هاشور ابرو در تبریز


قطعا شما نیز با انتخاب این صفحه مشکلات ریزش ابرو و یا کم پشتی و بی رنگ بودن ابرو ها ی خودتان را تجربه کرده ایید و به دنبال راه و روشی برای بر طرف سازی این مشکل هستید ، همانطور که میدانید هاشور یک روش برای برطرف سازی مشکلات زیبایی ابرو می باشد که عوارض و معایب آن بسیار زیاد بوده و با انجام آن دچار مشکلات فراوانی می شوید در ادامه راه حل جایگزین هاشور ابرو را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید

 جهت مشاوره رایگان و انجام خدمات زیبایی در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

توجه: هاشور ابرو در کلینیک تبریزپوست انجام نمی شود و مطالب جنبه اطلاع رسانی می باشد. برای هاشور ابرو به یک آرایشگاه مراجعه نمایید.

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو یک روشی است که در واقع رنگ های شیمیایی و مضر را زیر لایه اول پوست شما تاتو کرده و باعث پیدایش گوشت اضافه ، التهاب و عفونت ابرو می شود ، با توجه به اینکه این روش همانند تاتو ابرو است مشکلات و عوارض جانبی را به همراه دارد که در ادامه در مورد آن مطالبی را بیان می کنیم.

افرادی که هاشور ابرو انجام می دهند هیچ تخصص خاصی ندارند و با انجام دادن هاشور ابرو صرفا قاب چهره شما را از بین برده که در نهایت جلوه بدی داشته و مصنوعی می باشد.

هاشور ابرو معمولا در آرایشگاه های زنانه که فاقد مسائل بهداشتی بوده و استریل نمی باشد انجام می شود و این موضوع را باید در نظر بگیرید که احتمال ابتلا به بیماری های مختلف در آرایشگاه ها وجود دارد

مشکلات و عوارض جانبی هاشور ابرو

به طورکلی مراحل هاشور بستگی به نوع مرکز و آرایشگر مربوطه دارد ، به همین دلیل میزان ضمانت هاشور نیز به همین دو مورد بر میگردد اما نکاتی در خصوص هاشور وجود دارد که در متن زیر قید میکنیم.
متاستفانه میکروپیگمنتیشن ابرو روشی بدون عیب نبوده و عوارض جانبی دارد که عوارض اصلی آن می توان به نداشتن امکان جدا سازی تیغ دستگاه و نبودن مدل یکبار مصرف آن اشاره کرد که وجود همین موضوع مهم ، سبب انتقال انواع بیماری ها به محل برش خورده شده و احتمال عفونت را نیز بسیار بالا خواهد برد ، اما کل ماجرا به این موضوع ختم نمیگردد زیرا در برخی افراد امکان حساسیت و تورم نیز وجود دارد و از همه مهم تر در صورت بد شدن شکل ظاهری ابرو امکان ترمیم و تغییر در آن وجود نخواهد داشت.

متاستفانه هاشور در برخی از مواقع موجب مختل کردن در خون رسانی شده که عواقب بسیار بدی را در بر دارد به همین خصوص از لحاظ پزشکی و علمی این روش برای درمان ریزش ابرو و زیبا سازی آن توصیه نمی شود.

روش مناسب جایگزین هاشور ابرو

روش صد در صد تضمینی ، صد در صد طبیعی و دائمی برای درمان ریزش ابرو و رشد تار ابروهای طبیعی افراد تنها از طریق کاشت ابرو امکان پذیر است و در تمام دنیا از این روش به شکل اصولی برای درمان ریزش ابرو زیبایی آن استفاده می شود.
بهترین تکنیک کاشت ابرو ، سوپر کاشت است که در یک جلسه بدون جراحی ، خونریزی ، درد و .. انجام شده و همچنین بدون کوتاهی موی سر می باشد همچنین این روش حتی بر روی ابروهای تاتو شده هم نیز امکان پذیر است.

یکی از مهمترین ویژگی های تکنیک سوپر کاشت ابرو این است که بلافاصله پس از انجام کاشت ابرو با استفاده از لیزر سرد گرفت های کاشته شده را تقویت کرده و باعث رشد بهتر گرفت ها می شود.

آدرس اینستاگرام تبریزپوست: https://www.instagram.com/tabrizpoost/

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *