کاشت مژه در تبریز


کاشت مژه

زیبایی و زینت چشمان یک فرد مژه هایش می باشد داشتن مژه های بلند و زیبا باعث می شود که زیبایی فرد دو چندان شود در صورتیکه نقصی در مژه داشته باشد علاوه بر اینکه بر زیبایی فرد تاثیر می گذارد بلکه اعتماد به نفس فرد را نیز پایین می آورد بهترین و تنها راه برای بازگشت مژه های یک فرد کاشت مژه می باشد.

کاشت مژه به دلیل اینکه یکی از حساس ترین عمل های کاشت می باشد و با روش های قدیمی و رایج نمی توان آن را انجام داد فقط چند کلینیک به صورت محدود کاشت مژه انجام می دهند .

جهت مشاوره رایگان و انجام کاشت مو مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

کاشت مژه با تکنیک های SUT و FUE

در کاشت مژه می توان 25 تا 30 تار مو در هرکدام از پلک ها را می توان کاشت کرد البته کاشت مژه بستگی به انتظار فرد و تراکم مورد نیاز بستگی دارد کاشت مژه با تکنیک های FUE و SUT بدون درد، بدون جراحی، بدون خونریزی بوده و تمامی مراحل آن طی یک جلسه انجام خواهد شد یکی دیگر از مزیت های کاشت مژه با این تکنیک بهبود سریع آن می باشد که قابل توجه است.

مهمترین چیزی که شخص کاندید باید بداند این است که مژه های تازه کاشت شده را باید با دست فر کرد طوری که دریک مسیر نامرتب و مجعد مثل مژه های قبلی رشد کند و اگر برخی از مژه ها در مسیر نادرستی رشد کند، می توان آنها را کوتاه کوتاه کرد و یا آرایش کرد تا در مسیر درستی رشد کند.

لازم به ذکر است، درست است که کاشت مژه به تازگی معرفی نشده است اما کاشت مژه در سال های اخیر دچار تغییرات بسیاری شده و روش های جدیدی به دنیای پزشکی زیبایی معرفی شده یکی از ملاک ها و حساسیت هایی که افراد به کاشت مژه دارند طبیعی بودن و یک منظم بودن موهای کاشته شده است که در این تکنیک به آن بیش از پیش توجه شده است.

 

کاشت مژه در تبریز

فعلا در تبریز کاشت مژه به صورت تخصصی انجام نمی شود و برای انجام کاش باید به مرکز کاشت تهران مراجعه نمایید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *