آشنایی با انواع کرمهای دست


کرمهای دست

کرمهای دست آردن، اون، الارو، اوریاژ، بایودرما، سینره و سی گل برای نرم ومرطوب کردن، حفاظت، روشن نمودن و پیشگیری از ترک دستها استفاده می شوند و به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم دست و صورت ویتامین E آردن:

مناسب جهت افراد با پوست معمولی، خشک و حساس/ جهت نرم نمودن پوست دست و صورت و محافظت از آن در برابر خشکی و آلودگی هوا/ حاوی مواد مرطوب کننده موثر / همرا با ویتامین  E.

اون

کرم دست کلد کرم اون:

جهت پیشگیری و درمان ترکهای دست ناشی از عوامل محیطی، حساسیتها و عوامل شیمیایی/ مرطوب کننده قوی و التیام بخش / مغذی، محافظ، تسکین دهنده و بازسازی کننده پوست/ طول اثر عالی و طولانی و مقاوم به آب. طرز مصرف: روزی2 بار روی پوست استفاده شود.

الارو

کرم دست الارو Ellaro حاوی کوآنزیم Q10 :

جوان کننده و محافظ پوست دست/ حاوی کوآنزیم Q10 / تقویت کننده و آبرسان پوست/ حاوی ویتامین E . طرز مصرف: روزانه و به مقدار مورد نیاز روی دست بمالید.

اوریاژ

کرم مرطوب کننده دست اوریاژ:

مرطوب کننده قوی، مغذی و نرم کننده دست/ مناسب برای دستهای خشک، خیلی خشک و پوستهای شکننده/ بازسازنده و ترمیم کننده دستهای آسیب دیده ناشی از سرما، پاک کننده ها و…/ قابل استفاده برای تمام سنین. طرز مصرف: روزانه 2 بار و در صورت لزوم بیشتر روی دست استفاده شود.

بایودرما

کرم دست اتودرم بایودرما:

مناسب پوست دستهای خشک و آسیب دیده در اثر تماس با شوینده ها یا استفاده از داروهایی که باعث خشکی می شوند/ حاوی سیلیکون جهت ایجاد یک لایه محافظ روی پوست دست در برابر آلودگی های محیطی/ ترمیم کننده و مغذی پوستهای خیلی خشک به واسطه زایلیتول، گلیسرین و وازلین. طرز مصرف: روزانه یک یا چندین بار در صورت نیاز روی پوست تمیز استفاده شود.

سینره

کرم مرطوب کننده دست سینره (Hand Cream):

این کرم با داشتن تعادلی بین مجموعه آب و روغن در فرمولاسیون خود، از خاصیت پوشانندگی و مرطوب کنندگی مناسبی برخوردار است/ کرم دست با اثری ماندگار، محافظ، رطوبت دهنده عمیق پوست دست، ترمیم کننده پوستهای آسیب دیده و بسیار خشک است.

سی گل

کرم نرم کننده بادام سی گل:

نرم و مرطوب کننده پوست دست و صورت/ مخصوص پوستهای خشک و معمولی/ ترمیم کننده ترکهای ناشی از خشکی پوست زانو، آرنج و ترک پاشنه پا/ حاوی روغن بادام شیرین.

کورپورسانو

کرم دست روشن کننده برگ زیتون کورپورسانو:

روشن کننده و ضد لک قوی پوست/ محافظت کننده پوست دست در برابر آفتاب/ یکنواخت کننده رنگ پوست دستها/ مرطوب کننده و لطیف کننده پوست/ تقویت کننده ناخن و پوست اطراف آن/ برطرف کننده چین و چروکهای سطحی پوست. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 بار روی دستها مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *