آشنایی با انواع کرمهای ضد ترک پوست


کرمهای ضد ترک پوست شکم و رانها

کرمهای ضد ترک شکم و ران بتیس، بل کلینیک، هیدرودرم و گلنیک برای پیشگیری و کاهش ترکهای ناشی از حاملگی و رژیمهای غذایی جهت لاغری یا چاقی و ورزشکاران می باشند.

انواع کرمهای ضد ترک به ترتیب الفبا شامل:

بتیس(Betis)

کرم پیشگیری کننده ترک پوست بتیس:

کرم پیشگیری کننده ترک و علایم ناشی از کشیدگی پوست/ حاوی روغن دانه ماکادمیا، روغن دانه نسترن وحشی و عصاره های گیاهی.

کرم برطرف کننده ترک پوست بتیس:

کرم برطرف کننده ترک و علایم ناشی از کشیدگی پوست/ حاوی پالمتیوئیل تری پپتید، روغن دانه نسترن وحشی و عصاره های گیاهی.

بل کلینیک

کرم ضد ترک ( Estry Less) بل کلینیک:

جلوگیری از ایجاد و برطرف کردن ترکهای ناشی از تغییرات وزن در پوست ،ترکهای ناشی از حاملگی و پس از زایمان، ترکهای ورزشکاران و ترکهای ناشی از مصرف داروهای ضدبارداری/ افزایش آبرسانی به پوست/ افزایش الاستیسیته پوست.

طرز مصرف: روزها بعد از حمام و شبها قبل از خواب روی ترکها مالیده شود.

هیدرودرم

کرم ضد ترک بدن هیدرودرم:

جهت جلوگیری از ایجاد ترک خوردگی و کشیدگی پوست ناشی از افزایش وزن طی حاملگی و سایر موارد افزایش وزن/ کاهش ترک خوردگی های محسوس/ افزایش الاستیسیته پوست/ پیشگیری از افتادگی پوست/ محرک فرایند تجدید ساختار سلولی.

کرم ضد ترک (شقاق) سینه هیدرودرم:

التیام دهنده و ترمیم کننده شقاق و ترک سینه/ تامین رطوبت مورد نیاز پوست سینه/ فاقد لانولین، اسانس و نگهدارنده/ مناسب جهت استفاده در دوران شیردهی/ بدون نیاز به شستشو/ حاوی کمپلکس نرم کننده و التیام بخش.

گلنیک

کرم ضد ترک الانسیل (ELANCYL) گلنیگ:

این کرم برای پیشگیری و کاهش ترکهای ناشی از حاملگی و رژیمهای غذایی و ورزشکاران می باشد/ حاوی عصاره گیاهان دریایی، روغن گلرنگ،ویتامین B5، ویتامین E، روغن بادام شیرین و سیلیکون.

طرز مصرف: روزی یک تا دو بار بر روی مناطق مورد نظر( شکم، لگن، ران و سینه ) بمالید. شروع مصرف در حاملگی، باید از ماه سوم حاملگی شروع شده و تا یک یا 3 ماه بعد از زایمان ادامه یابد.

ژل ضد ترک الانسیل (ELANCYL) گلنیگ:

این ژل برای درمان ترکهای ناشی از حاملگی، رژیمهای غذایی و ورزش می باشد/ افزایش الاستیسیته نرمی پوست، از بین رفتن خطوط پرتقالی پوست و بهبود رنگ و تونیسیته از دیگر خواص این محصول می باشد/ حاوی عصاره جلبکهای آبی، زینک گلوکونات، AHA و گوانیدین گلوکونات.

طرز مصرف: صبح و شب ژل را بر روی ترکها مالیده و ماساژ دهید تا جذب شود. دوره درمان 3 ماه است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *