هایفوتراپی دور چشم در تبریز

هایفوتراپی دورچشم در تبریز

هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی دور چشم یکی از روش های نسبتا جدید برای درمان و زیبایی پوست اطراف چشم است.

در این روش درمانی، امواج اولتراسوند که تقریبا گرما و حرارت ایجاد می کنند، در نواحی آسیب دیده متمرکز می شوند.

این امواج با حرارت و گرمایی که به پوست القا می کنند، باعث تحریک کلاژن سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شوند. به همین علت زیبایی و جوانی به پوست اطراف چشم باز می گردد.

این روش درمانی، روشی غیر تهاجمی، بدون درد و آسیب و بدون نیاز به بستری یا دوره نقاهت طولانی می باشد. به همین علت ظرف مدت زمان کوتاه استقبال بی نظیری از هایفوتراپی زیر چشم برای درمان نواحی آسیب دیده پوست شد.

جهت مشاوره رایگان و انجام هایفوتراپی در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

هایفو دور چشم مناسب چه افرادی می باشد؟

به طور کلی هایفوتراپی دور چشم برای افرادی که در اطراف چشم هایشان چین و چروک، گودی و یا کبودی دارند، مناسب است.

از آنجایی که این روش درمانی آسیب و عوارضی ندارد، بنابراین تمام افراد می توانند از این روش برای زیباسازی و جوانسازی پوست اطراف چشم شان استفاده کنند.

اما به خاطر داشته باشید تا زمانی که چین و چروک های پوستی تان عمق نگرفته اند، می توانید از این روش استفاده کنید. زیرا هایفو زیر چشم برای کسانی مناسب است که خطوط ریزی در اطراف چشم هایشان دارند. در صورتی که سابقه حساسیت و یا بیماری های پوستی داشتید، بهتر است تا قبل از اقدام به درمان این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

هایفوتراپی دور چشم یک روش غیر تزریقی و غیر تهاجمی است. در این روش امواج فراصوت دستگاه هایفو، در نقطه خاصی از پوست متمرکز می شوند و حرارت و گرما ایجاد می کنند. این گرما و حرارت کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند.

همانطور که می دانید کلاژن نقش موثری در برطرف کردن چین و چروک های پوستی دارد. به همین علت در عمق لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و بدون درد و ناراحتی چین و چروک های پوستی را برطرف می کند.

هایفوتراپی دور چشم برای از بین بردن سیاهی

هایفو دور چشم برای رفع تیرگی زیر چشم نیز موثر است. این روش درمانی به از بین بردن سلول ها و بافت های مرده پوست کمک می کند. همچنین باعث تحریک و تولید سلول های جدید در پوست می شود.

گرمایی که از این دستگاه ساطع می شود، باعث روشن شدن پوست می شود؛ زیرا روی رنگدانه های پوستی تاثیر می گذارد و باعث شفاف شدن و درخشان شدن پوست می شود. به همین علت سیاهی اطراف چشم را از بین می برد.

 

مزایا و عوارض هایفوتراپی دور چشم

یکی از اصلی ترین دغدغه مراجعه کنندگان برای انجام هایفوتراپی دور چشم، مطلع شدن از مزایا و عوارض این روش درمانی است. به طور کلی و بدون اغراق باید بگوییم هایفو زیر چشم هیچ گونه عارضه جدی و حادی به وجود نمی آورد.

این روش درمانی حداقل عوارض ممکن را دارد که البته این عوارض در بدن همه افراد بروز پیدا نمی کند.

در موارد نادری اگر بیمار با این عوارض روبرو شود، طی دو الی سه روز شاهد برطرف شدن خود به خودی آنها خواهد بود. به همین علت هایفوتراپی دور چشم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

حال در ادامه شما را با عوارض و مزایای حقیقی این روش درمانی آشنا می کنیم.

مزایای هایفو دور چشم

هایفو دور چشم دارای مزیت های بسیاری می باشد که ما در این بخش به اینها اشاره کرده ایم:

غیر تهاجمی بودن آن

یکی از اصلی ترین و مهمترین مزایای هایفوتراپی زیر چشم، غیر تهاجمی بودن آن است. این مزیت باعث شده تا بیماران در کمال آرامش و راحتی سلامتی خود را به دست بیاورند.

درمان گودی زیر چشم ، سیاهی و کبودی با استفاده از هایفوتراپی بدون نیاز به بستری و یا سپری کردن دوره نقاهت است.

کمک به ترمیم و بازسازی قسمت های آسیب دیده پوست

از دیگر مزایای هایفوتراپی دور چشم، کمک به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست است. در این روش پوست حالت ارتجاعی خودش را به دست می آورد و گودی زیر چشم برطرف می شود.

همچنین قسمت های آسیب دیده پوست که باعث تیرگی زیر چشم شده اند، روشنی و شادابی شان را به دست می آورند و زیباسازی و جوانسازی در اطراف چشم اتفاق می افتد.

کاملا ایمن و بدون خطر

هایفو دور چشم روشی کاملا ایمن و بدون خطر است. درمان با این روش، هیچ گونه حساسیت و آسیب پوستی ایجاد نمی کند و کاملا بی خطر است.

در این روش درمانی برای زیر چشم هیچ گونه برش یا تزریقی در پوست ایجاد نمی شود و درمان در راحت ترین و ساده ترین حالت ممکن اتفاق می افتد. بدون اینکه بیمار نگران عوارض جانبی یا درد باشد.

درمان در کوتاه ترین زمان ممکن

آیا می دانستید هایفو دور چشم کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می شود؟ این زمان بسیار کوتاه است و نیازی نیست تا شما مدت طولانی را در کلینیک های زیبایی سپری کنید.

تعداد جلسات درمانی با هایفوتراپی زیر چشم تنها یک جلسه می باشد. در صورتی که پزشک صلاح ببیند و وضعیت شما به گونه ای باشد که نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد، طی دو یا نهایتا سه مرحله درمان کامل اتفاق می افتد.

دارای ماندگاری بالا

در مقایسه با سایر روش های رایج برای درمان کبودی و گودی زیر چشم، هایفوتراپی دارای نتایج ماندگارتر و طولانی تری برای پوست است.

عوارض نادر هایفو دور چشم

به طور کلی این روش درمانی بدون عوارض است. اما در موارد نادری ممکن است بیمار تا چند ساعت پس از درمان احساس سوزش، التهاب و تورم خفیفی در ناحیه تحت درمان داشته باشد.

 

نحوه انجام هایفوتراپی دور چشم

انجام هایفوتراپی دور چشم به این صورت است که ابتدا ژل اولتراسوند را به پوست ناحیه تحت درمان میزنند. سپس با توجه به عمق و شدت چین و چروک و آسیب پوستی کارتریج مناسب برای دستگاه را انتخاب می کنند.

حالا در فاصله ۳ میلیمتری سری دستگاه را روی پوست قرار می دهند و با شات های مکرر گرما و ارتعاش را به لایه های زیرین پوست منتقل می کنند.

این گرما و ارتعاش باعث مرگ سلول ها و بافت های آسیب دیده پوست می شود و به دنبال آن تحریک برای تولید کلاژن صورت می گیرد. تمامی این انرژی هایی که به پوست منتقل شدند، در لایه های زیرین پوست ذخیره می شوند و درمان صورت می گیرد.

آیا هایفوتراپی دور چشم واقعا تاثیر دارد؟

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که آیا واقعا هایفوتراپی زیر چشم تاثیرگذار است؟ باید صادقانه به شما بگوییم هایفو دور چشم در صورتی تاثیرگذار است که چین و چروک های دور چشم عمق زیادی نداشته باشند و یا آسیب های پوستی زیاد نباشد.

در این صورت هایفو تراپی زیر چشم موثر خواهد بود و شما می توانید بلافاصله پس از درمان نتایج آن را ببینید. اما کسانی که چین و چروک های زیادی در اطراف چشم هایشان دارند و یا کبودی و گودی دور چشمشان زیاد است، نباید از این روش انتظار معجزه داشته باشند.

مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی دور چشم

در خصوص مراقبت های قبل و بعد از انجام هایفوتراپی دور چشم باید بگوییم باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

قبل از انجام هایفوتراپی

قبل از انجام هایفو مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات خودداری کنید. همچنین نباید در معرض آفتاب برای مدت طولانی قرار بگیرید. در صورتی که مشکل یا بیماری خاصی دارید و یا از داروی خاصی استفاده می کنید، حتما قبل از درمان این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

بعد از انجام هایفو تراپی

بعد از هایفو دور چشم به مدت ۴ تا ۶ هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و حتما از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید.

به جکوزی و حمام آب داغ نروید و پوست را در معرض گرما و حرارت شدید قرار ندهید. از انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید و سعی کنید مایعات زیادی بنوشید.

 

روش های دیگر از بین بردن چین و چروک دور چشم

به طور کلی برای درمان چین و چروک های اطراف چشم و همچنین درمان کبودی و تیرگی آن، روش های متعددی در علم پزشکی تعریف شده است.

هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند.

در ادامه رایج ترین روش های درمان چین و چروک و سیاهی دور چشم را برایتان عنوان می کنیم.

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

بلفاروپلاستی

میکرودرم ابریژن

لایه برداری با مواد شیمیایی

لیزر

پلاسما ژل

 

هزینه های هایفو تراپی دور چشم در تبریز

به طور کلی هزینه هایفو تراپی دور چشم در تبریز به عوامل متعددی بستگی دارد. تجربه و تخصص پزشک، عمق آسیب های پوستی بیمار، تجهیزات کلینیک و… همگی از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه هایفو دور چشم هستند.

برای اطلاع از هزینه درمان با هایفوتراپی برای چشم باید به صورت حضوری به کلینیک زیبایی مراجعه کنید و پس از معاینه توسط پزشک هزینه درمان به شما اعلام می شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *