هزینه ترمیم مو در تبریز

هزینه و قیمت ترمیم مو در تبریز

هزینه ترمیم مو

زمانی که صحبت از از درمان ریزش مو و جبران طاسی (آلوپسی آندروژنیک) می آید عامه مردم حرف از محلول های مختلف ، پماد های گوناگون و حتی کاشت مو هم می آید.

اما باید توجه داشته باشید یکی از راه حل هایی که برای درمان ریزش مو و جبران طاسی سر وجود دارد ترمیم مو است.

در ترمیم مو دیگر نیازی به بانک موی شخص نمی باشد و موها غیر قابل رشد می باشد و به این شکل است که لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان استفاده می شود که موها روی آن سوار می شود و ترمیم می شود افراد جهت انجام ترمیم مو ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و در آنجا مراکز را ارزیابی می کنند.

در کنار این ارزیابی ها باید به نکات زیر هم توجه کنید:

1-مراکز غیر مجار ترمیم مو در فضاهای مختلفی قادر به انجام این کار هستند که طبق قانون فضای ترمیم مو اداری می باشد.

2-اولین و مهمترین موضوع داشتن مجوز است ، که مراکز باید مجوز داشته باشند.

3-مراکز معتبر ترمیم مو دارای سابقه از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد . این مثال در هزینه ترمیم مو هم صدق می کند.

قالبا و طبیعتا هزینه ترمیم مو مشخص است و هزینه هایی که به گفته بیماران پایین است، غیر طبیعی می باشد زیرا مراکز غیر مجاز برای پایین آوردن هزینه ترمیم مو از الیاف های درجه 2 استفاده می کنند و این الیاف ها را جای موهای طبیعی معرفی می کنند.

این مراکز از دیگر فعالیت هایی که برای پایین آمدن هزینه ترمیم مو استفاده از تکنسین های کارورز و آرایشگرهای تازه کار به جای گریمور است .

مهمترین کارهایی که مراکز غیر مجای جهت پایین آمدن هزینه ترمیم مو می کنند استفاده از ابزار و وسایل تقلبی و درجه 3 است که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد که بسیار خطرناک است.

در پایان باید عرض کنیم که پایین بودن هزینه ترمیم مو یعنی پایین آمدن کیفیت کار و در اصل این پایین آمدن ترمیم مو بسیار زیان آور است .

هزینه ترمیم مو  در تبریز به شکل متوسط از یک میلیون الی دو میلیون پانصد هزار تومان می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *