ترمیم موهای رنگ شده در تبریز

ترمیم موهای رنگی در تبریز

ترمیم موهای رنگ شده

با افزایش مصرف رنگ مو ، رنگ مو های بی کیفیت و نا مناسب هم به دنبال آن افزایش می یابد که این امر سبب عوارضی همچون سوختگی و یا وز شدن مو می شود.

مو متشکل از سه لایه مختلف است که سلول هریک از طریق رطوبت سالم می ماند و تغزیه می شود و هنگامی که رنگ مو نامناسب استفاده شود رطوبت خود را از دست داده و باید به دنبال چاره ای برای جلوگیری از این اتفاق باشیم.

برای ترمیم مو های رنگ شده می بایست مدت زمان معینی استفاده از تمام مواد شیمیای مانند رنگ مو ، دکلره و… را قطع کرده و به فکر بازگردانی و ترمیم مو های از دست رفته باشیم.

ترمیم موهای رنگ شده و دکلره شده

مو هایی که بر اثر رنگ مو دچار سوختگی زیادی شده است را می بایست کوتاه کرد و یا آن را تقویت نمود.

استفاده از نرم کننده های مطمئن که باعث عدم تغییر رنگ در هنگام شست و شو می شوند می تواند به ترمیم موی شما کمک کند. با این کار رنگ مدت زمان طولانی تری ثابت مانده و تغییر رنگ نمی دهد و باعث می شود دیرتر موی خود را مجددا رنگ کنید و مو زمان بیشتری استراحت خواهد کرد.

درمان و ترمیم موهای رنگ شده

بهترین نرم کننده ها برای مو نرم کننده هایی هستند که در ترکیبشان کمپلکس وجود داشته باشد.

کمپلکس باعث چسبندگی سطح کوتیکول می شود و منفذ ها بر روی آن بسته خواهد شد و به رنگ اجازه خارج شدن نخواهد داد که این امر سبب می شود رنگی که روی مو قرار داده اید مدت زمان طولانی تری به صورت ثابت و بدون تغییر رنگ روی موهای شما باقی بماند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *