هزینه لیزر مو در تبریز

هزینه لیزر مو در تبریز

هزینه لیزر موهای زائد بدن بصورت فول بادی در کلینیک تبریز پوست با جدیدترین دستگاه الکس دایود با تخفیف ویژه برای مشتریان سایت مبلغ 400 هزار تومان می باشد.

جهت مشاهده نمونه کارهای ما اینستاگرام ما را دنبال کنید.

www.instagram.com/tabrizpoost/

جهت مشاوره رایگان و لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

 

برای انجام لیزر مو در کلینیک تبریزپوست از سایت دکتران نوبت دریافت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید.

دریافت نوبت از سامانه ویزیت آنلاین شبانه روزی دکتران 

عوامل مؤثر بر هزینه ی لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد در افراد مختلف و در شرایط مختلف متفاوت است. دلیل این امر این است که شرایط مختلفی می‌تواند بر قیمت لیزر موهای زائد تأثیر بگذارد. در زیر لیستی از برخی از عواملی که می‌توانند بر هزینه لیزر موهای زائد تأثیر بگذارند آورده شده است.

1)اندازه ناحیه مورد نظر برای لیزر

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت لیزر موهای زائد، اندازه ناحیه ی مورد نظر برای لیزر است.

به طور کلی، هر چه ناحیه بزرگتر باشد، هزینه لیزر موهای زائد آن ناحیه بیشتر خواهد بود زیرا به تعداد شات لیزر بیشتری نیاز است تا تمام آن ناحیه به طور کامل لیزر شود.

به طور مثال، هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر از لیزر موهای زائد پشت لب خواهد شد. اما لیزر موهای زائد کل پا بیشتر از قیمت لیزر موهای زائد بیکینی هزینه خواهد داشت.

توجه کنید، هر چه ناحیه موهای زائد شما بزرگتر باشد، هزینه درمان بیشتر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که قیمت‌های فوق صرفا یک راهنما هستند. مبلغی که در نهایت می‌پردازید ممکن است با این موارد متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

2)موقعیت مکانی

به طور کلی، هزینه‌های زندگی از مکان به مکان متفاوت است. این موضوع همچنین می‌تواند بر هزینه لیزر موهای زائد در چنین مناطقی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، قیمت لیزر موهای زائد در تهران با شهر اصفهان یکسان نیست..

این به این دلیل است که هزینه های زندگی در هر دو منطقه بسیار متفاوت است. بنابراین، مطب‌های لیزر درمانی در تبریز ممکن است مجبور به پرداخت اجاره بیشتر، خرید تجهیزات گرانتر و به طور کلی هزینه‌های بالاتری باشند. به طور کلی، با افزایش این اعداد، بر قیمت لیزر درمانی تأثیر خواهد گذاشت.

3)دستگاه لیزر مورد استفاده

این که مرکز لیزر از چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می کند عاملی بسیار تأثیر گذار در هزینه ی لیزر است.

دستگاه های مختلفی با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. برای مثال لیزر موهای زائد با دستگاه های چینی یا قدیمی می تواند هزینه ی کمتری را به همراه داشته باشد اما تأثیر کمتری داشته باشد.

در کلینیک تبریزپوست لیزر موهای زائد توسط به روزترین دستگاه دایود 2022 انجام می شود که بیشترین تأثیر را در رفع موهای زائد دارد و برای طیف وسیعی از رنگ پوست مناسب است.

4)تعداد جلسات لیزری که نیاز دارید.

همانطور که قبلاً گفتیم، لیزر موهای زائد محدود به یک جلسه نیست. برای از بین بردن موثر تمام فولیکول‌های مو در آن ناحیه خاص، باید چندین جلسه (معمولاً سه تا هشت جلسه) لیزر انجام دهید..

تعداد جلسات بر اساس ناحیه‌ای از بدن که تجت لیزر قرار می‌گیرد متفاوت است..

هر چه تعداد جلساتی که برای تجربه نتایج دائمی نیاز دارید بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. اما در نهایت ارزشش را دارد زیرا پس از گذراندن تمام جلسات توصیه شده، دیگر نیازی به استفاده و هزینه کردن برای اصلاح موهای زائد خود ندارید..

5)رنگ موها

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت لیزر موهای زائد نقش دارد رنگ موهای شماست. لیزر موهای زائد معمولاً برای موهای تیره‌تر موثرتر عمل می‌کند. به این دلیل که این رنگدانه موجود در موهای شما است که انرژی نور لیزر را جذب می‌کند.

بنابراین، هر چه موهای شما تیره‌تر باشد، این روند آسان‌تر است. با این حال، اگر موهای روشن دارید، ناراحت نباشید زیرا هنوز امیدی وجود دارد. یعنی باید تعداد جلسات بیشتری داشته باشید، چرا که به طور کلی برای رسیدن به نتایج مورد نظر به جلسات بیشتری نیاز دارید.

رنگ پوست شما نیز در قیمت لیزر موهای زائد نقش دارد. لیزر پوست بسیار تیره یا برنزه ممکن است چالش برانگیزتر باشد. به این دلیل که دستگاه لیزر موهای زائد معمولاً در زمانی که کنتراست خوبی وجود دارد، یعنی وجود موهای تیره و پوست روشن، بهترین عملکرد را دارد.

در غیر این صورت، رنگدانه موجود در پوست ممکن است به جای مو، انرژی لیزر را جذب کند. این ممکن است منجر به سوختگی یا آسیب پوست شود. با این حال، راهی برای رهایی از این مشکل وجود دارد.

پزشک شما ممکن است به دستگاه لیزر موهای زائد دیگری متوسل شود. یا انرژی دستگاه را کاهش دهد، بنابراین برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش به تعداد جلسات لیزر بیشتری نیاز داشته دارید. حداقل، با این روش، پوست شما آسیب نمی‌بیند.

6)ارائه دهنده خدمات

ارائه دهنده خدمات شما تعیین کننده نهایی هزینه لیزر موهای زائد خواهد بود. اگر می‌خواهید یک متخصص با مهارت بالا درمان شما را انجام دهد، احتمالاً باید هزینه بیشتری دهید. در حالی که یک کلینیک معتبر معمولاً به معنای هزینه بالاتر است، اما به این معنی نیز هست که خدمات با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد.

لیزر موهای زائد

سوالات متداول

آیا لیزر موهای زائد مقرون به صرفه است؟

لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری یکباره است. این فرآیند نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می‌کند، بلکه در زمان، درد و تلاش مرتبط با اپیلاسیون نیز صرفه جویی می‌کند.

هزینه چند جلسه لیزر موهای زائد بسیار کمتر از هزینه‌ای است که یک عمر صرف خرید تیغ، کرم‌های رفع موهای زائد یا اپیلاسیون می‌شود. بنابراین به طور کلی می توان گفت لیزر موهای زائد روش ارزان تر و به صرفه تری برای رفع موهای زائد می باشد.

چطور برخی مراکز نسبت به سایرین، لیزر موهای زائد ارزان تری را ارائه می کنند؟

همانطور که گفته شد هزینه ی لیزر موهای زائد به عوامل متعددی بستگی دارد. اکثر این عوامل علاوه بر قیمت، بر کیفیت نیز دخیل هستند. به این صورت که لیزر موهای زائد با دستگاه های ارزان چینی یا قدیمی ارزان تر تمام می شود اما اثرات کمتری دارد و ممکن است عوارض جانبی بیشتری نیز داشته باشد.

اکثر مراکز ارزان قیمت لیزر موهای زائد معتبر و دارای مجوز های لازم نمی باشند و حتی تحت نظارت پزشک و کادر درمانی حرفه ای اداره نمی شوند.

مسئله ی دیگری که وجود دارد تعداد شات لیزر است. بعضی مراکز با استفاده از تعداد شات کمتر هزینه ی کمتری دریافت می کنند اما باعث اثربخشی کمتر و به طول انجامیدن جلسات لیزر می شوند.

به طور کلی می توان گفت قیمت لیزر موهای زائد و کیفیت و تأثیر گذاری آن دو متغیر به هم وابسته می باشند پس بسیاری از مراکزی که قیمت های ارزان غیرمعقولی ارائه می دهند قابل اطمینان نیستند و قبل از مراجعه به آنها بهتر است تحقیقات جامعی انجام داد.

در انتها باید یادآوری کرد که لیزر موهای زائد اگرچه هزینه ی اولیه ی بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد، شما را از یک عمر خرید لوازم اصلاح بی نیاز می کند و در نهایت در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. پس به طور کلی روشی مقرون به صرفه می باشد که ارزش سرمایه گذاری دارد.

آیا پرمویی تاثیری در قیمت لیزر موهای زائد دارد؟

خیر، میزان تراکم موها تأثیری بر هزینه ی لیزر ندارد بلکه بیشتر اندازه ی ناحیه ی مورد است که قیمت لیزر موهای زائد را تعیین می کند.

آیا ویزیت پزشک کلینیک قبل از لیزر در صورت نیاز، رایگان است؟

ناحیه ی مورد نظر برای لیزر، پیش از انجام لیزر توسط اپراتور مجرب بررسی خواهد شد. در صورت نیاز به ویزیت پزشک، ویزیت پزشک قبل از لیزر رایگان می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *