درمان ریزش موی عصبی

ریزش موی عصبی

ریزش مو

ریزش مو معضلی جدی است که بر ظاهر افراد سبب اختلال میشود و زیبایی افراد را تحت تاثیر خود قرار میدهد که افسردگی و ضعف روحیه را در بر دارد یکی ازعوامل اصلی در ریزش مو ، ریزش موی عصبی می باشد که متاستفانه خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند .

در این صفحه با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان و همچنین درگیر بودن افراد زیادی با این مسئله به درمان ریزش موی عصبی میپردازیم . با ما همراه باشید

درمان ریزش موی عصبی

ریزش موی عصبی ، یک عامل فیزیکی و بدنی است که ریزش موها را به وجود می آورد و متاستفانه روحیه افراد را بیشتر درگیر به خود می کند که ریزش بیشتر موها را به همراه دارد . اما خوشبختانه درمان ریزش موی عصبی امکان پذیر می باشد .

معمولا با استرس و عصبانی شدن های شدید و به اصطلاح اختلال در اعصاب و روان افراد ، سبب ایست در چرخه رشد موهای افراد می شود و به عبارتی فولیکول های مو را در دوره استراحت قرارمی دهد و اینگونه رشد مو متوقف شده و پس از گذشت چند ماه ریزش مو نیز اتفاق می افتد که کاملا قابل مشاهده و تشخیص می باشد .

به طور کلی افرادی که بیماری های عصبی را مبتلا می باشند شاهد خشک شدن موهای خود شکننده شدن آن ها و همچنین ریزش شدید موهای خود می شوند و کم پشتی و نازک شدن موهای آن ها را به همراه دارد .

بیشتر بخوانید:

توصیه برای افرادی که ریزش موی عصبی دارند

به طور کلی عصبی شدن ، استرس های شدید و مکرر ، اضطراب داشتن و مضطرب بودن همگی عاملان اصلی ریزش موها می باشند که می بایست مورد درمان ریزش مو عصبی قرار گیرند که این کار در ابتدا نیاز به درمان مشکلات عصبی فرد دارد و ابتدا می بایست مشکلات عصبی فرد مورد درمان قرار گیرد و فرد تحت درمان باشد سپس با تشخیص و درخواست متخصص میتوان به مصرف داروهای مورد نیاز برای درمان ریزش موی عصبی پرداخت و رشد مجدد و منظم موها پدید آیند که درمان مشکلات عصبی و همچنین دارو درمانی در هر فرد نسبت به فرد دیگر با توجه به شرایط خود شخص متغیر می باشد .
بنابراین باید گفت که درمان ریزش موی عصبی از طریق دور کردن استرس و اضطراب ، درمان مشکلات عصبی امکان پذیر است و رویش مجدد موها شکل میگیرد .

بنابراین با دیدن علائم ریزش مو در خود هرچه زودتر به پزشک مراجع کنید تا در زمان زودتر جلو پیشرفت ریزش مو را گرفته و تجربه زودتر و بهتری را کسب کنید .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *