انواع کرمهای ترمیم کننده پوست (Skin Repair)


کرم های ترمیم کننده پوست آردن، اوریاژ، اون، بایودرما، سی گل، دکتر ژیلا و هیدرودرم جهت کاهش التهابات ناشی از لیزر درمانی و پیلینگ و نیز کمک به التیام زخم ها و بریدگیها و برای پیشگیری از ایجاد بافت اضافی در محل جوش خوردن زخم (اسکار) بکار می روند.

انواع کرم های ترمیم کننده به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم بازسازی کننده پوست آردن:

جهت کاهش التهابات ناشی از لیزر درمانی و پیلینگ/ کمک به التیام زخم ها و بریدگی ها و بهبودی سوختگی های خفیف تا متوسط/ درمان کمکی به بیماریهای التهابی پوست مانند اگزما، درماتیت تماسی و آتوپیک/ فاقد اسانس/ حاوی روغن های آووکادو، کالاندولا و ژل آلوئه ورا.

اوریاژ

کرم ترمیم کننده سیکاکتیو(CICACTIVE) اوریاژ:

ترمیم کننده قوی پوست/ پیشگیری از ایجاد بافت اضافی در محل جوش خوردن زخم/ ترمیم کننده رگ و پوست و مناسب بلافاصله بعد از رادیوتراپی، لیزر، پیلینگ، درم ابریشن، اصلاح و اپیلاسیون، بریدگی، سوختگی های سطحی و جراحی ها/ التیام بخش، ضد التهاب و محافظ رطوبت پوست/ جاذب ترشحات و ضد عفونی کننده. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 بار تا بازسازی پوست استفاده شود. در جراحی های بزرگ 4 تا 6 روز بعد استفاده شود.

اون

کرم سیکالفت (Cicalfate Cream) اون:

تسریع کننده بهبود انواع زخم/ جلوگیری از ماندن جای زخم، ضد التهاب/ ضد باکتری، ضد قارچ و ضد انگل/ برای پوستهای تحریک شده و ادرار سوختگی/ استفاده بعد از پیلینگ، لیزر، الکتروکواگولاسیون و…/ ضد عفونی کننده زخم ها. طرز مصرف: روزی 2 بار روی پوست تمیز استفاده شود.

بایودرما

کرم سیکابیو ( Cicabio Cream) بایودرما:

کرم قوی ترمیم کننده در هر مرحله آسیب پوستی حتی بلافاصله بعد از بخیه و …/ محافظت از اپیدرم و محرک ساخت کلاژن و الاستین/ ایجاد پانسمان نامرئی روی زخم و بخیه/ تسکین سریع درد و رفع سوزش و خارش ضایعه/ آنتی باکتریال، فاقد عطر با رنگ طبیعی. طرز مصرف: دوبار در روز لایه ضخیمی از کرم را روی موضع بمالید. قابل استفاده برای زخم ها و آسیب های پوست صورت و بدن در اطفال و بزرگسالان.

سی گل

کرم ترمیم کننده میموزا10% سی گل:

کمک به رفع قرمزی و التهاب ایجاد شده پس از لیزر درمانی و میکرودرم ابریژن/ جلوگیری از تکثیر و رشد باکتریها و قارچ ها که این خود باعث تسریع روند تولید سلولهای جدید و در نتیجه تسریع فرایند ترمیم زخم ها و بریدگی ها می شود.

دکتر ژیلا

کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا:

قابل استفاده 3 ساعت بعد از پیلینگ و لیزر/ بهبود دهنده انواع تحریکات جلدی، خارش، التهاب، اگزما، درماتیت و خشکی های انواع پوست/ برای جلوگیری از به جا ماندن اسکار جراحی و سوختگی/ ترمیم کننده آسیبهای پوستی و زخم های سطحی از جمله زخم بستر و زخم های دیابتی.

لوسیون ترمیم کننده دکتر ژیلا:

قابل استفاده 3 ساعت بعد از پیلینگ و لیزر/ بهبود دهنده انواع تحریکات جلدی، خارش، التهاب، اگزما، درماتیت و خشکی های انواع پوست/ برای جلوگیری از به جا ماندن اسکار جراحی و سوختگی/ ترمیم کننده آسیبهای پوستی و زخم های سطحی از جمله زخم بستر و زخم های دیابتی.

هیدرودرم

کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست هیدرودرم:

مخصوص پوستهای ملتهب، آسیب دیده و حساس/ ترمیم، بازسازی و التیام زخم های سطحی ناشی از لیزردرمانی، پیلینگ، الکترولیز، سولاریوم، آفتاب سوختگی و اپیلاسیون/ کمک به ترمیم برشهای جراحی/ تسریع در بهبودی زخم های سطحی/ کمک به فرایند تجدید ساختار سلولی/ جلوگیری از رشد باکتریها و قارچها.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *