بهترین ماسک برای ترمیم مو


امروزه افراد زیادی علل الخصوص بانوان به دلیل استفاده مکر از سشوار، اتو مو، رنگ کننده های مو دارای موهای خشک، شکننده و آسیب دیده هستند.

با توجه به اینکه ماسک های طبیعی و شیمیائی با نوع درمان و آسیب دیدگی های مختلف تولید شده است باید بتوانید جهت درمان و تقویت موهای خود بهترین نوع ماسک ترمیم مو را انتخاب کنید.

بهترین نوع ماسک ترمیم مو کدام است؟

ماسک ها محصولات مراقبتی موها هستند که انواع مختلف، برای درمان موهای رنگ شده، چربی، شوره و… دارند. جزء بهترین نوع ماسک ترمیم مو، نوع گیاهی و طبیعی آن میباشد زیرا این ماسک ها فاقد ترکیبات شیمیائی بوده اند و علاوه بر اینکه سرعت بهبودی و درمان را بالا میبرند همیشه قابل دسترس هستند و خود فرد در منزل میتواند به راحتی و به طور منظم مصرف نماید.

در انتخاب ماسک مو باید به این نکته توجه کنید، چه موهایتان خشک یا چرب باشد یا موهای صاف یا فرفری داشته باشید در انتخاب نوع ماسک مو باید در نظر گرفته شود.

استفاده از ماسک موهای خشک برای موهایی که چرب هستند موها را چرب تر کرده و باعث ریزش شده همینطور در مورد موهای خشک هم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد .

انواع ماسک ترمیم مو

ماسک موی نرم‌کننده‌ی عسل و روغن نارگیل:

تمامی مواد را در یک کاسه ترکیب کرده و خوب هم بزنید.نرم‌کننده را روی موهای خود بزنید. بگذارید برای حدود 10 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

نرم کننده های خانگی شیر نارگیل برای موهای خشک:

تمامی مواد را در یک کاسه ترکیب کرده و سپس روی موهای خود بزنید. کپسول ویتامین E را باز کرده و تمامی مواد را ترکیب کنید.روی موها را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید برای 15 دقیقه بماند. با آب گرم موهای خود را بشویید.

ماسک مایونز برای نرمی و لطافت مو:

نصف فنجان سس مایونز، با دو قاشق خوراک خوری عسل را خوب مخلوط کنید و آن را به همۀ مو‌هایتان آغشته کنید. سپس از یک ساعت مو‌ها را با شامپو بشویید.

نحوه مصرف ماسک ترمیم مو

زمانی که برای استحمام به حمام میروید موهای خود را با شامپو بشوئید و سپس آبکشی نمائید. موهای خود رابه حدی خشک کنید که موهایتان به طور کامل خیس نباشد و فقط آب اضافی موهایتان گرفته شود.

ماسک ترمیم مو کف دستهای خود ریخته ودر تمام سطح سر خود پخش نمائید،چند دقیقه ای بسته به دستور العمل اجازه دهید روی سرتان بماند سپس آبکشی نمائید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *