ترمیم مو برای موهای کم پشت


اکثر افراد می پندارند که تنها در مواقع ریزش مو و طاسی سر باید به سراغ درمان ترمیم مو یا کاشت موی غیر قابل رشد بروند در صورتی که ترمیم مو برای موهای کم پشت یک معجزه ی عالی را بر جای میگذارد زیرا طبیعی بودن آن دو چندان شده و جای سوال را برای کسی به وجود نمی آورد

در صورت طاس بودن کامل مو ها و ترمیم مو افراد دارای موها به صورت یکباره می شوند که از نظر بقیه غیر عادی می باشد اما موهای کم پشت هیچگونه شکی را بر جای نمیگذارند ، ترمیم مو برای موهای کم پشت صد در صد طبیعی بوده و حتی با دست کشیدن بر داخل سر نیز امکان تشخیص آن وجود ندارد ، و نکته ی مهم این که در این صورت نیازی به کچل کردن موها نیز نمی باشد .

ترمیم مو برای موهای کم پشت

ترمیم مو برای موهای کم پشت از موهایی هم جنس موهای شما و با رنگ موهای شما تهیه دیده می شود و به صورت تار به تار لایه ایی نانو قرار میگیرند که شبیه ساز پوست سر بوده و اب و هوا را از داخل و به بیرون انتقال می دهند که در این صورت عرق سر به وجود نمی آید و هیچگونه خارش و یا قارچی را به وجود نخواهد آورد .

در این روش برای فیکس کردن موها به داخل سر از کراتین های طبیعی استفاده می شود در این صصورت هیچگونه عوارضی نداشته و از داخل سر نیز جدا نخواهند شد .

بیشتر بخوانید: ترمیم مو در تبریز

مزایای ترمیم مو برای موهای کم پشت

از اصلی ترین مزایای این روش این است که هیچگونه عوارضی را برای افراد به همراه ندارد و یک روش کاملا تضمینی و استاندارد در تمام دنیا می باشد .

موهای به کار برده در این روش هیچگونه جدا نخواهند شد و هیچگونه آسیب و یا بد حالتی را به خود راه نمی دهند و تا مدت 2 سال نیاز به ترمیم پیدا میکند که تا آن زمان نیز هیچگونه آسیبی را نمی بینند ، برای جدا کردن ترمیم مو نیز از طریق جدا کنندهای مخصوص امکان پذیر است که توسط خود متخصص اجرا میگردد

از دیگر مزایای این روش این است که نیاز به هیچگونه نقاهتی ندارد و فرد میتوانند به تمامی فعالیت های خود بدون محدودیت ادامه دهد و از هر چیزی برای حالت دادن به موهای خود استفاده کند ، بنابراین افراد تنها در یک جلسه با زمانی بسیار کم میتوانند صاحب موهای پر پشت شوند و از زیبایی خود لذت کافی را ببرند .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *