آشنایی با انواع کرمهای ضدلک


کرمهای ضد لک و روشن کننده پوست

کرمهای ضد لک و روشن کننده پوست آردن، اوریاژ، اسپانول، بایودرما، دکتر ژیلا، سینره، سی گل، هیدرودرم، گلنیک، لد و SVR جهت پیشگیری و درمان لک های قهوه ای پوست و برای روشن نمودن انواع پوست و کم رنگ کردن لک های پوست بکار می روند.

انواع کرمهای ضد لک و روشن کننده به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم روشن کننده ( هیدروکینون) آردن:

جهت کمرنگ نمودن لک های قهوه ای و روشن نمودن پوست/ حاوی هیدروکینون/ همراه ویتامین های C و E / محتوی عصاره بومادران.

کرم روشن کننده 2( اسید کوژیک) آردن:

جهت از بین بردن تدریجی و موثر لک های قهوه ای پوست/ فاقد هیدروکینون/ محتوی کمپلکس روشن کننده حاوی اسید کوژیک، کوژیک دی پالمیتات و ویتامین C پایدار/ همراه با اسکالن و آسکوربیل پالمیتات/ حاوی ویتامینهای A و E .

کرم روشن کننده ویتامینه( آربوتین) آردن:

هم لایه بردار و هم روشن کننده/ جهت از بین بردن تدریجی و موثر لک های قهوه ای پوست به کمک دو فرایند لایه برداری و روشن کنندگی همزمان/ محتوی کمپلکس روشن کننده حاوی آربوتین، کوژیک دی پالمیتات و 10% از مخلوط اسیدهای میوه ( AHA10%) / حاوی ویتامینهای E,C,A .

اوریاژ

کرم ضد لک دپیدرم (DEPIDERM) اوریاژ:

پیشگیری و درمان هر نوع لک قهوه ای پوست/ مناسب برای کک و مک و لکهای ناشی از دوران بارداری، مصرف قرص های ضد بارداری، بیماریهای پوستی، افزایش سن، جای جوش، لیزر و پیلینگ/ فاقد هیدروکینون، مناسب حتی برای پوست حساس/ روشن کننده پوستهای تیره و کدر همراه با عوامل ضد آفتاب/ لایه برادار، ضد التهاب، ضد رادیکالهای آزاد و محرک تجدید سلولی.

طرز مصرف: صبح و شب روی لک های پوست استفاده شود.

سرم دپیدرم سیتی وایت (DEPIDERM Citywhite Serum) اوریاژ:

روشن کننده قوی و شفاف کننده چهره و ضد لک/ ضد چروک، آنتی اکسیدان و ضد آلودگی هوا/ فاقد چربی با جذب سریع.

طرز مصرف: صبح و شب روی لک های پوست استفاده شود.

اسپانول

لوسیون بدن آلوئه ورا اسپانول:

ضد لک و روشن کننده پوست / کاهش علائم اگزمای پوست/ از بین برنده چین و چروک سطحی پوست/ یکنواخت کننده رنگ پوست بدن/ مناسب در درمان آفتاب سوختگی.

بایودرما

قلم ضد لک White Objective(W.O) بایودرما:

برای لکهای موضعی حتی برای پوست حساس/ با SPF23 به محافظت پوست در مقابل نورخورشید کمک می کند/ حاوی ویتامین C ، گلیسرین و ویتامین PP / جدیدترین و موثرترین ضد لک قلمی برای روی لک های قهوه ای پوست دست و صورت.

طرز مصرف: 3 بار در روز، فقط روی لک ها استفاده شود.

سرم ضد لک قوی White Objective(W.O) بایودرما:

با درصد بالایی از ویتامین C از تجمع ملانین ( رنگدانه) تولید شده در پوست جلوگیری می کند/ با 12درصد اسید گلایکولیک، لایه برداری می کند/ ویتامین PP مانع از توزیع غیر طبیعی ملانین در پوست می شود/ توسط قوی ترین ضدلکهای گیاهی ، آنزیم تولید کننده رنگدانه را مهار می کند/ از فعالیت ملانوسیت جلوگیری می کند.

طرز مصرف: بعد از ریختن محتویات کپسول حاوی ویتامین C در داخل سرم، بطری را تکان داده و درب آن را با پمپ تعویض نمایید و فقط شبها روی لک بمالید.

دکتر ژیلا

کرم Q10 دکتر ژیلا:

روشن کننده ، شفاف کننده و جوان کننده/ حاوی 10 درصد ویتامینC / با چربی مناسب/ برطرف کننده خطوط باریک و چروکهای ریز و پیشگیری از افتادگی پوست.

مقدار مصرف: روزانه 3 بار به مدت دو ماه.

کرم روشن کننده دکتر ژیلا( Derma White Cream):

روشن کننده انواع پوست/ از بین برنده لک های بجا مانده از آکنه/ کم رنگ کننده لکهای پوست/ قابل مصرف در دوران بارداری.

مقدار مصرف: روزانه 2 بار حداقل به مدت دو ماه.

سینره

کرم روشن کننده و ضد لک سینره ( Lightening Cream):

از بین برنده لک های ناشی از کهولت، کک و مک، لکهای ناشی از حاملگی و …/ حاوی اکتان دی اوئیک اسید، عصاره توت، عصاره شیرین بیان و آربوتین جهت کاهش رنگدانه سازی و روشن نمودن پوست/ حاوی AHA و ویتامین A جهت نوسازی پوست.

ماسک روشن کننده سینره:

جهت ایجاد شفافیت و طراوت دائمی در پوست/ ایجاد نرمی و لطافت در پوست و رفع خستگی چهره/ حاوی عصاره جلبکهای دریایی جهت رفع سریع و موثر کدورت و تیرگی پوست/ حاوی مواد موثری مانند ویتامین C و عصاره بری بری جهت شفاف و روشن نمودن پوست صورت.

سی گل

کرم روشن کننده گیاهی سی گل:

یکنواخت کننده رنگ پوست، سفید و شفاف کننده/ کاهش تدریجی لکهای تیره پوست/ قابل استفاده در طول روز و شب/ فاقد هیدروکینون/ حاوی عصاره گیاهی رومکس.

طرز استفاده: روزانه دو بار ( صبح ها و شب قبل از خواب ) روی لکها ماساژ داده تا جذب شود.

کرم روشن کننده (ضدلک) سی گل:

از بین برنده لکهای قهوه ای پوست/ روشن و صاف کننده پوست/ استفاده فقط در شب/ حاوی هیدروکینون، ویتامین C و اسیدهای طبعی میوه جات و شیر.

طرز استفاده: شبها روی پوست مالیده شود.

هیدرودرم

کرم روشن کننده گیاهی هیدرودرم:

رفع قطعی لک های قهوه ای صورت و گردن ناشی از بارداری و مصرف داروهای ضدبارداری/ فاقد هیدروکینون و اسید کوژیک/ مناسب جهت استفاده در طی دوران بارداری و شیردهی/ تهیه شده برپایه کمپلکس گیگاوایت، عصاره گیاه بلیس پرنیس و ویتامین c پایدار همراه با بیوتین و ویتامین های A و E .

گلنیک

کرم ضد لک امبلیا (OMBELLIA) گلنیک:

پیشگیری و کاهش لک ناشی از سن، نورخورشید و حاملگی/ روشن کننده و شفاف کننده پوست/ کاهش تولید بیش از حد ملانین/ ویتامین C موجود در این کرم دارای خاصیت قوی آنتی اکسیدان بوده و اثر از بین بردن لک را تقویت می کند/ اسید سالیسیلیک موجود دارای اثر لایه برداری بوده و بازسازی سلولی را افزایش می دهد.

طرز مصرف: صبح و شب به روی پوست تمیز مالیده شود.

سرم ضد لک امبلیا (OMBELLIA) گلنیک:

ضد لک قوی جهت از بین بردن لکهای مقاوم صورت، گردن، سینه و دستها/ فاقد هیدروکینون و عدم حساسیت به نور/ میزان سالیسیلیک اسید و ویتامین C این سرم چهار برابر بیشتر از کرم بوده، لذا انتخاب مناسبی جهت لکهای مقاوم به درمان و پررنگ می باشد.

طرز مصرف: صبح و شب به پوست تمیز مالیده شود.

لد(LED)

امولسیون ضد لک تریو-آ (Trio-A) لد:

ضد لک قوی فاقد هیدروکینون/ کاهش چشمگیر در رنگ و اندازه لک ها بعد از 3 هفته/ درمان لکهای ناشی از افزایش سن، آفتاب، بارداری و مصرف داروهای هورمونی، بیماری های پوستی، جای جوش، لیزر و پیلینگ/ حاوی عصاره شیرین بیان با بیشترین غلظت گلبریدین/ بدون ایجاد حساسیت و مناسب حتی در دوران بارداری.

طرز مصرف: صبح و شب روی لک ها استفاده شود.

امولسیون ضد لک تریو- دی (Trio-D) لد:

ضد لک قوی حاوی هیدروکینون/ حاوی 2% هیدروکینون تغلیظ شده با کارآیی 3 برابر/ درمان لکهای ناشی از افزایش سن، آفتاب، بارداری و مصرف داروهای هورمونی، بیماری های پوستی، جای جوش، لیزر و پیلینگ/ دارای ویتامین C پایدار شده/ ضد لک، شفاف کننده پوست و ضد رادیکالهای آزاد.

طرز مصرف: صبح و شب روی لک ها استفاده شود.

امولسیون ضد لک تریو-اس (Trio-S) لد:

ضد لک – ضد آفتاب/ حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه خورشید/ پیشگیری از بروز کک و مک و کمک به از بین بردن لک های قهوه ای پوست/ روشن کننده پوست های تیره و کدر، مقاوم در برابر آب، نور و تعریق.

طرز مصرف: روزانه چندین بار تکرار شود.

SVR

کرم ضد لک کلریال (CLAIRIAL) SVR:

کرم ضد لک قوی برای صورت، دست، گردن و سینه/ برطرف کننده سریع لکهای قهوه ای/ از بین برنده سلولهای مرده حاوی ملانین/ بازسازی کننده سلولهای پوست/ مناسب برای استفاده زیر آرایش/ بدون عطر.

طرز مصرف: صبح و شب بر روی لکهای صورت، دست، گردن و سینه مالیده شود.

کرم ضد لک کلریال C10 (CLAIRIAL) SVR:

ضد لکهای قهوه ای پوست با اثر سفید کننده/ تهیه شده بر پایه ویتامین C بهینه شده بسیار قوی با غلظت 10% و مواد سفید کننده 8% / مناسب برای استفاده زیر آرایش.

طرز مصرف: صبح و عصر روی لکهای قهوه ای صورت، گردن و دکولته و پشت دستها به مدت دو ماه مالیده شود.

کرم کلریال پیل( CLAIRIAL PEEL) SVR:

پیلینگ قوی برای از بین بردن لکهای قهوه ای/ به لطف عمل همزمان اسید گلیکولیک 20% ، اسید سیتریک 10% و ویتامین C بهینه شده 5% کلریال پیل بطور سریع و مشهود بر روی لکهای قهوه ای اثر می کند.

طرز مصرف: سه شب در هفته ( یک شب در میان) بر روی لکهای قهوه ای صورت، گردن و دکولته و پشت دستها مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *