هزینه میکرودرم صورت در تبریز

هزینه میکرودرم صورت

میکرودرم صورت

یکی از روش‌های نوین جوانسازی و پاکسازی پوست صورت، میکرودرم صورت است. در واقع این روش را می‌توان به عنوان یک روش غیرتهاجمی و غیرشیمیایی معرفی کرد، با کمک آن می‌توانید پوستی شاداب‌تر و زیباتر داشته باشید.

میکرودرم با استفاده از اسپری میکروکریستال سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و راهی برای ایجاد سلول‌های جدید و جوان روی صورت باز می‌کند. میکرودرم می‌تواند با سرعت بسیار بالاتری در پوست کلاژن و الاستین بسازد.

این روش جوانسازی پوست صورت روند بسیار آرام و سطحی دارد و می‌تواند مشکلات عمیق پوست را هم درمان کند. از طرفی در کنار درمان عارضه‌های پوستی، به پاکسازی سطح پوست و لایه‌های زیرین آن کمک فراوانی خواهد کرد.

دریافت نوبت

[bookly-form]

میکرودرم چگونه انجام می‌شود؟

 ابتدا پزشک پوست صورت را بررسی می‌کند و میزان عمق مشکلات پوستی را مشخص خواهد کرد. سپس با توجه به عمق این مشکلات تعداد جلسات میکرودرم، مقدار کریستال و قدرت نفوذ را تعیین می‌کند.

پزشک برای انجام میکرودرم تنها دوبار دستگاه را روی پوست صورت حرکت می‌دهد. اگر نوع پوست ضخیم و دارای مشکلات پوستی بیشتری باشد، پزشک با توجه به شدت مشکلات ممکن است سه بار دستگاه را روی پوست صورت حرکت دهد.

پوست صورت در اطراف ناحیه لب‌ها و بینی بسیار نازک می‌شود، انجام میکرودرم می‌تواند حساسیت این نواحی را بیشتر کند. میزان التهابات وارد شده در این نواحی بسیار بیشتر از سایر بخش‌های صورت است.

روی سری دستگاه میکرودرم نوعی الماس یا کریستال قرار گرفته که وظیفه‌ دارد سلول‌های مرده سطح پوست صورت را از بین ببرد.

میکرودرم دارای دو سری الماس و کریستال است. با سری الماس عارضه‌های بسیار کمتری بعد از درمان ایجاد می‌شود و به مراتب هزینه آن در برابر میکرودرم با سری کریستال بیشتر خواهد بود.

قیمت میکرودرم در تبریز

چه عواملی در هزینه میکرودرم موثر هستند؟

اگر می‌خواهید از میکرودرم صورت استفاده کنید اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید آن است که، هزینه میکرودرم چقدر است؟ چه عواملی می‌تواند میزان هزینه را بیشتر کند؟ در این بخش می‌خواهیم شما را با عواملی که می‌تواند هزینه میکرودرم را کاهش یا افزایش دهد آشنا کنیم.

معمولا برای اینکه قیمت میکرودرم برای فرد مشخص شود، ابتدا باید به پزشک معالج خود مراجعه کند. پزشک با توجه به بررسی‌های لازم روی پوست صورت و تشخیص عمق مشکلات پوستی می‌تواند هزینه میکرودرم را مشخص کند.

هزینه میکرودرم با توجه به عوامل تاثیرگذار، پزشک معالج و نوع کلینیک متفاوت خواهد بود.

در ادامه عواملی را بررسی می‌کنیم که روی هزینه میکرودرم تاثیرگذار خواهد بود.

1)تعداد جلسات میکرودرم

تعداد جلسات میکرودرم برای پوست‌هایی که مشکل آن‌ها بسیار عمیق است بیشتر خواهد بود. در همان جلسات اول لایه مرده سطح پوست از بین می‌رود، به همین دلیل در اوایل میکرودرم فاصله بین جلسات کوتاه‌تر است تا نتیجه و بازده بهتری داشته باشد. اما با گذشت زمان که پوست‌های جدید جایگزین پوست‌های مرده می‌شوند، فاصله بین جلسات هم افزایش پیدا می‌کند. تنها دلیل آن هم می‌تواند حساس شدن و نازک شدن پوست صورت باشد. تنها دلیل افزایش این بازه زمانی هم می‌توان آن باشد که لایه‌های مرده سطح پوست از بین می‌رود، به همین دلیل باید پوست فرصت کافی برای احیا و بازیابی لایه‌های جدید را داشته باشد.

2)کلینیک انتخابی

انتخاب یک کلینیک خوب و با کیفیت هم می‌تواند حرف اول را در نتیجه و بازده کار بزند. کلینیک مورد نظر باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کند. این موضوع می‌تواند از بروز مشکلاتی چون عفونت، بیماری‌های پوستی و .. جلوگیری کند. هرچه امکانات و خدمات یک کلینیک افزایش پیدا کند به مراتب میزان هزینه پرداختی فرد هم افزایش پیدا می‌کند.

3)ناحیه درمان

از میکرودرم برای از بین بردن مشکلات پوست صورت و بهبود آن استفاده می‌کنند. هرچه ناحیه مورد نظر برای انجام میکرودرم بزرگتر، وسیع‌تر و عمیق‌تر باشد، به مراتب هزینه میکرودرم هم افزایش پیدا خواهد کرد.

4)عمق و نوع لایه برداری

به طور معمول بعد از ۲۵ سالگی روند پیری پوست آغاز خواهد شد. نوع تغذیه و مراقبت از پوست صورت می‌تواند در این فرآیند دخیل باشد، به همین دلیل برای جلوگیری از پیری زودرس بهتر است به پزشک زیبایی مراجعه کنید.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند روی قیمت میکرودرم تاثیرگذار باشد، عمق و نوع لایه‌برداری است. هرچه عمق مشکلات پوستی بیشتر باشد به مراتب هزینه میکرودرم هم افزایش پیدا خواهد کرد.
اما آنچه نوع مشکل و عمق آن را مشخص می‌کند سه عامل مهم قدرت دستگاه، سرعت کار و تعداد دفعات تکرار عمل میکرودرم روی یک بخش از صورت است.

مراقبت های بعد از میکرودرم

برای مراقبت از پوست صورت بعد از میکرودرم و رسیدن به یک نتیجه خوب لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید:

  • بعد از میکرودرم سریعا به کمک یک حوله تمیز سطح پوست را کاملا تمیز کنید.
  • می‌توانید برای کاهش حساسیت و کاهش میزان التهابات پوست صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید. البته در این بخش استفاده از لوسیون‌های مراقبتی که حاوی مس هستند هم نمی‌تواند بی تاثیر باشد.
  • بعد از آن می‌توانید از کرم‌های ویتامین‌دار چون کرم ویتامین A، C، E استفاده کنید.
  • سعی کنید تا چند روز بعد از میکرودرم از شوینده‌های ملایم و بدون الکل و مواد شیمیایی استفاده کنید.
  • استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان می‌تواند بهبودی سطح پوست را تسریع کند.
  • برای بهبودی سریع‌تر و گرفتن نتیجه بهتر، نباید تا یک هفته پس از میکرونیدلینگ بدون ضدآفتاب در برابر اشعه آفتاب قرار بگیرید.
  • داروهای تجویز شده پزشک را به دقت مصرف کنید و از نوشیدن آب فراوان غافل نشوید.

کلام آخر

اگر به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست صورت خود هستید، به هیچ وجه فراموش نکنید که در کنار مراقبت‌های پوستی می‌توانید از سایر روش‌های درمانی پوست صورت استفاده کنید. میکرودرم صورت یکی از روش‌های درمانی برای جوانسازی پوست است. در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر آشنایی با نحوه میکرودرم پوست صورت، شما را از هزینه درمان آن آگاه کنید.

 

سوالات متداول

فاصله بین جلسات میکرودرم چقدر است؟

معمولا فاصله زمانی بین این جلسات بین 2 تا 3 هفته است.

بعد از میکرودرم آیا پوست به حالت سابق خود بازمی‌گردد؟

بله، این روش‌ها به هیچ عنوان روش‌های درمانی دائمی نیستند و احتمال دارد که به مرور زمان به حالت اولیه خود بازگردد.

آیا پوسته پوسته شدن سطح پوست صورت می‌تواند یکی از عارضه‌های طبیعی میکرودرم باشد؟

بله قرمز، التهاب و پوسته شدن سطح پوست صورت از عوارض طبیعی این روش درمانی است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *