آیا جایگزین کاشت مو وجود دارد؟


همانطور که میدانید بهترین روش روش برای درمان ریزش موها روش کاشت مو می باشد که به رشد مجدد موها می انجامد و رفع ریزش موها و طاسی را در بر دارد ، اما نکته ایی که وجود دارد این است که انجام روش کاشت مو برای هر فردی امکان پذیر نمی باشد و هر فردی کاندیدای کاشت مو نخواهد بود .

حال با این حساب سوالی که پیش می آید این است که آیا جایگزین کاشت مو وجود دارد ؟

جایگزین کاشت مو وجود دارد ؟

خوشبختانه بله ، روش جایگزین کاشت مو وجود داشته و و کاروان به جا مانده از روش کاشت مو را به خوبی ساپورت خواهد کرد ، و دیگر هیچ فردی افسوس موهای نداشته خود را نخواهد خورد .
اصولا افراد کاملا طاس و یا افراد مبتلا به آلوپسی و یا بیماری های خاص مجاب به کاشت مو نبوده و به همین منظور از طاسی موهای خود رنج میبردند اما با به وجود آمدن روش ترمیم مو این امکان برای همه افراد به وجود امد که بتوانند از داشتن موهایی زیبا و طبیعی لذت کافی را ببرند .

جایگزین کاشت مو

همانطور که قید شد روش ترمیم مو بهترین روش جایگزین کاشت مو به شمار می رود ، این روش بدون هیچگونه خطر بوده و هچگونه جراحی ، بیهوشی ، درد در آن راه ندارد و به صورت قابل پیش بینی و موفقیت آمیز نتیجه را بر جای خواهد گذاشت .
روش ترمیم مو ، از طریق کاشت تار موهای طبیعی و الیاف در جه اول اجرا میگردد با این اختلاف که کاشت تار موها بر روی پروتز شبیه سازی با پوست سر انجام گرفته میشود و سپس پروتز شبیه سازی شده بر روی سطح سر نصب خواهند گردید .

پروتز مو

پروتز مو روشی موفق و قابل اعتماد می باشد این روش نیاز به دو جلسه داشته که جلسه اول آن جلسه مشاوره می باشد در این جلسه نوع ریزش ، مقدار ریزش ، علت ریزش ، اندازه ریزش ، اندازه سطح سر فرد ، رنگ موهای اصلی فرد و… مورد برسی قرار میگیرند .
و مقدا موهای کاشته شده بر پروتز اندازه گیری و محاسبه خواهد شد که بسته به اندازه سر و ظاهر فرد دارد همچنین در این جلسه رنگ موی مورد علاقه فرد ، اندازه موهای مورد علاقه فرد و مدل موی مورد علاقه فرد با توجه به تشخیص متخصص از طریق ظاهر شخص ، برسی شده و اعمال میگردد و در این جلسه پروتز خصوص سر فرد آماده سازی خواهد شد .

سپس موها و الیاف طبیعی ازطریق متخصص به صورت تار به تار و جدا گانه بر سطح پروتز کاشته خواهند شد تا در جلسه ی اجرا پروتز و موهای کاشته شده بر روی آن از طریق فیکس کنندهای طبیعی و کراتینه ی آلمانی بر سطح سر قرار خواهند گرفت و درمان به راحتی و در زمان بسیار محدود پایان میپذیرد .

خوشبختانه در این روش نیازی به تکرار جلسات مکرر نخواهد بود و در جلسات محدود میتوان نتایج نهایی را کسب کرد .

نکته
روش ترمیم مو هچگونه نیازی به مراقبت و محدودیت نداشته و افراد بعد از آن بدون گذراندن دوران نقاهت میتوانند به کلیه ی فعالیت های خود ادامه دهند به راستی که روش ترمیم مو بهترین روش جایگزین کاشت مو در دنیا می باشد .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *