لیفت ابرو در تبریز


روش های مختلف لیفت ابرو در تبریز

برای انجام لیفت ابرو و بالا بردن ابرو ها روش های مختلفی را در کلینیک های تخصصی زیبایی پوست استفاده می کنند.

هر یک از این روش ها که در ادامه در مورد آنها صحبت میکنیم دارای هزینه های متغیر و مزایا و معایب خاص خود هستند که با توجه به نوع ابروهای شما و بررسی های انجام شده توسط متخصصین کلینیک زیبایی یک روش مناسب و استاندارد جهت بالا کشیدن ابرو ها یا همان لیفت ابرو برای شما در نظر گرفته می شود.

روش های رایج برای لیفت ابرو عبارتند از :

  • لیفت ابرو با هایفو
  • لیفت ابرو با تزریق بوتاکس
  • لیفت ابرو با استفاده از لیزر
  • لیفت ابرو با استفاده از اولتراپی
  • لیفت ابرو با آندوسکوپی
  • لیفت ابرو با جراحی کلاسیک
  • لیفت ابرو با اندولیفت
  • لیفت ابرو با فیلر
  • لیفت ابرو با تزریق ژل
  • لیفت ابرو و پیشانی کرنال
  • لیفت ابرو و پیشانی با فرکانس رادیویی
  • لیفت ابرو با مواد

جهت مشاوره رایگان و انجام لیفت ابرو در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

لیفت ابرو با هایفوتراپی

یکی دیگر از روش هایی که به تازگی ابداء شده و هیچگونه خطری را برای شخص ندارد لیفت صورت و ابرو با هایفو می باشد.

هایفو یکی از روش های جدید جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت بدون عمل جراحی است.

هایفو یکی از جدید ترین و کم خطر ترین روش های جوان سازی پوست می باشد که به علت قیمت مناسب و همچنین اینکه به هیچ عنوان خطری ندارد مورد نسبت به روش های دیگر جوان سازی پوست بسیار محبوب شده است.

در لیفت ابرو با هایفوتراپی، دستگاه هایفو با ساطع کردن امواج صوتی اولتراسوند ساده و با شدت بالا و قدرت کم باعث تحریک قسمت های داخلی پوست برای تولید کلاژن می شوند.

لیفت ابرو

این امواج فراصوتی هیچگونه تاثیری بر روی پوست نمی گذارند اما باعث کشیده شدن پوست و در نهایت جوان تر شده آن می شوند، علاوه بر آن که بیمار هیچگونه دردی را طی این عمل احساس نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مهم ترین مزایا و معایب لیفت با نخ چیست؟

میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت بینی با نخ در تبریز

قیمت و هزینه اندولیفت در تبریز

مدت زمان لیفت ابرو با هایفو

معمولا مدت زمان لیفت ابرو با هایفو درطول یک جلسه حدودا 40 دقیقه ای طول می کشد، البته باید متذکر شد که این زمان و تعداد جلسات قطعا به نوع پوست و نوع چین و چروک وابسته است.

از مهم ترین مزایای لیفت ابرو با هایفوتراپی به شرح زیر می باشد:

  • بالا رفتن ابرو ها
  • کاهش چین و چروک ها و خط اخم
  • تحریک پوست برای تولید کلاژن
  • کاهش افتادگی پوست اطراف پلک ها و دور چشم
  • بازگرداندن زیبایی به صورت شما
  • جوان تر کردن صورت

دقت کنید که ویژگی های ذکر شده تنها بخشی از مزایای لیفت ابرو با هایفوتراپی می باشد.هم لیفتینگ ابرو و هم هایفوتراپی تاثیرات مثبت بیشتری را روی افراد می گذارند که شما بعد از انجام لیفت ابرو با هایفوتراپی آن هارا متوجه می شوید.

توجه کنید که لیفتینگ ابرو اگر با هایفوتراپی انجام شود باعث شادب تر شدن پوست نیز می شود.

جهت آشنایی بیشتر با این روش می توانید به صفحه هایفوتراپی مراجعه نمایید.

لیفت ابرو با پلاسماجت

قرار گرفتن در معرض اشعه UV، زندگی در شهرهای آلوده، کشیدن سیگار و تغذیه نامناسب باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود.

در این زمان است که بسیاری از افراد به روش‌های جوانسازی پوست فکر می‌کنند.

پلاسماجت چیست ؟

پلاسماجت یا پلکسر یک درمان غیر جراحی است که برای لیفت، سفتی، و جوانسازی پوست استفاده می ‌شود.

از پلکسر می‌ توان برای درمان پلک بالا / پایین، خطوط دور چشم، ابرو، چین و چروک اطراف دهان و چروک‌ های گونه و گردن استفاده کرد. پلکسر با استفاده از حالت چهارم ماده، یعنی پلاسما انجام می ‌شود.

به همین دلیل به آن پلاسما جت نیز گفته می‌ شود.

در این روش زمان بهبودی و هرگونه عارضه ‌ای که ممکن است قبل و بعد از جراحی ایجاد شود، کاهش می ‌یابد. این سیستم بسیار دقیق است و باعث پخش گرما به مناطق اطراف نمی ‌شود.

بنابراین جایگزین بسیار خوبی برای عمل جراحی پلک( بلفاروپلاستی) می باشد.

بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت چگونه است ؟

پلاسما جت به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید در این روش پلاسما در نقاطی بسیار ریز با فاصله‌های کم تابانده می‌شود.

بنابراین پس از انجام این عمل معمولا پوست فرد زخم‌های ریز نزدیک به هم دارد. این زخم‌ها یکی دو روز پس از درمان برطرف می‌شوند و جای آن‌ها باقی نخواهد ماند.

لیفت ابرو به روش پلاسما جت فرایندی است که به‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن‌ها انجام می‌شود.

برای انجام لیفت ابرو می‌توان از روش‌های جراحی یا بدون جراحی استفاده کرد. لیفت شقیقه به روش پلاسما از روش های بدون جراحی زیبایی محسوب می شود.

در این شیوه که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام می‌شود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شود. این موضوع باعث بالا رفتن پوست شده و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند.

برای بالا کشیدن ابروها با پلاسما جت می توان از روش لیفت شقیقه هم استفاده کرد.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

یکی از روش هایی که می تواند برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار گیرد بوتاکس است.

استفاده از بوتاکس به عنوان یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد بوتاکس باید بدانید که بوتاکس نام اقتصادی سمی به اسم بوتولیسم است که امروزه به عنوان روشی تزریقی برای زیبایی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده به طور مستقیم در ماهیچه ها باعث کم شدن فعالیت خواهد شد و با این کاهش حرکت خطوط ناشی از پرکاری آن ماهیچه ترمیم شده و سطح پوست به تدریج شروع به ساخت شدن خواهد کرد.

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ نیز یکی دیگر از روشهایی است که بنا به تشخیص پزشک متخصص پوست می تواند برای لیفت ابرو و یا بالا کشیدن ابرو های شما مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از نخ برای لیفت ابروها نسبت به روش های دیگر قدیمی تر و سنتی تر می باشد و امروزه استفاده از متد های علمی و جدیدترین نیز برای لیفت ابرو وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

لیفت ابرو با استفاده از لیزر

یکی دیگر از روش های نوین و کارآمد برای لیفت ابروها و بالا بردن پیشانی استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر می باشد.

استفاده از لیزر برای بالا بردن ابرو ها و پیشانی یک روش علمی و مورد تایید اکثر پزشکان متخصص در این حوزه می باشد.

برای استفاده از لیزر نیز دستگاه های مختلف وجود دارد که هر یک کاربردهای مختص خود را دارند.

لیفت ابرو به روش اولتراپی

اولتراپی هم یکی دیگر از روش های نوین و علمی است که در کلینیک های زیبایی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد از این روش بیشتر برای سفت کردن پوست با استفاده از انرژی اولتراسوند و ایجاد حرارت در لایه های عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع در زمان انجام لیفت ابرو به روش اولتراپی تحریک حرارت ایجاد شده سبب افزایش کلاژن سازی در پوست می‌شود و همین کلاژن تولید شده باعث برطرف کردن چین و چروک و سفت شدن پوست شما خواهد شد.

ممکن است تشخیص پزشک شما در زمان جلسه مشاوره برای لیفت و بالا بردن ابرو ها استفاده از روش اولتراپی باشد که در این صورت پزشک مربوطه توضیحات کامل تری را در مورد این روش به شما ارائه خواهد داد.

لیفت ابرو با آندوسکوپی

در این بخش می خواهیم که یکی دیگر از روش های رایج و علمی برای لیفت و بالا بردن ابروها یعنی استفاده از روش آندوسکوپی را به شما معرفی نماییم.

البته این روش یک روش تهاجمی هم محسوب می شود چرا که در آن نیاز است که مراجعه کننده به صورت کامل بیهوش شود.

در روش لیفت ابرو با آندوسکوپی چند برش در بالای پیشانی ایجاد می‌شود و سپس وسیله‌ای به نام آندوسکوپ وارد برش ها می شود و امواجی که توسط آندوسکوپ ارسال می شود سبب ایجاد تصاویری در مانیتور می‌شود و به این ترتیب جراح تصویر کاملا مشخصی از زیر پوست شما خواهد داشت که می تواند برای بالا بردن ابروها و سطح پیشانی به او کمک کند.

یکی از مزایای استفاده از لیفت ابرو به روش آندوسکوپی این است که در این روش نه تنها ابروهای شما به سمت بالا لیفت یا اصطلاحا بالا کشیده می‌شود بلکه تمامی چین و چروک های اطراف پوست شما نیز برطرف خواهد شد.

اما یکی از معایب این روش هم مطمئنا این است که این روش روش تهاجمی است و در آن نیاز به بیهوشی کامل مراجعه کننده دارد، و ممکن است یک سری عوارض بعد از بیهوشی نیز برای مراجعه کنندگان به وجود آید.

اکثر پزشکان متخصص پوست نیز امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در علم زیبایی پوست حاصل شده است استفاده از این روش های تهاجمی و جراحی را پیشنهاد نمی کنند.

لیفت ابرو با جراحی کلاسیک

یکی دیگر از روش های تهاجمی برای لیفت ابرو استفاده از روش جراحی کلاسیک است.

البته ما استفاده از این روش را زیاد توصیه نمی کنیم .

در این روش هم مانند روش دوخت ابرو با آندوسکوپی فرد مراجعه کننده باید به صورت کامل بیهوش شود و روش کار به این صورت است که جراح پلاستیک پوست را می‌کشد و پوست اضافه را جدا می کند و در این جراحی ماهیچه هایی که سبب ایجاد خط اخم ابرو می‌شوند ضعیف شده و چین و چروک های بین دو ابرو به صورت کامل برطرف می شود.

لیفت ابرو با استفاده از تزریق ژل

یکی دیگر از روش های موثر برای لیفت و بالا بردن ابرو با تزریق فیلر و ژل می باشد که این امر علاوه بر لیفت و بالا بردن ابرو ها می تواند منجر به برطرف شدن چین و چروک در اطراف صورت و پیشانی شما شود.

به عنوان مثال اگر از ژل های استاندارد ای مانند هیالورونیک اسید استفاده شود، شما می توانید نتایج مطلوبی را از این روش برای لیفت و بالا بردن ابرو های خود داشته باشید.

جهت آشنایی بیشتر با فیلر هیالورونیک اسید پیشنهاد می کنیم که مقاله هیالورونیک اسید چیست را در بخش وبلاگ وب سایت ندای سلامت مطالعه نمایید.

همچنین می توانید جهت آشنایی بیشتر با استفاده از روش تزریق فیلر و تزریق کردن ژل برای لیفت ابرو به صفحه تزریق ژل در وبسایت ندای سلامت مراجعه کنید، و در این صفحه توضیحات کامل و نمونه کارهای تزریق فیلر را مشاهده نمایید.

لیفت ابرو با فیلر

منظور از لیفت ابرو با فیلر همان استفاده از روش تزریق کردن ژل هیالورونیک اسید به بخش ابروها و پیشانی است که این روش را با نام لیفت ابرو با استفاده از فیلر نیز می شناسند.

 

لیفت ابرو با آندولیفت

یکی دیگر از روش های رایجی که برای لیفت ابرو میتوان در کلینیک های زیبایی از آن استفاده کرد استفاده از دستگاه آندولیفت می باشد.

دستگاه آندولیفت یکی از روش های جدید و نوین برای لیفت و بالا بردن ابرو ها است که بنا به تشخیص پزشک می توان از آن استفاده کرد.

دستگاه آندولیفت هم امواج التراسوند را با انرژی و فرکانس مشخصی در ناحیه بین ابرو ها وارد می کند.

که انجام این کار سبب کلاژن سازی و در نهایت از بین بردن چین و چروک ها و بالا بردن ابرو های شما خواهد شد.

در صورتی که علاقه مند هستید با روش لیفت ابرو با دستگاه آندولیفت بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که از طریق راه های ارتباطی در وبسایت ندای سلامت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا مشاورین این مجموعه توضیحات کامل تری را در اختیار شما قرار دهند.

لیفت ابرو و پیشانی کرنال

استفاده از روش کرنال برای لیفت ابرو یکی از روش های قدیمی است که گاها به آن لیفت باز هم گفته می شود.

در این روش یک برش کچک در بخش پیشانی ایجاد می‌شود و این روش به صورت جراحی انجام می شود و نیاز به بیهوشی دارد.

استفاده از روش کرنال برای افرادی که پیشانی های کوچکتری دارند و همچنین علاقه مند به بلند کردن خط موی خود هستند مورد استفاده قرار می گرفته است.

سایت همانطور که در ابتدا گفتیم این روش قدیمی است که امروزه زیاد در کلینیک های معتبر پزشکی از آن استفاده نمی کنند.

لیفت پیشانی با RF یا فرکانس رادیویی

استفاده از فرکانس رادیویی هم جهت سفت شدن پوست و افزایش استحکام بافت های پوستی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که این روش میکرو روش غیر تهاجمی است و نیاز به عمل جراحی ندارد.

عملیات سفت شدن پوست با استفاده از فرکانس رادیویی بسیار بی خطر است و این روش هم به عنوان یکی از روش های نوین و علمی می‌تواند برای لیفت و بالا بردن ابرو ها و پیشانی مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو هم مانند سایر روش های زیبایی دارای مزایای خاص خود می باشد که داشتن همین مزیت و فواید باعث شده که امروزه بسیاری از افراد از این روش زیبایی برای رفع چین و چروک ها و بالا بردن ابرو ها و پیشانی خود استفاده کنند.

از جمله مهمترین مزیت هایی که می توان برای لیفت ابرو به آن اشاره کرد موارد زیر است :

  • بالا بردن ابرو ها و پیشانی
  • رفع تمامی خطوط و چین و چروک های افقی پیشانی
  • برطرف شدن افتادگی ابروها و پلک ها
  • جوانسازی و زیباسازی ابروها و پیشانی
  • حالت گرفتن ابرو های شما

یکی دیگر از مزیت های این روش این است که استفاده از لیفت ابرو مانند یک روش آرایش دائم برای بخش پیشانی، ابروها و پلک های شما عمل می کند.

معایب لیفت ابرو

در صورتی که شما از روش‌های جراحی و روش‌های تهاجمی برای لیفت ابرو استفاده نمایید، استفاده از این روش می تواند معایبی مانند عوارض ناشی از بیهوشی، خونریزی، ایجاد هماتوم یا تکه خون در زیر پوست، ایجاد زخم و جای بخیه که مدت زمانی برای برطرف شدن آن نیاز است.

ریزش مو در ناحیه برش و احتمالا عفونت از جمله عوارضی است که در اثر لیفت ابرو با جراحی می تواند برای شما همراه باشد.

در صورتی که شما از روش های نوین و علمی برای لیفت و بالا بردن ابرو های خود استفاده کنید این عوارض برای شما به وجود نمی آید و در صورتی که شما به یک کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه کرده و تمامی توصیه های لازم برای قبل و بعد از لیفت ابرو را رعایت کنید استفاده از این روش هیچ گونه عوارضی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

صابون لیفت ابرو چیست؟

همچنین شما می توانید از صابون لیفت ابرو هم برای بالا بردن ابرو ها و پیشانی خود استفاده نمایید، از صابون لیفت ابرو برای خوش حالت کردن و لیفت ابرو استفاده می شود.

ماندگاری لیفت ابرو

باید بدانید که ماندگاری لیفت ابرو کاملا بسته به روش انجام و میزان افتادگی ابرو ها می باشد.

اگر شما از طریق روش های جراحی اقدام به لیفت ابرو کنید مانند لیفت ابرو با نخ که از طریق جراحی صورت می پذیرد که دائمی می باشد اما در عوض عوارضی دارد که چشم پوشی از آن ها ناعادلانه می باشد.

در غیر این صورت لیفت ابرو با چسب نیز دارای یک ماندگاری تقریبا یک ساله می باشد که از طریق کراتین مایع می باشد. اما لیفت ابرو با هایفوتراپی در طی چند جلسه انجام می شود که ماندگاری آن در بهترین حالت 6 ماه به طول می انجام اما با این وجود می توان گفت که در بین روش های موجود بهترین گزینه می باشد.

البته روش های دیگری برای لیفت ابرو موجود می باشد که لیفت ابرو با بوتاکس یکی دیگر از آن ها می باشد.

مطب زیبایی ندای سلامت ارائه دهنده بهترین خدمات لیفت ابرو با روش های نوین و بدون جراحی و بدون عوارض می باشد. شما می توانید در مطب زیبایی ندای سلامت از تخفیف ویژه لیفت ابرو از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *