چگونه از چین و چروک صورت نجات پیدا کنیم؟


با پیشرفت روزافزون علم دانشمندان و محققین حوزه زیبایی و سلامت در جهان به دنبال راه حلی برای جوان‌تر نشان دادن پوست افراد می‌گشتند که علاوه بر تاثیرگذاری مناسب، هیچ‌گونه عارضه یا مشکلات جانبی برای فرد ایجاد نکند.

تا این که در سال ۱۹۸۰ بوتاکس به عنوان اولین و کاربردی ترین روش برای درمان خطوط و چین و چروک های صورت مانند خط اخم، خط لبخند، خطوط پیشانی و گردن پیشنهاد شد.

جالب است بدانید که بوتاکس علاوه بر کاهش چین و چروک های صورت، برای درمان میگرن و کاهش تعریق در بزرگسالان نیز قابل استفاده است؛ که در تمامی این حوزه ها دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد که این موضوع نشان از قابل اطمینان بودن بوتاکس به عنوان یک راه حل درمانی موثر می باشد.

بوتاکس، بهترین روش برای خداحافظی با چین و چروک صورت

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و جوانسازی پوست خود اهمیت می دهید، نام بوتاکس را حداقل یکبار شنیده اید؛ به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم .

در جوانسازی پوست به روش بوتاکس پزشک معالج با تزریق ماده ای خاص که از سم بوتولونیوم نوع A تهیه می شود به مناطقی از صورت که خطوط عمیق پوستی وجود دارد، باعث فلج کردن موقتی عضلات اون بخش از صورت می شود. این ماده یا سم به صورت موقتی امکان حرکت را از عضلات صورت می گیرد؛ در نتیجه از ایجاد خطوط و چین و چروک های پوستی تا حد زیادی جلوگیری می کند. میزان تاثیر گذاری و ایمنی این روش به حدی بالا است که برای از بین برد خطوط عمیقی که در قسمت های حساس صورت مانند اطراف چشم وجود دارد قابل استفاده می باشد.

نکته بسیار مهمی که در خصوص بوتاکس وجود دارد، فردی است که تزریق آن را برایتان انجام می دهد. با توجه به در دسترس بودن این محصول بسیاری از آرایشگاه ها و افراد غیر متخصص برای کسب درآمد از این روش، اقدام به راه اندازی این خط کاری کرده اند اما طبق نظر وزارت بهداشت و درمان کشور تنها پزشکان متخصصی که دوره های لازم را گذرانده باشند حق انجام این کار را دارند؛ که آن هم باید در مراکز درمانی معتبر با اخذ مجوز های لازم برای مراجعه کنندگان خود انجام دهند؛ در غیر این صورت ممکن است این کار برای شما عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. پس بهتر است قبل از انجام هرکاری به دنبال یک کلینیک باشید که از پزشکان و متخصصین این حوزه برای انجام کار های زیبایی استفاده می کند.

زاویه سازی صورت، راهی برای جذابیت هر چه بیشتر شما

به طور کلی گذشت زمان باعث تغییر معیار های زیبایی شده است به عنوان مثال در گذشته زنانی با اندام درشت تر محبوب شاهان و درباریان بودند، اما امروزه افراد به دنبال روش های نوین برای کاهش وزن و لاغر کردن هستند. این موضوع را می توان در معیار هایی که برای زیبایی چهره وجود دارد نیز تعمیم داد.

به عنوان مثال زاویه سازی صورت یکی از جدید ترین روش هایی است که شما می توانید به کمک یک دکتر متخصص فرم صورت خود را تغییر داده و برجستگی ها و فرو رفتگی هایی را مطابق میل خود بر روی صورتتان ایجاد کنید.

این روش کار بسیار ساده و در عین حال تخصصی است لذا توصیه می شود از بهترین دکتر زاویه سازی صورت برای این کار کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. شما با استفاده از این روش می توانید با کمترین هزینه و درد و بدون هیچگونه عمل جراحی فرم صورت خود را تغییر دهید؛ تا تمام اعضای صورتتان به طور کاملا دقیق و هماهنگ، عاری از هرگونه ایرادی در کنار هم قرار بگیرند و زیباییتان را دو چندان کنند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *