آشنایی با انواع کرمهای مرطوب کننده پوست


انواع کرمهای مرطوب کننده پوست

کرمهای مرطوب کننده  آردن، اون، الارو، اوریاژ، بایودرما، بتیس، بل کلینیک، دکتر ژیلا، سینره، سی گل، کورپورسانو، لد و SVR با چربی کنترل شده و مناسب بسته به نوع پوست، جهت مرطوب نگهداشتن پوست بکار می روند.

انواع کرمهای مرطوب کننده به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم مرطوب کننده کلاژن پوست خشک آردن:

مناسب جهت افراد با پوست خشک/ جهت مرطوب نگهداشتن پوست و محافظت از آن در برابر خشکی و آلودگی هوا/ محتوی کلاژن و روغن دانه انگور/ حاوی مواد مرطوب کننده موثر مانند اوره، لاکتات سدیم و گلیسرین/ همرا با ویتامینهای A, C, E و دکسپانتنول.

کرم مرطوب کننده پوستهای بسیار خشک آردن Urea5%:

مخصوص صورت/ مناسب جهت افراد با پوست بسیار خشک/ فاقد اسانس/ حاوی 5 درصد اوره / محتوی فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست: سرامید، فسفولیپید، اسید هیالورونیک، لاکتات سدیم و اسکالن/ حاوی ویتامینهای E و دکسپانتنول.

کرم مرطوب کننده پوستهای بسیار خشک آردن Urea10%:

جهت کاهش ضایعات ناشی از خشکی پوست آرنج، زانو و کف پا/ فاقد اسانس/ حاوی 10 درصد اوره / محتوی فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست: سرامید، فسفولیپید، اسید هیالورونیک، لاکتات سدیم و اسکالن/ حاوی روغن آووکادو، گلیسین سویا و ویتامینهای E و دکسپانتنول.

 کرم مرطوب کننده کلاژن پوست معمولی آردن:

مناسب جهت افراد با پوست معمولی/ جهت مرطوب نگهداشتن پوست و محافظت از آن در برابر خشکی و آلودگی هوا/ محتوی کلاژن / حاوی اسید هیالورونیک و اسکالن/ همرا با ویتامینهای C, E و دکسپانتنول.

کرم مرطوب کننده پوست چرب آردن:

مناسب جهت افراد با پوست چرب و آکنه ای/ فاقد چربی( Oil Free)/ جهت مرطوب نگهداشتن پوست و محافظت از آن در برابر خشکی و آلودگی هوا/ محتوی هیدروکسی پرولین، سدیم لاکتات اوره و گلیسرین/ همرا با ویتامینهای C, E و دکسپانتنول.

کرم وازلین آردن:

مناسب برای انواع پوستها/ جهت نرم نمودن پوست بدن/ فاقد لانولین و اسانس/ حاوی گلیسرین.

اون

کرم مرطوب کننده قوی پوست اون:

مناسب پوستهای خشک و خیلی خشک/ حاوی آب اون، عوامل شبیه لیپوموسین، چربیهای سه گانه( اسید های چرب، استرول و سرامید) و عوامل مرطوب کننده/ جلوگیری از تبخیر آب پوست.

کرم مرطوب کننده ملایم پوست اون:

مناسب پوستهای حساس نرمال و مختلط / حاوی آب اون، عوامل شبیه لیپوموسین، چربیهای سه گانه( اسید های چرب، استرول و سرامید) و عوامل مرطوب کننده/ جلوگیری از تبخیر آب پوست.

کلد کرم( Cold Cream) اون:

مناسب پوستهای خشک و خیلی خشک/ نرم کننده، ضد التهاب و مرطوب کننده/ التیام بخش و ضد خارش/ با چربی کم/ محافظ لایه هیدرولیپیدیک/ مناسب برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان. طرز مصرف: دو بار در روز روی پوست استفاده شود.

پن کلد کرم( Cold Cream) اون:

مناسب پوستهای خشک ، حساس، آتوپیک و افراد مسن/ از بین برنده خشکی پوست/ قدرت کف کنندگی بالا، حفظ PH پوست/ مناسب برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان/ فاقد لانولین. طرز مصرف: روزانه و به دفعات مورد نیاز استفاده شود.

الارو ( Ellaro)

کرم مرطوب کننده مغذی الارو حاوی پرو ویتامین B5 :

تقویت کننده پوست، بسیار مغذی و حاوی پروویتامین B5 / ضد چروک و جوان کننده پوست و حاوی ماده فعال کننده ساخت کلاژن/ نرم کننده و آبرسان قوی/ حاوی عصاره های موثر و روغن های مغذی گیاهی/ احیا کننده و شاداب کننده پوست/ حاوی آنتی اکسیدان و محافظت کننده پوست در برابر رادیکالهای آزاد. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن مالیده شود.

کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین E :

حاوی ویتامین E، آنتی اکسیدان و ضد رادیکالهای آزاد/ هیدراته کننده و آبرسان قوی پوست/ شفاف کننده و جوان کننده پوست/ پیلینگ بسیار ملایم، از بین برنده سلولهای مرده پوست/ مغذی، نرم کننده و آرامش دهنده سلولهای پوست/ حاوی عصاره های صددرصد گیاهی برای حفظ رطوبت و نرمی پوست با ماندگاری طولانی. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن مالیده شود.

اوریاژ

کرم مرطوب کننده هیدراکریستال( HYDRACRISTAL) اوریاژ:

ایجاد حداکثر رطوبت همراه با شفافیت پوست/ بازسازنده، التیام بخش و طراوت دهنده/ افزایش جذب آب و کمک به حفظ آن در سلول/ قابل استفاده در زیر آرایش. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم مرطوب کننده اکستریم ( EXTREME) اوریاژ:

مرطوب کننده قوی و محافظ پوست/ مناسب برای پوستهای اتوپیک و خشکی های مفرط پوست/ حاوی امگا 3 و 6 بسیار مغذی برای پوست های خیلی خشک/ محافظ و بازسازنده پوستهای تحریک شده. طرز مصرف: یک تا دو بار در روز روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم مرطوب کننده گزموز (XEMOSE Cream) اوریاژ:

کرم مرطوب کننده و التیام بخش قوی/ تقویت سد محافظتی طبیعی پوست/ پوست خیلی خشک و مستعد آتوپی/ مناسب برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان.

کرم پودر رزلیین(ROSELIANE) اوریاژ:

مرطوب کننده و ضد سرخی/ با خاصیت پوشانندگی مشابه کرم پودر/ در دو رنگ بژ روشن و بژ طلایی.

بایودرما

کرم مرطوب کننده اتودرم Nutritive بایودرما:

کرم مغذی و مرطوب کننده اختصاصی برای صورتهای خشک و کم آب/ بازسازنده لایه هیدرولیپیدیک پوست/ التیام بخش/ افزایش تحمل پذیری پوست با ترکیب انحصاری DAF / قابل استفاده به عنوان پایه آرایش. طرز مصرف: صبح و شب استفاده شود.

کرم مرطوب کننده اتودرم (Atoderm) بایودرما:

مرطوب کننده و محافظ آب پوست/ مناسب پوستهای خیلی خشک، حساس و تحریک پذیر/ تسکین خارش و جلوگیری از احساس سوزش/ پیشگیری از نفوذ مواد آلرژی زا به پوست و ضد عوامل محرک / رفع هرنوع خشکی حتی در اگزمای ناشی از حساسیت به بدلیجات، شوینده ها و…/ مناسب صورت و بدن. طرز مصرف: روزانه یک یا چندین بار در صورت نیاز روی پوست تمیز استفاده شود.

Milk مرطوب کننده اتودرم (Atoderm) بایودرما:

مرطوب کننده و محافظ آب پوست/ مناسب پوستهای نرمال تا خشک، حساس و تحریک پذیر/ تسکین خارش و جلوگیری از احساس سوزش/ پیشگیری از نفوذ مواد آلرژی زا به پوست و ضد عوامل محرک / رفع هرنوع خشکی حتی در اگزمای ناشی از حساسیت به بدلیجات، شوینده ها و…/ مناسب صورت و بدن. طرز مصرف: روزانه یک یا چندین بار در صورت نیاز روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم مرطوب کننده اتودرم (Atoderm P.o Zinc) بایودرما:

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده، التیام بخش/ مناسب پوستهای خیلی خشک / تسکین خارش و جلوگیری از احساس سوزش و پیشگیری از ایجاد خراش های منجر به زخم/ مناسب حتی در موارد اگزمای ترشحی. طرز مصرف: روزانه یک یا چندین بار در صورت نیاز روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم سن سی بیو فورت(Sensibio Fort) بایودرما:

کرم مرطوب کننده، ضد التهاب و قرمزی/ کاهش سریع التهاب و قروزی شدید ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر، پیلینگ، الکترولیز و اصلاح صورت و بدن/ مرطوب کننده و ترمیم کننده پوستهای تحریک شده وآسیب دیده به واسطه آووکادو و کنولا. طرز مصرف: روزانه 2 تا 3 بار روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم سن سی بیو دی-اس (Sensibio D.S) بایودرما:

کرم مرطوب کننده، ضد التهاب و ضد قارچ/ بهبود پوسته پوسته و قرمزی در نواحی چرب و تحریک شده و رفع درماتیت سبورئیک/ تنظیم کننده ترشح سبوم و براقی پوست صورت/ جلوگیری از رشد قارچ مالاسزیا به واسطه ترکیب ضد قارچ کلیمبازول و پیروکتون اولامین. طرز مصرف: صبح و شب روی محل مورد نظر مالیده شود.

کرم سن سی بیو ای.آر (Sensibio A.R) بایودرما:

کرم مرطوب کننده و ضد قرمزی سرشتی/ برای پوستهای سرخ و حساس به صورت سرشتی/ التیام بخش، ترمیم کننده و بازسازنده پوست/ افزایش مقاومت مویرگی/ حتی مناسب برای آکنه روزاسه. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز مالیده شود.

بتیس

کرم کالاندولا بتیس:

مخصوص پوستهای حساس/ نرم کننده و التیام بخش پوستهای حساس/ فاقد اسانس/ حاوی آلانتوئین و عصاره گل همیشه بهار.

بل کلینیک

کرم مرطوب کننده و آبرسان (روز) بل کلینیک (Hydra Plus Cream):

قابل استفاده برای هر نوع پوست/ برطرف کردن خشکی پوست، سختی، پوسته پوسته شدن و پیری زودرس. طرز مصرف: به مقدار نیاز روز روی پوست بمالید.

لوسیون مرطوب کننده و آبرسان (شب) بل کلینیک(Hydra Plus Essence):

قابل استفاده برای هر نوع پوست/ برطرف کردن خشکی پوست، سختی، پوسته پوسته شدن و پیری زودرس. طرز مصرف: به مقدار نیاز شب قبل از خواب روی پوست بمالید.

ماسک مرطوب کننده بل کلینیک(Hydra Plus Mask):

باعث رفع خشکی و پیری پوست شده و طراوت لازم را به آن می بخشد و برای انواع پوست مناسب است. طرز مصرف: لایه نازکی از ماسک بر روی پوست صورت و گردن بمالید و 15 تا 20 دقیقه بعد با تونیک مناسب پاک کنید و این عمل را هفته ای یک تا دوبار تکرار کنید.

دکتر ژیلا

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا (Moisturizing Cream):

مناسب برای پوستهای خشک و حساس/ با چربی مناسب/ با قدرت و کیفیت مرطوب کنندگی متمایز و فوق العاده. مقدار مصرف: روزانه چندین بار بسته به نیاز.

کرم مرطوب کننده Oil Freeدکتر ژیلا (Oil Free Moisturizing Cream):

مناسب برای پوستهای چرب/ با چربی کنترل شده/ با قدرت و کیفیت مرطوب کنندگی متمایز و فوق العاده/ در دو نوع رنگی و بدون رنگ. مقدار مصرف: روزانه چندین بار بسته به نیاز.

لوسیون مرطوب کننده بدن دکتر ژیلا( Body Moisturizing Cream):

برطرف کننده خشکی، خارش، درماتیت، اگزما و تحریکات جلدی در پوستهای نرمال تا خشک/ حاوی مواد امولینت و مرطوب کننده/ با پخش پذیری مناسب و جذب سریع روی پوست. مقدار مصرف: چندین بار در روز بسته به نیاز.

سینره

کرم مرطوب کننده صورت سینره(Moisturizing Cream):) مخصوص پوستهای چرب)

حاوی NMF برای ایجاد رطوبت موثر و عمیق به مدت طولانی/ تنظیم فعالیت غدد چربی پوست به علت وجود نیاسین آمید/ دارای ویتامینE و ویتامینA جهت جلوگیری از چین و چروک.

کرم مرطوب کننده صورت سینره(Moisturizing Cream):) مخصوص پوستهای خشک و معمولی)

حاوی NMF و روغن جوجوبا برای ایجاد رطوبت موثر و عمیق به مدت طولانی/ دارای ویتامینA ، آووکادو و مواد آنتی اکسیدان طبیعی جهت جلوگیری از چین و چروک/ حفظ رطوبت پوست در مقابل تعریق و شستشو.

سی گل

کرم مرطوب کننده سی گل:

مناسب برای پوستهای چرب و معمولی/ كرم مرطوب كننده فاقد لانولين سی گل محصولي ايده آل برای باز گرداندن طراوات و شادابی به پوست مي باشد/ اين كرم به واسطه نداشتن لانولين ،قابليت نفود بالائي داشته و با جذب سريع ،اثر چربی روي پوست باقي نمی گذارد لذا اين كرم برای پوستهای حساس و آلرژيك و نيز برای پوستهای چرب انتخاب مناسبی است. طرز استفاده: به دفعات در طی روز مي توان از اين كرم استفاده كرد.

کرم مرطوب کننده پوستهای بسیار خشک سی گل:

مرطوب کننده قوی پوستهای بسیار خشک/ بازسازی ترکهای ناشی از خشکی پوست/ التیام دهنده خارش، قرمزی و التهابات پوستی/ تغذیه کننده و آبرسان/ نرم و لطیف کننده پوست/ حاوی ده ماده متفاوت رطوبت رسان و ترمیم کننده و فاقد مواد محرک پوستی.طرز استفاده: به دفعات در طی روز مي توان از اين كرم استفاده كرد.

کورپورسانو

کرم مرطوب کننده صورت نارون کوهی کورپورسانو:

مناسب پوستهای چرب و مختلط/ تنظیم کننده چربی پوست و آبرسان/ موثر در درمان پوستهای جوش دار/ برطرف کننده منافذ باز پوست/ مرطوب کننده و بازسازی کننده پوست. طرز مصرف: روزی دو بار روی پوست تمیز مالیده شود.

کرم مرطوب کننده صورت Q10 کورپورسانو:

مناسب پوستهای نرمال تا خشک/ نرم کننده و شفاف کننده پوست/ رفع کک و مک سطحی پوست/ از بین برنده چروکهای ریز پوستی / محافظ در برابر مضرات آفتاب/ آبرسان سرشار از ویتامین C و E. طرز مصرف: روزی دو بار روی پوست تمیز مالیده شود.

کرم دست و صورت آلوئه ورا کورپورسانو:

آبرسان و مناسب انواع پوستها/ روشن کننده، شفاف کننده/ رفع کک و مک سطحی پوست/ از بین برنده چروکهای ریز پوستی / محافظت در برابر مضرات آفتاب. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 بار روی پوست خیس مالیده شود.

کرم دست و صورت جودوسر کورپورسانو:

مناسب پوستهای نرمال تا خشک/ سفت کننده و جوان کننده پوست/ بالابرنده قدرت ارتجاعی پوست/ ترمیم کننده و ویتامینه پوست/ محافظ پوست در برابر عوامل محیطی. طرز مصرف: روزی 2 تا 3 بار روی پوست خیس مالیده شود.

لد(LED)

کرم مرطوب کننده صورت دواسکین(Duo Skin) لد:

برطرف کننده هر نوع خشکی سرشتی و اکتسابی پوست/ پیشگیری از التهاب و عفونت، التیام بخش و ضد رادیکالهای آزاد/ حفاظت از پوست با ایجاد لایه محافظ/ مناسب برای هرنوع پوست حتی پوستهای حساس و آلرژیک. طرز مصرف: روزی دو بار روی پوست تمیز مالیده شود.

SVR

کرم مرطوب کننده لیزانل مات (LYSANEL MAT) SVR:

مرطوب کننده قوی پوست چرب/ مات کننده پوست چرب/ تنظیم کننده چربی و مرطوب کننده قوی با دوام طولانی/ ضد التهاب و قرمزی پوست/ مناسب برای استفاده زیر آرایش. طرز مصرف: صبح و شب بر روی پوست چرب استفاده شود.

ژل مرطوب کننده لیزانل SVR:

تمیز کننده قوی پوست چرب/ مرطوب کننده قوی/ ضد التهاب و قرمزی پوست/ تمیز کننده عالی/ فاقد مواد قلیایی. طرز مصرف: با چند قطره آب بصورت کف درآورده پوست را با آن شستشو دهید.

کرم یا بوم گزریال  پی SVR:

مخصوص پوستهای خشک، سر و بدن که پوسته پوسته می شود و این حالت به صورت مزمن در آمده/ مرطوب کننده و آرامبخش/ از بین برنده پوسته و مانع پیدایش مجدد آنها/ تامین کننده چربی و رطوبت لازم پوست با اثر طولانی/ ایجاد لطافت و نرمی در پوستهای بسیار خشک. طرز استفاده: صبح و شب روی پوست استفاده شود.

کرم یا بوم گزریال کاپیلر SVR:

کرم مرطوب کننده برای پوست سر/ از بین برنده پوسته و شوره ناشی از خشکی و پینه سر/ قابل استفاده کودکان و بزرگسالان. طرز استفاده: زیر نظر پزشک استفاده شود.

کرم مرطوب کننده گزریال 50SVR:

مرطوب کننده قوی پوست/ مخصوص کف پاها، دستها، ناخن ها و آرنج/ درمان ترکهای ناشی از خشکی در پوست/ حاوی 60% عوامل فعال اساسی، اوره و AHA . طرز مصرف: صبح و شب محل مورد نظر را با آن ماساژ داده تا پوسته های اضافی به کمک سنگ پای طبی برطرف شود.

کرم مرطوب کننده گزریالین ویزاژ SVR:

نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی با اثر طولانی/ مرطوب کننده پوستهای خشک کودکان و بزرگسالان/ تامین کننده چربی و رطوبت لازم پوست به مدت طولانی/ نرم کننده و ترمیم کننده سلولهای پوست با جذب سریع. طرز استفاده: استفاده مکرر روزانه همراه با ماساژ ملایم به منظور جذب آن.

کرم مرطوب کننده گزریال 50 اکستریم SVR:

مرطوب کننده قوی برای پینه های مقاوم/ مخصوص کف پاها، دستها، ناخن ها و آرنج/ درمان ترکهای ناشی از خشکی در پوست. طرز استفاده: بر روی موضع مورد نظر مالیده شود و با فشار ماساژ داده شود .

کرم مرطوب کننده گزریال 5 SVR:

مخصوص پوستهای خیلی خشک و حساس صورت/ مرطوب کننده و چرب کننده بسیار قوی با دوام طولانی/ مخصوص پوستهای آسیب دیده و خشک شده بر اثر مصرف مواد دارویی یا بدی آب و هوا/ مناسب برای استفاده زیر آرایش. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم مرطوب کننده گزریال 10 SVR:

کرم چرب کننده و مرطوب کننده بسیار قوی/ مخصوص پوستهای خشک و مستعد پینه/ مرطوب کننده سلولهای سطحی پوست/ ایجاد لطافت، نرمی و آرامش در پوست/ قابل استفاده کودکان و بزرگسالان. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم هیدراکوئیور(HYDRACUIVERE) SVR:

مخصوص پوستهای حساس و ملتهب کودکان و بزرگسالان/ تسکین دهنده، نرم کننده و مرطوب کننده پوست/ درمان کننده قرمزی، حساسیت، تحریکات پوستی و ترکهای پوست/ حاوی ترکیبات درمانی بسیار قوی با اثر ضد باکتری/ مکمل لوازم آرایش هنگامی که همراه با آن یک محصول ضد باکتری و آرامبخش مورد نیاز باشد/ مخصوص پوستهای بسیار لطیف. طرز استفاده: بر روی پوست صورت و بدن که بدقت تمیز شده مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *