بهترین روش کاشت مو در تبریز

بهترین روش کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز

در همه ما انسان ها اهمیت به ظاهر و چهره خودمان وجود دارد که در همه افراد به نوعی متفاوت می باشد ، اما اهمیت وجود مو در همه افراد موجود می باشد و ریزش مو و کم پشتی موها آثار بدی را در چهره و ظاهر افراد ایجاد کرده و منجر به ضعف در اعتماد به نفس و روحیه ی افراد خواهد شد .

تنها درمان برای رشد طبیعی موها استفاده از روش کاشت مو می باشد، ما نیز در این مقاله به معرفی بهترین روش کاشت موی طبیعی برای عزیزان و همشهریان تبریزی خود میپردازیم ، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

بهترین روش کاشت مو در تبریز

بهترین و عالی ترین و روش تکامل یافته ی کاشت مو ، کاشت مو sut می باشد ، این روش با داشتن بهترین تکنیک و بهترین دستگاه بهترین نتیایج را به همراه خود دارد اما باید دید که کاشت مو چیست ؟

کاشت مو ، درمانی بدون نیاز به جراحی می باشد این روش توانسته بدون نیاز به بخیه ، درد خونریزی درمانی بدون بی هوشی و بدون درد را برای افراد در نظر بگیرد .

کاشت مو نیازمند فولیکول موی خود شخص در جهت کاشت مو می باشد ، به این صورت که در این روش برداشت مو ها از نقاط منتخب انجام میگیرد و سپس فولیکول ها جدا شده و بر محل کاشته خواهند شد .
برداشت مو ها و جدا سازی فولیکول ها نیاز به دقت بسیار بالا دارد تا آسیبی به فولیکول ها وارد نشود هرچه سلامت فولیکول ها کامل باشد کاشت مو بدون نقص تر انجام میگیرد که از طریق کاشت مو sut این روش میسر خواهد شد .

 

کاشت مو sut  چگونه می باشد ؟

کاشت مو sut بهترین روش کاشت مو بوده که نتیجه ایی عالی را نسبت به سایر روش ها به خود اخصاص داده است و جلو ایی کاملا طبیعی تر و عالی تر نسبت به آن ها دراد ، کاشت مو sut نتیجه ایی قابل پیش بینی و منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است که همین قضیه موجب جذب بیشتر افراد به آن شده است .

کاشت مو sut روشی است که علاوه بر استفاده از موهای پشت گوش و پشت سر در جهت برداشت مو ها میتواند برای افراد فاقد بانک موی قوی و افراد کاملا بی مو در سطح سر از برداشت فولیکول های قوی قسمت دیگر بدن ستفاده نماید که این یک امتیاز شگفت انگیز برای این روش محصوب شده و امکان رشد موهای طبیعی را به افراد کاملا طاس نیز می دهد .

این روش با دستگاهای پیشرفته و تخصص عالی خود امکان برداشت موها را بیشتر کرده ، نتیجه فولیکول های بیشتری دریافت میگردند و کاشت مو با تراکم بسیار بالاتری اتفاق افتاده که به پرپشتی موها منجر میگردد ، تعداد تراکم موها در کاشت موsut سه برابر روش های دیگر بوده ، بنابراین عزیزان با صرفه نظر کردن از روش های ابتدایی کاشت مو  می توانند نتیجه ایی عالی و موهای پرپشت و کاملا طبیعی را کسب نمایند .

 

ویژگی کاشت مو sut

کاشت مو sut ، امکان آسیب به فولیکول ها را به همراه ندارد و منجر به سلامت ماندن فولیکول ها و تعداد بیشتر آن ها میگردد ، مقدار برداشت مو و کاشت مو در این روش بیشتر بوده که منجر به پرپشتی کامل موها میگردند ، کاشت مو sut خط کاشت مو را طراحی کرده و طبق آن کاشت مو را انجام میدهد به همین دلیل جلوه طبیعی داشته و جای هیچگونه تشخیصی را به همراه ندارد .

از دیگر شرایط کاشت مو sut ، نتیجه گیری سریع این روش بوده و رشد قدی موها نیز در این روش بسیار بهتر خواهد بود بنابراین تنها در چند ماه افراد شاهد موهای پر پشت و پر تراکم خود خواهد شد. این روش نیازی به دوارن نقاهت و محدودیت های فراوان ندارد و همین کار را برای عزیزان بسیار آسان خواهد کرد .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *