آشنایی با انواع کرمهای تقویتی و شب


کرمهای تقویتی و شب

کرمهای تقویتی و شب آردن، بل کلینیک، دکتر ژیلا، سینره، سی گل و کورپورسانو جهت حفظ طراوت و شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس بکار می روند.

 کرمهای تقویتی به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم تقویتی شب Q10 آردن:

حاوی لیپوزوم کوآنزیم Q10 / جهت حفظ طراوت و شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن/ حاوی کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر/ حاوی روغن های جوانه گندم و آووکادو و عصاره جوانه سویا/ محتوی ویتامینهای E,C,A و دکسپانتنول. طرز مصرف : هر شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده ها، مقدار مناسبی از کرم را به روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

بل کلینیک

کرم ویتامینه و تقویت کننده بل کلینیک( Vital Cream):

کرم تغذیه کننده ویتال از پیری زودرس و از دست دادن قدرت حیاتی پوست جلوگیری می نماید و همچنین بر روی بازسازی پوست و افزایش گردش خون و فعالیت متابولیسم پوستی اثر خوبی دارد/ قابل استفاده برای پوست خشک، نرمال و پوستهایی که از کمبود تغذیه رنج می برند. طرز مصرف : هر شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده ها مقدار مناسبی از کرم را به روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

دکتر ژیلا

کرم شب (بازسازی کننده) دکتر ژیلا:

تقویت کننده و مرطوب کننده پوستهای خشک و دهیدراته/ افزایش دهنده الاستیسیته پوست/ با چربی مناسب/ شفاف کننده و روشن کننده/ ضد چروک و پیری زودرس. طرز مصرف : هر شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده ها مقدار مناسبی از کرم را به روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

کرم Q10 و ویتامین C دکتر ژیلا:

جوان کننده و روشن کننده و ضد چروک/ با چربی مناسب/ برطرف کننده خطوط باریک و چروکهای جوان/ حاوی 10% ویتامین C / روشن کننده و ضد لک قوی/ حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی ارزشمند/ افزایش دهنده کشیدگی و استحکام پوست و پیش گیری از افتادگی آن.

کرم مولتی ویتامین دکتر ژیلا ( Multi-Vitamin Cream):

برای پوستهای خشک تا نرمال / شاداب کننده، تقویت کننده و شفاف کننده پوستهای دهیدراته/ با چربی مناسب. مقدار مصرف: چندین بار در روز بسته به مقدار نیاز.

سینره

کرم مغذی سینره( کرم شب):

حاوی ویتامین های A و E برای تقویت و حفظ شادابی پوست/ بهبود گردش خون، اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر پوست/ حاوی روغن آووکادو، روغن جوانه گندم، روغن کالاندولا، روغن گل مغربی، ویتامینهای A,E,C ، دکسپانتنول، نیاسین آمید، روغن کتان، کره شی و آلانتین. طرز مصرف : هر شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده ها مقدار مناسبی از کرم را به روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

سی گل

کرم ویتامین C لیپوزومال سی گل:

جوان کننده، روشن کننده و سفت کننده پوست/ پیشگیری از پیری زودرس پوست/ مرطوب کننده و تقویت کننده/ حاوی ویتامین C موثر و عصاره چای سبز. طرز مصرف : هر شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده ها مقدار مناسبی از کرم را به روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

کورپورسانو

کرم تقویت کننده صورت زیتون کورپورسانو:

مرطوب کننده و شاداب کننده پوست/ ویتامینه و مغذی پوست/ روشن کننده و شاداب کننده پوست/ جلوگیری از پیری زودرس پوست. طرز مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *