتادگی اوفیس( OPHYCEE) گلنیک:

دارای خاصیت تقویت شده ضد چروک و ضد افتادگی برای جوان نگهداشتن پوست/ تقویت چسبندگی میان درم و اپیدرم/ افزایش قدرت بازسازی و تولید فیبر و درنتیجه حمایت از پوست. طرز مصرف: روزانه بر روی پوست صورت و گلو و گردن مالیده شود.

سرم ضد چروک قوی اوفیس( OPHYCEE) گلنیک:

این سرم جهت از بین بردن سریع چروکها و دارای خاصیت نرم و مرطوب کنندگی می باشد. استفاده همزمان سرم با کرم ضد چروک اثرات ضد چروک و افتادگی آن را به طرز مشهودی بالا می برد. طرز مصرف: روزانه به مدت 21 روز استفاده شود.

کرم ضد افتادگی و ضد چروک دلتا 7 (DELTA7) گلنیک:

ضد افتادگی صورت و گردن/ دارای خاصیت استحکام دهندگی قوی / از بین برنده خطوط لبخند/ شفاف تر، شاداب ترو مستحکم تر شدن پوست. طرز مصرف: صبح یا شب به پوست صورت مالیده شود.

SVR

کرم ضد چروک هیدراسید سی (HYDRACID C) SVR:

محافظ پوست در مقابل تابش آفتاب/ پیشگیری کننده و برطرف کننده چین و چروک/ پیشگیری از ظهور لکهای قهوه ای در پوست/ ضد پیری پوست/ درخشندگی و رفع افتادگی پوست. طرز مصرف: از سن 25 سالگی به بعد صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

سرم ضد چروک هیدراسید SP:

محلول غنی و قوی چروک شب/ لایه بردار سلولهای مرده پوست/ بازسازی و ویتامینه کننده سلولهای پوست/ ضد پیری پوست و از بین برنده چروکها و خطوط ریز پوست. طرز مصرف: هفته ای دوبار هربار 6 قطره برای صورتو یا گردن و 6 قطره برای پشت دستها مورد استفاده قرار گیرد.

سرم ضد چروک هیدراسید فیل- این(HYDRACID fill-in) SVR:

سرم پر کننده خطوط عمیق و چین و چروکهای ریز پوست. طرز استفاده: صبح و شب بر روی قسمتهای مورد نظر( دور لبها، خط اخم، خطوط کنار بینی،چشم و تمام گردی صورت و گردن مالیده شود.

کرم ضد چروک هیدراسید پیل (HYDRACID PEEL ) SVR:

ضد چروک قوی/ بازسازی کننده سلولهای پوست/ حاوی رتینول و اسید گلیکولیک با اثر سریع و مشهود بر روی چروکهای پوست. طرز مصرف: فقط شبها به مدت یک ماه بر روی صورت، گردن و دکولته مالیده شود.

کرم ضد چروک هیدراسید آلفا (HYDRACID a+ ) SVR:

ضد چروک، افتادگی و پیری پوست ناشی از تغییرات هورمونی/ ایجاد استروژن در پوست/ تجدید سلولهای پوست/ افزایش چشمگیر مقاومت و استحکام پوست/ کاهش چروکهای عمیق به نحو چشمگیر. طرز استفاده: شبها روی پوست مالیده شود.

کرم ضد چروک هیدراسید C20 (HYDRACID C20 ) SVR:

ضد چروک و برطرف کننده افتادگی پوست/ این کرم براساس ویتامین C بهینه شده 20% تهیه شده که موجب بوجود آمدن فیبرهای کلاژن و الاستین برای تقویت پوست و همچنین درخشش و شفافیت رنگ پوست می شود/ پوست را در مقابل اشعه UV که موجب ایجاد چین و چروک می شود محافظت می کند/ مناسب برای استفاده زیر آرایش و همچنین استفاده آقایان. طرز مصرف: صبح ها بر روی صورت و گردن مالیده شود.

کرم ضد چروک دانسیتیوم صورت SVR:

ضد چروک قوی/ ضد افتادگی پوست/ مرطوب کننده قوی/ بطور مطبوعی معطر است و باعث آرامش پوست برای مدت طولانی می شود/ مناسب برای استفاده زیر آرایش. طرز مصرف: هر روز بر روی صورت و گردن مالیده شود.

کرم دانسیتیوم بدنSVR:

ضد افتادگی پوست بدن که موجب صافی، لطافت و تغذیه آن می شود. طرز مصرف: بر روی تمام بدن که کاملاً تمیز و خشک شده مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *