هزینه لیفتینگ صورت در تبریز

هزینه لیفتینگ صورت

لیفت صورت با نخ یک روش کم‌تهاجمی با نتیجه‌ای طبیعی برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها و جوان‌سازی پوست است.

هزینه لیفتینگ صورت در تبریز با نخ بعد از معاینه توسط پزشک معین می‌شود. چراکه عوامل زیادی در تعیین قیمت آن دخیل هستند.

لیفتینگ صورت

هزینه لیفتینگ صورت با نخ تقریبا ۴ میلیون تومان است که با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند متغیر باشد.

میزان و نوع آسیب واردشده به پوست، مناطق تحت‌درمان و نوع نخ از جمله عواملی هستند که هزینه لیفتینگ صورت با نخ را تحت‌تاثیر می‌گذارند.

لیفت صورت با استفاده از دو نوع نخ جذبی و غیرقابل جذب انجام می‌شود.

نخ‌های جذبی همان‌طور که از نامشان پیداست، بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند، اما اثراتشان تا مدت‌ها بعد می‌تواند ماندگار باشد.

لیفت با نخ غیرقابل جذب که معمولا گران‌تر از نوع اول است، از مواد غیرقابل جذب ساخته می‌شوند و همواره زیر پوست می‌مانند.

 جهت مشاوره رایگان و لیفتینگ صورت با نخ در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

قیمت و هزینه لیفتینگ صورت با جراحی

طبق آمار سال ۲۰۲۰ انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط هزینه لیفتینگ صورت با جراحی تقریبا ۸ هزار دلار است.

این هزینه تنها شامل بخشی از هزینه‌های حین عمل مانند دستمزد پزشک، هزینه تجهیزات مورداستفاده و… می‌شود. به عبارت دیگر، هزینه آزمایش‌های قبل عمل و هزینه داروها و مراقبت‌های بعد از عمل را باید جدای از هزینه جراحی پرداخت کنید.

همچنین این هزینه برای تمام افراد ثابت نیست. چراکه میزان افتادگی صورت، وسعت ناحیه تحت درمان و به‌طور کلی،‌ سختی عمل در هر بیمار با دیگری متفاوت است. همچنین دستمزد تمام پزشک‌ها یکسان نیست.

هرچقدر یک پزشک تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، به همان میزان ممکن است دستمزد بالاتری هم دریافت کند. از همین رو، مجله پزشکی healthline، بازه ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۱۱ هزار و ۷۸۰ دلار را به‌عنوان هزینه لیفتینگ صورت بیان کرده است.

 

قیمت و هزینه لیفتینگ صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر یک روش مدرن و آسان است که با کمک آن می‌توانید در عرض یک ساعت شاهد ایجاد تغییرات چشمگیری در پوست خود باشید.

از آنجایی که این روش بدون نیاز به بی‌هوشی، برش و جراحی انجام می‌شود، هزینه‌ای به‌مراتب پایین‌تر از روش‌های جراحی دارد.

در حال حاضر، انواع لیزرها مانند اولتراسوند، فرکانس رادیویی، هایفو و… وجود دارد که هرکدام هزینه‌های خاص خود را دارند.

از طرفی در این روش هم مانند سایر روش‌ها، عواملی وجود دارند که روی هزینه لیفتینگ صورت تاثیر می‌گذارند.

به‌عنوان مثال، باید به این نکته دقت کنید که برای مشاهده نتیجه‌ای عالی باید دوره درمانی خود را تکمیل کنید.

بنابراین تعداد جلسات درمانی موردنیاز شما که توسط پزشک تعیین می‌شود، نقش زیادی در هزینه نهایی این روش دارد.

قیمت و هزینه لیفتینگ صورت با بوتاکس

تزریق بوتاکس با حجیم‌سازی صورت و پر کردن زیر پوست می‌تواند تا حدودی افتادگی‌ها و چین‌وچروک‌های آن را از بین ببرد. بوتاکس را می‌توانید با مشورت پزشک و مطابق با سلیقه خود در بعضی از نقاط صورت و به میزان موردنیاز تزریق کنید.

میزان تزریق بوتاکس، وسعت ناحیه تحت درمان، دستمزد پزشک، تجهیزات کلینیک و همچنین تعداد جلسات موردنیاز روی هزینه لیفتینگ صورت با بوتاکس تاثیر می‌گذارند. البته که برای انجام این روش باید هزینه‌های قبل و بعد از عمل مانند آزمایش‌ها و داروهای لازم را هم در نظر بگیرید.

 

قیمت و هزینه لیفتینگ صورت با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های بسیار سریع و آسان جوان‌سازی پوست است که طی آن، پزشک گاز کربن دی‌اکسید را به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کند.

این روش تنها در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و هزینه لیفتینگ صورت با کمک آن بسیار پایین است. برای انجام این روش مانند سایر روش‌ها حتما باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و با پزشک متخصص مشورت کنید.

کلام آخر

هزینه لیفتینگ صورت یکی از معیارهایی است که همواره زیباجویان برای انتخاب یک روش مناسب به آن توجه می‌کنند. لیفت صورت انواع مختلفی دارد که می‌توانید با کمک پزشک متخصص و همچنین با در نظر گرفتن نتایج موردانتظار خود، یکی را انتخاب کنید.

در این مقاله به بررسی هزینه لیفیتنگ صورت با نخ و سایر روش‌های جوان‌سازی مانند جراحی، لیزر، بوتاکس و کربوکسی تراپی پرداختیم. بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه موردنظر خود، مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید.

سوالات متداول

هزینه لیفتینگ صورت در سال 2020 چقدر بوده است؟

بر اساس آمار انجمن جراحی زیبایی آمریکا، هزینه لیفتینگ صورت با جراحی در سال ۲۰۲۰ به‌طور متوسط ۸ هزار دلار بوده است. اما سایر روش‌های لیفتینگ صورت، هزینه‌های پایین‌تری نسبت به جراحی تمام صورت دارند.

آیا هزینه لیفیتینگ صورت تنها شامل روز عمل می‌شود؟

علاوه بر هزینه‌ای که در روز عمل به کلینیک پرداخت می‌کنید، باید هزینه‌هایی برای انجام آزمایش‌های قبل از عمل و همچنین هزینه داروها و الزامات بعد از عمل را هم در نظر بگیرید.

هزینه لیفتینگ صورت با نخ جذبی بیشتر است یا نخ غیرقابل جذب؟

لیفتینگ صورت با نخ جذبی معمولا هزینه‌های پایین‌تری نسبت به لیفت با نخ غیرقابل جذب دارد. اما لیفت با نخ جذبی بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد. بنابراین انتخاب و برآورد هزینه لیفتینگ صورت با نخ به عهده خودتان است.

انتخاب یک روش لیفتینگ صورت با توجه به هزینه آن کار درستی است؟

خیر؛ انتخاب روش مناسب شما باید با توجه نوع پوست شما و آسیبی که به آن وارد شده است، انجام شود. از همین رو، تنها پزشک متخصص می‌تواند بهترین روش لیفت صورت را برای شما انتخاب کند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *