بهترین جراح بینی در تبریز


درباره بهترین جراح بینی بخوانید:

بهترین دکتر جراح بینی ، دکتری است که بتواند بینی را با توجه به خواسته بیمار و بدون بروز هیچ گونه عوارضی جراحی کند . تشخیص میزان مهارت جراح بینی کار دشواری است و نیاز به تحقیق بسیاری دارد .

به دلیل انتخاب دشوار جراح بینی ، متقاضیان جراحی بینی همواره در پی جستجوی یک جراح بینی ماهر هستند تا از نتیجه جراحی بینی راضی باشند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت به نسبت دهه های گذشته ، راه های بیشتری برای تحقیق و جستجو درباره بهترین جراح بینی وجود دارد .

امروزی متقاضیان جراحی بینی یا رینوپلاستی با یک جستجوی ساده در مرورگرهای اینترنتی می توانند اصلاعات زیادی درباره جراحی بینی و جراح بینی کسب کنند .

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید یک جراح بینی ماهر را انتخاب کنید راه های گوناگونی وجود دارد ولی دو تا از بهترین روش ها ، مشاهده نمونه کار های جراح بینی و پرس و جو از افرادی است که جراح بینی انجام داده اند .

 

درباره نتیجه جراحی بینی

با توجه به اینکه جراحی بینی در هر فردی نتیجه متفاوت دارد می توان نتیجه گرفت که نوع بینی در فرم دهی بینی تاثیرگذار است .

اکثریت مردم بر این باورند که نتیجه جراحی بینی بر روی بینی استخوانی بهتر است و جراحی بینی گوشتی نتیجه ماندگاری ندارد .

جراحی بینی گوشتی دارای کمی محدودیت در فرم دهی است.

جراح بینی

محدودیت در فرم دهی بینی گوشتی بدین معنی نیست که جراحی بینی استخوانی نتیجه ماندگار دارد ولی جراحی بینی گوشتی نتیجه کوتاه مدتی دارد .

اگر عمل بینی گوشتی توسط بهترین دکتر عمل بینی گوشتی انجام شود پس از پایان رینوپلاستی ، نتیجه کسب شده کاملاً رضایت بخش است .

بنابراین میزان مهارت جراح بینی در فرم دهی بینی بسیار حائز اهمیت است .

یک جراح بینی متخصص ، با استفاده از تکنیک های جراحی بینی حتی بینی گوشتی را به بهترین نحو ممکن فرم می دهد .

فرم دهی بینی

برای فرم دهی بینی ، جراح بینی باید با معیارهای زیبایی آشنایی داشته باشد و بتواند آن ها را با هر جراحی بینی خود تلفیق کند.

به دلیل تاثیر نوع بینی بر روی نتیجه رینوپلاستی تنها مهارت جراح بینی کافی نیست و بینی نیز باید ساختار مناسب برای فرم بینی مد نظر بیمار را داشته باشد .

برای فرم دهی بینی بهتر است به جراح بینی اعتماد کنید زیرا تجربه سال ها جراحی بینی باعث شده است تا مهارت بالایی در فرم دهی بینی داشته باشد .

 

فاکتورهای موثر در انتخاب فرم بینی

انتخاب بهترین فرم بینی به فاکتورهایی بستگی دارد که ما در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره نموده ایم:

نوع بینی :

همانطور که در فوق گفتیم، مهم ترین عامل در تعیین فرم بینی، نوع آن است. به طوری که اگر بینی فرد گوشتی باشد حتی بهترین دکتر عمل بینی نیز نمی تواند آن را به فرم فانتزی جراحی نماید. در صورتی که بینی استخوانی را می توان به همه فرم ها جراحی کرد.

سلیقه بیمار :

با خود روراست باشید و ببینید که چه انتظاری از نتیجه جراحی بینی دارید و این انتظارات را با پزشک خود در میان بگذارید. برای اینکه پزشک به خوبی متوجه فرم مد نظر شما باشد می توانید عکسی را به عنوان نمونه به ایشان نشان دهید.

جراحی بینی

البته باید به نکته ای که در فوق اشاره کردیم توجه کرده و از پزشک خود توقعات منطقی داشته باشید. بدیهی است که اگر بینی تان گوشتی و فرم بینی فردی که عکس او را در دست دارید فانتزی باشد، انتظارات تان قابل برآورده شدن نخواهد بود.

ویژگی های صورت :

در برخی موارد نوع بینی اجازه فرم دهی آن به هر شکلی را می دهد، در چنین شرایطی شما باید ویژگی های صورت تان را در نظر گرفته و ببینید که کدام فرم بینی برای تان مناسب تر است.

بدیهی است که اگر صورت تان خیلی درشت باشد یا دارای فاصله لب و بینی زیادی باشید فرم فانتزی که خیلی کوچک و سربالا می باشد برای تان مناسب نخواهد بود.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که بهترین فرم بینی برای شما، فرمی است که باعث زیبایی بیشترتان شود و این موضوع زمانی قابل دستیابی است که بینی بیشترین تناسب را با صورت تان داشته باشد.

جنسیت :

خانم ها از نظر جنسیت می توانند همه فرم ها را انتخاب کنند این در شرایطی است که بینی فانتزی مناسب آقایان نیست. زیرا از جذابیت آن ها کاسته و حالت دخترانه و بسیار ظریفی را به چهره شان می دهد.

 

لیست جراحان رینوپلاستی در تبریز

کلیک کنید

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *