تزریق ژل جالپرو در تبریز

انواع جالپرو

تزریق ژل جالپرو

جالپرو یک محصول مزوژل می باشد که توسط شرکت Professional Derma SA بعنوان محصول مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس ساخته شده است، محتوای مزوژل جالپرو از هیالورونیک اسید ( Hyaluronic acid )، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین ها و … تشکیل شده است که مطمئنا در روند پروسه ی جوان سازی در شما بسیار تاثیرگذار می باشد.

 جهت مشاوره رایگان و تزریق ژل جالپرو در کلینیک زیبایی دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-روبروی کلانتری -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

 

در روش جالپرو از ترکیب دو روش تزریق و غیر تهاجمی استفاده شده است که به رشد و تحریک سلول ها کمک می کند تا شادابی و طراوت اولیه به پوست شما بازگردد و نتیجه مطلوبی حاصل شود. به یاد داشته باشید که جالپرو می تواند تاثیرات درمان های دیگر همانند اسکراب و لایه بردارها، پرکننده های پوستی و … را ماندگارتر کند.

عملکرد کلی جالپرو جوانسازی پوست است. در واقع این ژل در طول فرایند جوانسازی آبرسانی و احیا پوست را به نحو احسنت به انجام می رساند. مهم نیست که پوست شما دچار چه مشکلی است؛ این ژل در پوست شما معجزه خواهد کرد.

تزریق ژل جالپرو

بر اساس بررسی های انجام شده و تجربه این ژل قدرت بازسازی پوست در ناحیه هایی که لک هایی جهت قرار گرفتن در آفتاب ایجاد شده است را دارد. همچنین اگر بر اساس مشکل پوستی، پوست شما دیگر صاف و یکدست نیست؛ استفاده از این جالپرو پیشنهاد می شود.

اگر پوستتان بسیار نازک و خشک است؛ این ژل برای شما معجزه گر خواهد بود. مهم نیست چند سالتان است؛ جالوپرو برای همه سنین پیشنهاد می شود. حتی اگر هیچ مشکلی ندارید و به سالم بودن پوست خود اهمیت می دهید؛ پیشنهاد می کنیم که از این ژل استفاده کنید.

تغذیه پوست در کنار آبرسانی یکی از مهم ترین اصول مراقبت از پوست است که هیچ کسی نباید در طول زندگی آن را به فراموشی بسپارد.

انواع ژل جالپرو

  • جالپرو کلاسیک
  • جالپرو HMW.

تفاوت انواع ژل جالپرو

نوع کلاسیک آن برای افراد جوان تر مناسب است تا از شروع علائم پیری جلوگیری کند. در مقابل مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن به کار می رود. زیرا خطوط عمیق تر به رطوبت بیشتری نیاز دارند.

تفاوت در تعداد جلسات درمانی

تزریق جالپرو کلاسیک در سه جلسه با فاصله زمانی دو تا چهار هفته انجام می شود. اما جالپرو HMW در دو جلسه با فاصله زمانی 20 روز تزریق می گردد.

مدت زمان انجام کار

با توجه به ناحیه ی تزریقی مدت زمان لازم برای انجام این کار بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می باشد. تقریبا بلافاصله پس از تزریق می تواند بهبود وضعیت پوست را مشاهده نمایید. نتایج این تزریق تا ۶ ماه قابل رویت است.

 

مزایای تزریق ژل جالپرو

رطوبت مطلوب پوست را حفظ و سبب ایجاد مولکول های شبکه ای شده در نتیجه قوام پوست افزایش می یابد.

با سرعت بخشیدن به متابولیک فیبروبلاست ها کلاژن سازی افزایش پیدا می کند.

جالپرو باعث ترمیم، درخشندگی و استحکام پوست می شود و همچنین کاهش روند پیر شدن پوست (بدن و صورت) کاهش چین و چروک و خطوط آشکار پوست، جلوگیری از الاستیسیته، بهبود جای زخم ها (جای آکنه)، کلوئیدها و نقاط قرمز پوست.

 

عوارض جانبی جالپرو

درصد زیادی از مواد و ترکیبات تشکیل دهنده این محصول در خود بدن انسان تولید می شوند و عوارض شیمیایی ایجاد نمی کند. تنها عوارض احتمالی آن مرتبط با بخش تزریق می باشد که باعث قرمز و ملتهب شدن پوست می گردد و طی یک روز بهبود می یابد.

 

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو

  • از حرکت و ماساژ ناحیه تزریق شده خودداری نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت ورزش و فعالیت بدنی شدید انجام ندهید.
  • به مدت ۷۲ ساعت از نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد پرهیز کنید.
  • مصرف نمک و الکل التهابات پوستی را افزایش می دهد.
  • برای بهبود تورم از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • به هنگام خوابیدن سعی کنید رو به پهلو نباشید و صورت کاملا رو به بالا قرار گیرد.

 

موارد منع تزریق جالپرو

  • خانم های باردار و یا شیرده
  • هرگونه عفونت پوستی یا سوزش در ناحیه درمان
  • بیماری های خود ایمنی
  • حساسیت دارویی

 

کاربردهای جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و بدون خطر است. این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد. تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها.

جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد.

به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد. ژل جوانسازی پوست جالپرو، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد.

مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند. تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد.

عملکرد این ژل چگونه است؟

بافت های همبند به نام فیبروبلاست ها با افزایش سن قابلیت خود را از دست می دهند. جالپرو غنی از اسیدهای آمینه توانایی فیبروبلاست ها را تقویت می کند و بافت اتصال دهنده پوست ترمیم می یابد. در نهایت پوستی سالم و صاف برای شما به ارمغان می آورد.

برای چه نواحی کاربرد دارد؟

این ژل برای نواحی صورت، گردن، دکلته، زیربغل، دست، داخل ران، داخل زانو و شکم کاربرد دارد.

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/tabrizpoost/

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *