هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در تبریز


هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک تبریزپوست که با دستگاه لیزر الکس دایود 2022 انجام می شود فول بادی برای خانم ها با تخفیف ویژه 400 هزار تومان می باشد.

چه عواملی بر هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در تبریز موثرند؟

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بقل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بقل آقایان تفاوت قیمت دارد.

عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد: دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان. دو مورد اول باعث تعیین قیمت پایه‌ای برای لیزر هر ناحیه می‌شود.

در ادامه در مورد تاثیر دستگاه لیزر و مهارت کادر درمانی بر هزینه لیزر و همچنین میزان اثر گذاری آن صحبت کرده‌ایم.

جهت لیزر موهای زائد در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید .

ساعت کار: از ساعت 16 تا 20

 

توجه توجه:

برای انجام لیزر موهای زائد در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

1-دستگاه لیزر

امروزه دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های لیزر موثرتر، بهتر و پیشرفته‌تر از همیشه شده‌اند. هرچه یک کلینیک به دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری مجهز باشد،

هزینه‌ی ابزار و محصولات مصرفی بالاتر، تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد بیشتر و همچنین هزینه لیزر گران‌تر می‌شود.

سه تکنولوژی لیزر با اختلاف زیادی نسبت به سایرین برترند :

-لیزر الکساندریت

لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین و موثرترین تکنولوژی‌های لیزر در دنیاست. از این دستگاه می‌توان برای لیزر مناطق وسیع استفاده کرد.

بیشترین تاثیر الکساندریت در مورد موهای نازک و پوست‌های روشن مشاهده می‌شود.

برای افراد با پوست تیره، الکساندریت می‌تواند موجب لک‌های پوستی شود و اثر کمی بر حذف موهای زائد می‌گذارد.

-لیزر دایود

دستگاه‌های لیزر دیود، دوره‌های تابش سریع‌تری دارند و به همین دلیل جلسات لیزر درمانی نیز کوتاه‌تر می‌شوند.

به طور کلی این تکنولوژی با اختلاف اندکی از دیگر تکنولوژ‌ی‌ها موثرتر است.

برای همه‌ی انواع رنگ پوست مناسب است.در کلینیک تبریزپوست از این لیزر استفاده می شود.

لیزر موهای زائد

لیزر دایود یکی از جدیدترین لیزرها در بازار می باشد. مانند لیزر الکساندرایت داری عمق نفوذ بالا در فولیکول مو می باشد، که موجب محافظت از پوست در برابر اشعه و در نتیجه درمانی بی خطرتر می شود.

این ویژگی، لیزر دایود را برای پوست های تیره بی خطر می کند، هر چند از آن جایی که تحقیقات بلند مدتی درباره درمان پوست های تیپ 6 انجام نشده است، این لیزر برای پوست های تیپ شش توصیه نمی شود.

لیزر دایود با طول موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتری عمل می‌کند. طول موج بالا، این امکان را به متخصص می‌دهد که به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند تا از آسیب رسیدن به ملانین موجود در اپیدرم پوست جلوگیری به عمل آورد و به طور مستقیم، فقط فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد.

از لحاظ علمی، طول موج بلندتر کمک می‌کند از آسیب‌های پوستی و تغییرات رنگ دانه‌ای که در انواع لیزر با طول موج کوتاه‌تر حاصل می‌گردد، پیشگیری شود.

لیزر دایود، گزینه بسیار خوبی برای موهای ضخیم و تیره، به ویژه در ناحیه بیکینی محسوب می‌گردد. و مناسب‌ترین لیزر برای تیپ پوستی ۴ می‌باشد.

-لیزر ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ برای همه‌ی انواع رنگ پوست مناسب است؛ اما بیشتر برای کسانی استفاده می‌شود که پوست‌های تیره رنگی دارند.

این فناوری لیزر طول موج بالایی داشته و تعداد تابش‌های کمتری برای حذف موهای زائد احتیاج دارد. از این لیزر می‌توان برای موزدایی مناطق وسیع بدن هم استفاده کرد.

-لیزر دکا

دستگاه لیزر دکا دارای دو طول موج ان دی یاگ و الکساندریت است. این دستگاه فوق پیشرفته جزو معدود دستگاه‌های لیزر است که می‌تواند دو طول موج متفاوت تولید کند.

2-مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی

در لیزر موهای زائد آنچه از دستگاه مورد استفاده هم مهم‌تر است، تجربه و مهارت تیم لیزر درمانی است. یادتان باشد، کسی که بدن شما را لیزر می‌کند، اپراتور لیزر درمانی است نه دستگاه لیزر.

پزشک مجرب بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب می‌کند و اپراتور لیزر هم موثرترین درمان را برای شما انجام می‌دهد. هرچه اپراتور ماهرتر باشد، اثر گذاری لیزر بیشتر و عوارض آن کمتر می‌شود.

منطقی است که تیم درمانی حرفه‌ای‌تر، دستمزدهای بالاتری هم بگیرند. لذا این عامل هم تاثیر زیادی بر هزینه لیزر در کلینیک‌های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید:

فیلم لیزر موهای زائد صورت

علت اختلاف قیمت‌ها چیست؟

هزینه لیزر به چندین عامل مختلف بستگی دارد. به طور کلی قیمت لیزر در کلینیک‌ها و مراکز درمانی مختلف، تفاوت زیادی با هم دارند. اگر با چند مرکز مختلف صحبت کنید، می‌بینید که برخی قیمت‌های پایین‌تر و برخی قیمت‌های بسیار بالایی دارند.

تکنولوژی و ابزار استفاده شده برای لیزر موهای زائد بدن، مختلف است. با این وجود قیمت بالا یا پایین، هردوی آن ها شک برانگیزند.

مراکز ارزان، خدمات ضعیف‌تری دارند

اگر هزینه لیزر در مرکزی بیش از حد پایین باشد، یعنی یا مشکلی در خدمات وجود دارد، یا آن مرکز دارد ضرر می‌کند. قطعاً همه‌ی مراکز لیزر موهای زائد تاسیس شده‌اند تا درآمد و سود داشته باشند؛ پس نمی‌خواهند که ضرر کنند.

معمولاً مراکزی که قیمت‌های بسیار پایینی دارند، از دستگاه‌ها یا اپراتورهای خوبی استفاده نمی‌کنند یا دستگاهی قدیمی و فرسوده دارند، یا تجهیزات با کیفیتی استفاده نمی‌کنند یا اپراتورهای مرکز تجربه و مهارت بالایی ندارند و دستمزدهای کمی می‌گیرند.

دلیل قیمت‌های خیلی پایین هرچه که باشد، باید از این مراکز دوری کرد.

لیزری که ارزان باشد ولی موثر نباشد، با دور ریختن پول فرقی ندارد. به علاوه استفاده از تجهیزات قدیمی و اپراتورهای کم‌تجربه می‌تواند باعث عوارض جانبی شدیدی مثل لک شدن یا سوختن پوست شود.

هزینه‌ی بالا تضمین تاثیر بهتر نیست.

برخی از کلینیک‌ها از شما هزینه‌های بسیار بالا و بعضاً نجومی طلب می‌کنند و با تکنیک‌های تبلیغاتی و وعده‌های غیرواقعی قیمت‌های خود را بالا می‌برند.

مثلاً دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر معرفی می‌کنند یا به شما قول می‌دهند که در ۲-۳ جلسه، روند درمانی را به اتمام برسانند.

گول این تبلیغات دورغین را نخورید. اول از همه باید بدانید که هر کدام از دستگاه‌های لیزر مزایا و معایب خود را دارند. مثلاً لیزر الکساندریت سرعت و تاثیر بالایی دارد ولی اصلاً برای پوست‌های تیره مناسب نیست. دوم این که تمامی لیزرها حداقل به 6 تا 8 جلسه‌ی درمانی نیاز دارند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *