میکروتلفیقی ابرو در تبریز

کاشت موی سر


میکروتلفیقی ابرو چیست؟

میکرو تلفیقی یا میکرو ترکیبی ابرو یک روش جدید آرایش دائم است که در آن دو روش مختلف آرایش ابرو انجام می شود.

در واقع با تلفیق میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ ، میکروتلفقی ابرو انجام می شود. این روش ظاهری زیبا تر و بادوام تر برای ابرو ها ایجاد کنند.

ابروهای میکرو تلفیقی ظاهری متراکم تر و پرتر دارند. همچنین در عین زیبایی و خوش فرم بودن بسیار طبیعی به نظر می رسند. این روش همجنین برای کسانی که می خواهند ابرو هایی با ماندگاری بیشتر داشته باشند نیز مناسب است.

در این روش ابتدا تاج ابرو ها را با سوزن های بسیار نازک و شبیه تار های نازک مو می کشند و سپس نواقص و فضا های خالی بین تار های ابرو را به صورت سایه ابرو پر می کنند.

 

این روش برای چه کسانی توصیه می شود؟

ابروی میکرو تلفیقی برای مشتریانی که پوست معمولی تا نسبتاً چرب دارند عالی است. بنابراین اگر پوست شما خیلی چرب است، ابروهای ترکیبی ممکن است جایگزین مناسبی باشند.

اگر احساس می کنید که ابرو های میکروبلید شده به تنهایی برجسته و زیبا نیستند و از همچنین از طرفداران روش سایه ابرو نیز هستید، روش میکرو تلفیقی ابرو برای شما مناسب است.

همچنین باید بدانید که برای انجام این روش حتماً باید کاندیدای مناسبی برای انجام هر دو روش باشید .

بهتر است قبل از مراجعه به مرکز آرایش دائم درمورد شرایط پزشکی و مراقبت های قبل و بعد از هر دو روش را مطالعه و جست و جو کنید.

 

آیا روش میکرو تلفیقی ابرو دردناک است؟

هر مشتری سطوح متفاوتی از ناراحتی را در طول عمل تجربه می کند. این به تحمل درد و حساسیت پوست بستگی دارد.

به طور کلی ، مراجعین فقط کمی درد متوسط ​​را احساس می کنند.

باید بدانید که هرچه درد کمتری را حس کنید به این معنی است که جوهر میکروبلیدینگ کمتر به پوست شما وارد شده است و فقط در لایه های سطحی پوست وارد شده است.

آماده شدن برای جلسه میکرو تلفیقی ابرو

درست همانطور که یک نقاش برای شروع یک اثر هنری به یک بوم خالی نیاز دارد، متخصصان زیبایی نیز از شما می خواهند که محدودیت های زیر را رعایت کنید تا مطمئن شوید که پوست شما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، تا بتوانند در بهینه ترین شرایط برای شما شاهکاری خلق کنند.

لطفا محدودیت های قبل از قرار ما را به دقت بخوانید:

  • ۶۰ روز قبل از لایه برداری شیمیایی نکنید.
  • ۲۸ روز قبل از درمان بوتاکس خودداری کنید.
  • ۷ روز قبل برنزه نکنید و دچار آفتاب سوختگی نشوید.
  • از کندن، اپیلاسیون، رنگ کردن، نخ، یا اعمال هرگونه حذف مو خودداری کنید.
  • از Retinols/Retin-A یا سایر کرم های ضد پیری/آکنه استفاده نکنید.
  • موعظه های حاوی اسید را روی ابروها نزنید.
  • ۴۸ ساعت قبل آسپرین، ایبوپروفن، نیاسین، ویتامین E، روغن ماهی (امگا ۳) یا CoQ10 مصرف نکنید.
  • ۲۴ ساعت قبل الکل یا کافئین ننوشید.
  • وقت ملاقات شما برای ابروی میکرو تلفیقی جدید و زیبای خود آماده اید.

فرآیند بهبود ابروی میکرو تلفیقی

مراقبت از ابروهای جدید پس از درمان برای اینکه چگونه ابروهای شما پس از بهبودی کامل و ماندگاری ابروهای شما چگونه به نظر می رسد بسیار مهم است.

متخصص تاتو دائمی با روش میکرو تلفیقی ابروهایی منحصربه فرد برای شما ایجاد می کند. اما مراقبت پس از آن مسئولیت شماست. بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم این دستورالعمل های مراقبت های بعدی را به طور روشمند دنبال کنید.

 

مراقبت های بعد از انجام میکرو تلفیقی یا میکرو ترکیبی چگونه است؟

متخصص شما لیستی از دستورالعمل های مراقبت های بعدی را به شما ارائه می دهد و جلسات بعدی آنها را مورد بحث قرار می دهد. تمیز کردن ناحیه ابرو با محصولات مراقبتی که متخصص توجیز می کند، ضروری است.

توصیه می شود در ۴ ساعت اول پس از عمل و روش تمیز کردن و برنامه مندرج در کیت مراقبت های بعدی را دنبال کنید. همچنین سفرهای طولانی مدت در سه هفته اول برای بهبودی میکرو تلفیقی ابرو خودداری کنید. به طور متوسط ​​، بهبود کامل بین ۶ تا ۸ هفته رخ می دهد.

از آنجایی که پوست باز می شود، یک چرخه ریکاوری را طی می کند و نیاز به مراقبت خاصی دارد.

برای اطمینان از ترمیم صحیح ابروهای شانه دار و حفظ رنگدانه ها، موارد زیر را انجام دهید:

روز ۱

تا ۲۴ ساعت بعد از عمل، ناحیه ابروی خود را خیس نکنید. در صورت نیاز، می‌توانید ناحیه مورد نظر را با یک پد پنبه‌ای تمیز بمالید تا هر گونه پلاسمای اضافی را از بین ببرید و به کاهش دلمه کمک کنید.

روز ۲

اشکالی ندارد که ناحیه ابرو خود را خیس کنید، اما مستقیماً شسته نشده یا ابروهای خود را مالش یا لمس نکنید. هیچ گونه محصول مرطوب کننده یا آرایشی را به ابروهای خود نزنید.

روز ۳-۱۰

ابروهای خود را تا حد امکان خشک نگه دارید و از استفاده از هر محصولی خودداری کنید. هنگامی که تمام پوسته ها به طور طبیعی از بین رفت، خوب است که به روال عادی خود برای آرایش، مرطوب کننده و پاکسازی برگردید.

برای گرفتن بهترین نتیجه روتین مراقبت های پس از میکرو تلفیقی ابرو را متوقف نکنید و تا بهبود کامل از موارد زیر اجتناب کنید :

  • لایه برداری از خیس شدن ابروها
  • تعریق بیش از حد
    آرایش کردن
  • مواد شیمیایی خشن و مواد مراقبت از پوست
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید

 

برای ابروی میکرو تلفیقی به چند جلسه نیاز دارم؟

مجموعه جدیدی از ابروهای تلفیقی برای تکمیل دو نوبت نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه تمام ضربه ها به طور یکنواخت از رنگدانه اشباع شده اند. به دو بار بازدید نیاز دارد.

۶ تا ۸ هفته پس از قرار ملاقات اولیه پس از نشستن رنگدانه ها در پوست انجام می شود. در این لمس تکمیلی، هنرمند هر گونه تنظیمات لازم را انجام می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر ضربه مو دارای رنگ یکنواخت است.

آیا به جلسه ترمیم نیاز دارم؟

درست مانند هر سایر روشهای تاتو ابرو، این روش هم در ۲ جلسه انجام می شود. در جلسه اول بیشتر کار را انجام می دهد، اما برای ایجاد رنگ و رفع هر ناحیه ای که رنگدانه ها به درستی پس از بهبودی حفظ نشده اند، یک جلسه ترمیم لازم است.

۶-۸ هفته پس از جلسه اول می توانید ترمیم میکرو تلفیقی ابرو را انجام دهید.

 

ماندگاری میکرو تلفیقی ابرو چقدر است؟

مانند روش های دیگر، ابروهای میکرو تلفیقی به تدریج محو می شوند. آنها باید حدود ۲ سال یا حتی تا ۳ سال عمر کنند اگر پوست شما رنگدانه ها را به خوبی حفظ کند.

البته سایه جلوی ابروها روشن‌تر است. ممکن است سریعتر از بقیه ابروها محو شوند و روی پوست چرب با هم محو شوند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *