پلاسماژل در تبریز

پلاسما ژل در تبریز

پلاسماژل چیست؟

پلاسماژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل‌ های تزریقی برای جوانسازی پوست می باشد. تفاوت پلاسماژل با سایر ژلهای تزریقی در این می باشد که از خون خودتان ساخته می‌شود.

افزایش سن با مشکلاتی همراه است که یکی از آنها پیری و شل شدن پوست می باشد. چین و چروک و پوست شل و افتاده تاثیرات بسیار منفی بر روحیه هر انسانی می گذارد که طبیعتا بسیار آزاردهنده است.

علم و تکنولوژی در تمام زمینه ها چاره ساز است، به خصوص در زمینه زیباسازی و جوانسازی پوست.

پلاسماژل یکی از روش های زیباسازی و جوانسازی پوست است که با استفاده از آن می توان آثار پیری را از چهره افراد برطرف نمود.

تزریق این فیلر برای رفع چین و چروک های پوستی و برای جوانسازی پوست بسیار تاثیرگذار است. شاید با خود بگویید روش های بسیار زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارند که می توان از طریق آنها زیباسازی پوست را انجام داد.

اما پلاسماژل یکی از روش هایی است که در آن فیلرهای تزریقی از طریق خون بدن خودتان تهیه می شود.

از این رو پلاسماژل یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست به نسبت سایر روش ها به حساب می آید.

پلاسماژل چگونه باعث جوانسازی می شود ؟

پلاسماژل یکی از طبیعی ترین روش های جوانسازی و فرم دهی به پوست صورت است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

به طور کلی پلاسمای خون از دو بخش زیر تشکیل شده است:

  • پلاسما PRP

این پلاسما سرشار از پلاکت است که این پلاکت ها تحریک کننده رشد کلاژن هستند و همچنین ساختارهای بافتی را بهبود می بخشند.

  • پلاسما PPP

این نوع پلاسما جزو پلاسماهای کم پلاکت است که کلاژن های پوستی را افزایش می دهد و در نتیجه آن حجم دهی به پوست صورت انجام می شود.

بنابراین تزریق پلاسما می تواند روشی موثر برای جوانسازی و زیبا سازی پوست می شود.

روش تزریق پلاسماژل

روش تزریق پلاسماژل به این صورت است که ۱۰ الی ۲۰ سی سی از خون بدن شما گرفته می شود و در لوله مخصوصی نگهداری می شود.

این فرآیند آماده سازی تقریبا ۴۵ دقیقه زمان می برد و پس از آن پزشک متخصص در ابتدا ناحیه مورد نظر از پوستتان را ضد عفونی می کند و بعد از آن از طریق کرم های موضعی بی حسی، ناحیه مورد نظر را بی حس می کند.

در این مرحله تزریق از طریق سوزن های کوچک پزشکی و در لایه های سطحی پوست صورت می گیرد. با استفاده از این روش لیفت صورت انجام می شود و جوانسازی صورت می گیرد.

 

چه زمانی پلاسماژل به صورت تزریق می شود ؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که بهترین زمان برای تزریق پلاسماژل به صورت چه زمانی است؟

در جواب باید بگوییم بهترین زمان برای تزریق این فیلر، زمانی است که شما چین و چروک های مختلفی اعم از عمیق و ریز بر روی پوستتان مشاهده کردید و یا احساس می کنید پوست شما شل و افتاده شده است و به زاویه سازی و حجم دهی نیاز دارد، بهترین زمان برای تزریق این فیلر است.

بهتر است تا قبل از اینکه بخواهید نسبت به تزریق این فیلر برای صورت اقدام کنید.

در مورد مراقبت های قبل و بعد آن اطلاعات مفیدی کسب کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این روش زیباسازی برای شما مناسب است یا خیر.

تزریق پلاسماژل

آشنایی با مراقبت های قبل از تزریق پلاسما ژل

زمانی که شما تصمیم گرفتید از طریق پلاسما ژل زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید، در ابتدا باید با پزشک متخصص مشورت داشته باشید.

برای این کار باید به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید. پزشک قبل از تزریق شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت لزوم، شما را به انجام یک سری آزمایشات مهم قبل از تزریق دعوت می کند.

 

قبل از تزریق پلاسما ژل

این را در نظر داشته باشید که دست کم یک هفته قبل از تزریق این فیلر، نباید از الکل و یا دخانیات استفاده کنید. همچنین استفاده از داروهای رقیق کننده خون قبل از تزریق پلاسما ژۀ به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

آشنایی با مراقبت های بعد از تزریق پلاسما ژل

۱- بهتر است تا بعد از تزریق این فیلر به توصیه های پزشک عمل کنید تا بتوانید از بروز عوارض احتمالی بر روی صورتتان جلوگیری کنید. اگر تزریق را برای زیر چشم انجام دادید، بهتر است تا هنگام خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنید و اگر برای سایر قسمت های پوست تان انجام دادید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

۲- از فشار دادن ناحیه تزریق خودداری کنید و در روزهای اول بعد از تزریق از آرایش کردن صرف نظر کنید. انجام ندادن ورزش و فعالیت های سنگین نیز جزو مراقبت های بعد از تزریق این فیلر به حساب می آید.

۳- بهتر است تا برای به حداقل رساندن التهابات پوستی از کمپرس سرد استفاده کنید.

۴- یکی دیگر از مراقبت های بعد از پلاسما ژل این است که از کرم های مخصوص روز و شب که پزشک برایتان تجویز کرده است، استفاده کنید تا بتوانید مطلوب ترین نتیجه را از این تزریق بگیرید.

با در نظر گرفتن مراقبت های قبل و بعد از تزریق این فیلر، اگر می توانید به آنها عمل کنید، بهتر است با ما همراه باشید تا سایر جزییات تزریق پلاسما ژل را بررسی کنیم.

 

مزایای تزریق پلاسما ژل به صورت

از آنجایی که تزریق این فیلر یکی از جدیدترین روش های زیبا سازی و جوانسازی پوست است بهتر است تا با مزایای آن آشنا شوید:

  • عدم ایجاد آلرژی
  • کاملا طبیعی
  • مشخص بودن مراقبت های قبل و بعد از تزریق
  • تاثیر گذاری فوق العاده عالی
  • روشی برگشت پذیر و موقت
  • هزینه کمتر
  • صاف شدن پوست
  • از بین بردن خط لبخند و اخم

 

عوارض تزریق پلاسما ژل

از آنجایی که پلاسما ژل از خون بدن خودتان تهیه می شود، بنابراین یک روش طبیعی است. اما باید این را در نظر داشت هر اقدام پزشکی عوارض خاص خودش را به همراه دارد؛ حال این عوارض می تواند جزئی باشد یا کلی.

به طور کلی پلاسما ژل هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. اگر مراقبت های قبل و بعد آن را به خوبی انجام دهید، می توانیم بگوییم شاهد هیچ گونه عارضه ای نخواهید بود. اما در مواردی قرمزی، تورم و عفونت های پوستی دیده شده است که البته این عوارض بسیار نادر هستند.

 

آشنایی با کاربردهای پلاسما ژل

یکی از اصلی ترین کاربردهای پلاسما ژل، از بین بردن چین و چروک های پوستی است. اما کاربرد این فیلر فقط محدود به از بین بردن چین و چروک های پوستی نمی شود، بلکه در موارد زیر نیز کاربرد دارد:

  • برجسته سازی گونه ها
  • حالت دهنده بینی و فک
  • درمان گودی زیر چشم
  • فرم دهی به چانه

شما می توانید برای هر کدام از موارد بالا برای تزریق پلاسما ژل اقدام کنید و نتیجه آن را نیز در صورتتان ببینید.

 

دوره نقاهت پلاسما ژل برای صورت

پلاسما ژل یکی از به روزترین و جدیدترین روش های زیبا سازی صورت است، از این رو دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند بعد از انجام تزریق، کاملا عادی و طبیعی به فعالیت های روزانه اش ادامه دهد.

جالب است تا بدانید حتی بعد از انجام تزریق نیز شما نیازی به استراحت کردن نخواهید داشت و می توانید با همان مراقبت های کمی که در بالا برایتان عنوان کردیم، از پوست خود محافظت کنید. نداشتن دوره نقاهت یکی از بهترین مزایای پلاسما ژل است.

 

مشاهده نتیجه تزریق پلاسما ژل

اگر شما در انتخاب کلینیک زیبایی و یک پزشک متخصص و ماهر دقت کنید، مطمئن باشید که تزریق پلاسما ژل نتایج بسیار رضایت بخشی را برای شما به دنبال خواهد داشت. ضمن اینکه باید مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی انجام دهید.

مشاهده نتیجه تزریق پلاسما ژل

اگر این موارد را رعایت کنید، قطعا بعد از گذشت چند ماه مشاهده می کنید که چین و چروک های پوستی شما تا حد بالایی از بین رفته اند و شما صاحب یک پوست صاف و یکدست شده اید.

با تزریق فیلر پلاسما ژل جای جوش، آکنه، زخم های پوستی و… از صورت شما رفع می شود و شما می توانید شاهد زیبایی و جوانی چهره خود باشید. پلاسما ژل یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن زخم و اسکار است.

 

تعداد جلسات درمانی با پلاسما ژل و ماندگاری آن

به طور کلی پلاسما درمانی طی ۱ تا ۳ جلسه صورت می گیرد. در این میان اگر نیاز به تزریق بیشتر باشد، پزشک متخصص فواصل زمانی بین ۲ تا ۴ هفته را برای این کار در نظر می گیرد.

پس تزریق پلاسما ژل شما می توانید نتایج آن را بین ۱ تا ۲ سال در چهره خود مشاهده کنید. به طور کلی ماندگاری این فیلر بین ۱ تا ۲ سال است اما باید به این نکته اشاره کنیم که این میزان در افراد مختلف، متفاوت است.

 

قیمت و هزینه پلاسما ژل

با توجه به اینکه تزریق پلاسما ژل یکی از طبیعی ترین روش های تزریق است و از پلاسمای طبیعی خون بدنتان برای تزریق استفاده می شود، به نسبت سایر روش های زیبایی و جوانسازی پوست هزینه کمتری دارد. همین موضوع موجب شده تا تزریق این فیلر بسیار محبوب باشد و مورد توجه قرار بگیرد.

ناگفته نماند قیمت این تزریق با توجه به عمق چین و چروک ها و یا خدماتی که قصد دارید انجام دهید، متفاوت می باشد.

و در پایان توجه داشته باشید قبل از تزریق پلاسما ژل برای راحتی مراجعه کنندگان از کرم بی‌حس کننده استفاده می‌ شود و پس از گذشت حدود ۱۵ دقیقه که پوست شما کاملا بی‌حس شد، با استفاده سرنگ‌های بسیار ظریفی، پلاسما ژل را به آرامی به پوست تزریق می‌ کنند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *