هزینه و قیمت تزریق ژل لب در تبریز

تزریق ژل در تبریز

هزینه تزریق ژل لب

قیمت ژل لب بسته به نوع ماده و تعداد دوز‌هایی که باید تزریق شود متفاوت است. اما می‌توان گفت قیمت تزریق ژل لب در بین سایر عمل‌های زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تلقی می‌شود.

با تزریق حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌هایی که حضور پیدا می‌کنید حس متفاوت و دوست داشتنی خواهید داشت.

هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد.

جهت تزریق ژل و  بوتاکس در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر نوبت دریافت کنید.

[bookly-form hide=”date,week_days,time_range”]

آدرس مطب: شهرک پرواز – جنب کلانتری- نبش چهار راه-ساختمان ۷ آسمان -طبقه ۴ 
ساعت کار کلینیک تبریزپوست: از ساعت 16 تا 20

هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود.

در کلینیک تبریز پوست هزینه هر یک سی سی ژل یک میلیون تومان می باشد.

مهم‌ترین عواملی که شاید بتوان گفت در قیمت تزریق ژل لب تأثیر دارند، جنس و برند موادی هستند که برای فرایند جراحی زیبا شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها به همین دو عامل می‌توان اشاره کرد.

به عنوان مثال در تعیین هزینه جراحی زیبایی، ژل‌های خارجی در مقایسه با ژل‌هایی که در داخل تولید می‌شوند و به طور کلی نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند.

همچنین نوع پزشک و مطبی که مراجعه هم می‌کنید، می‌تواند در هزینه نهایی جراحی زیبایی شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

علاوه بر این مواردی که گفته شد نظیر قیمت انواع ژل و نوع پزشک و غیره، میزان حجمی که باید به لب‌ها ژل تزریق شود تا پس از انتهای کار و پس از جراحی، شما به نتیجه دلخواه و مورد نظرتان برسید در میزان پولی که باید پس از تزریق و انتهای کار بابت این کار پرداخت کنید تأثیرگذار خواهد بود.

تزریق ژژل لب

یکی دیگر از علل و به عبارتی فاکتور‌های مهم، هزینه‌های مربوط به کلینیک و همچنین اجرت پزشک است.

توصیه بسیار مهمی که اغلب در این زمینه وجود دارد و کمتر به آن پرداخته می‌شود اینکه در مورد موضوع تزریق لب باید توجه داشت که در عملیات زیبایی که بحث ظاهر فرد و سلامتی وجود دارد، تحت هیچ شرایطی و به هیچ وجه نباید کیفیت کار را فدای قیمت تزریق کرد. چرا که هم سلامتی شما در خطر خواهد افتاد و هم به جای داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب، ظاهرتان هم آسیب خواهد دید. پس حتماً در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر و استفاده از بهترین و معروف‌ترین برند‌های موجود تزریق لب در بازار دقت کافی و نهایت توجه را داشته باشید.

پس دانستید که قیمت هر سی سی ژل لب به چه شرایطی و عواملی نیاز دارد و برای اینکه بدانید هزینه نهایی شما چقدر خواهد بود، باید چه معیار‌هایی را در نظر بگیرید.

شاید لازم باشد یک بار دیگر هم اذعان کنیم که هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد.

هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود.

برای اینکه ظاهر زیبایی داشته باشید و سلامتی خود را به خطر نیندازید، مواردی که گفته شد را حتماً در نظر بگیرید و فراموش نکنید.

در ادامه بیشتر راجع به تزریق لب صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید و بیشتر درباره هزینه تزریق ژل لب و مراحل آن اطلاعات کسب کنید.

تفاوت تزریق ژل با تزریق چربی

تزریق چربی در هر حال یک عمل جراحی محسوب می شود و ریسک بالایی دارد. از طرفی زمان تهیه و آماده سازی بافت چربی برای تزریق چربی، در مقایسه با پرکننده های بسته بندی شده طولانی تر است و در نتیجه تزریق چربی گران تر می باشد.

از همه مهمتر در تزریق چربی نتیجه کار بیشتر به پف شباهت دارد و معمولا برای پر کردن صورت بکار می رود، در حالیکه ژل قابلیت فرم دهی بالایی دارد و از زمان رواج آن در دنیای زیباسازی و جوانسازی صورت، کاربرد فراوان تری نسبت به چربی دارد.

 

 آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

به طور خلاصه اگر سراغ ژل های مصنوعی و با ماندگاری طولانی و یا ژل های هیالورونیک اسید با برندها ناشناخته ارزان قیمت برای بزرگ کردن لب بروید بله یقینا عوارض خواهد داشت. همچنین به تازگی شنیده می شود افراد غیر پزشک اقدام به تزریق ژل لب کرده اند که باید بدانید جدای از عوارض بسیار وحشتناک، این عمل جرم محسوب می شود و مجازات دارد.

اما اگر از ژل های هیالورونیک اسید معتبر برای تزریق ژل صورت استفاده کنید و تزریق توسط پزشک انجام شود، عوارض آن به مقداری التهاب، ورم و در مواردی نادر کبودی مختصر به چندین روز پس از تزریق ژل لب خلاصه خواهد شد.

به خاطر داشته باشید، در هر جای ایران و یا دنیا قصد تزریق ژل صورت داشتید، حتما از پزشک بخواهید بسته ژل را به شما نشان دهد.

اگر از ژل شما باقی ماند برای ترمیم بعدی حتما باقی آن را از پزشک بخواهید و در دمای بین ۵ تا ۲۵ درجه نگهداری کنید.

نسل جدید ژل ها از هیالورونیک اسید خالص و طبیعی ساخته شده است. هیالورونیک اسید ماده ایست که به صورت طبیعی در پوست ما و زجاجیه چشم وجود دارد. وظیفه این ماده حفظ آب می باشد.

زمانی که این ماده در بدن تزریق شود به هیچ وجه، به عنوان ماده غریبه شناخته نمی شود و بدن برای از بین بردن آن تلاش نمی کند، نگرانی که اکثر مراجعین نسبت به تزریق ژل لب دارند، این است که ژل ها مواد مصنوعی هستند و ممکن است عوارض داشته باشند، در صورتی که اگر برای بزرگ کردن لب از ژل هیالورونیک اسید خالص استفاده کنید، به هیچ عنوان عارضه ای ندارد.

نسل قبلی ژل های لب از مواد مصنوعی ساخته شده بود تا ماندگاری طولانی داشته باشند، این ژل ها پس از تزریق به عنوان ماده غریبه شناخته می شد و بدن برای از بین بردن آن هر لحظه آنزیم ترشح می کرد و به زبان ساده در هر لحظه یک جنگ داخلی در حال رخ دادن بود.

این ژل ها که عمدتا جنس سلیکونی داشتند، قابلیت جذب نداشتند و برای خلاص شدن از شر آنها لب ها باید شکافته می شد و سپس از لب ها جدا می شدند. از طرفی دیگر عمدتا عفونت می کردند و در داخل لب یا گونه حرکت می کردند.

به همین دلیل است که سال گذشته به گزارش جامعه جراحان زیبایی امریکا، تزریق ژل صورت هیالورونیک اسید، دومین عمل غیرجراحی پرطرفدار در این کشور بوده است.

از شما صمیمانه خواهش می کنم، برای اندکی ماندگاری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها با سلامت خود بازی نکنید و این کار را به دکتر تزریق ژل لب با تجربه و دقیق بسپارید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *