قیمت تزریق ژل پروفایلو در تبریز

قیمت ژل پروفایلو

مزایای تزریق ژل پروفایلو

نمی‌‌توانیم بگوییم که پروفایلو تنها یک روش زیبایی است. زیرا این روش آثار درمانی بسیار زیادی را برای بیمار به همراه دارد.

بسیاری از افراد با شنیدن تزریق ژل تصور می‌کنند که با یک روش زیبایی برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها یا قسمت‌ های دیگر صورت رو به رو هستند. اما این گونه نیست و Profhilo موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست شده و در نهایت شادابی، سلامتی و جوانسازی پوست را به همراه خواهد داشت.

از جمله مزایایی که این ژل به همراه دارد عبارت است از:

  • اثرات طولانی مدت
  • لیفت کردن پوست
  • هیدراته کردن پوست
  • درد بسیار کم در هنگام تزریق
  • جلسات درمانی کم
  • سازگاری بالا با پوست
  • نتایج بسیار عالی و ماندگار
  • ویسکوزیته پایین

جهت تزریق ژل پروفایلو در کلینیک دکتر صابر با شماره 09305500380 تماس بگیرید.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو:

پس از تزریق ژل پروفایلو نیاز به انجام مراقبت‌ های خاصی نیست و بیمار می تواند به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. اما دقت داشته باشید که از برخورد آب با محل تزریق خودداری نمایید.

همچنین بهتر است به مدت دو روز از رفتن به باشگاه، اتاق بخار گرم، مصرف دخانیات و الکل، استفاده از وسایل آرایشی و رفتن به استخر و سونا بپرهیزید.

 

عوارض جانبی پروفایلو

افرادی که برای تزریق پروفایلو به متخصص پوست و مو مراجعه می‌ کنند با هیچ گونه عوارضی مواجه نخواهند شد. اما به طور کلی ممکن است افراد پس از تزریق دچار قرمزی، التهاب یا حساسیت به لمس شوند که این عوارض کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت ۲۴ ساعت برطرف خواهد شد.

سوالات متداول

نتایج تزریق ژل پروفایلو چه موقع ظاهر می شود؟

معمولا استفاده از ژل های جدید مانند پروفایلو می‌ تواند نتایج سریعی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل افرادی که از این ژل استفاده می‌ کنند پس از گذشت ۴ روز پوستشان کامل هیدراته شده است و چین و چروک ها شروع به محو شدن می کنند. بنابراین پوستی شفاف و درخشان خواهند داشت.

چند بار تزریق پروفایلو مورد نیاز است؟

برای این که بیمار بتواند به نتایج فوق‌ العاده دست یابد پیشنهاد می ‌کنیم که حداقل دو جلسه تزریق پروفایلو داشته باشد و در هر جلسه ۲ میلی لیتر ژل را تزریق کند.

فاصله تزریق باید به صورت ماهانه در نظر گرفته شود.‌ البته دقت داشته باشید افرادی که علائم پیری در آن ها شدید تر دیده می‌ شود باید جلسات درمانی بیشتری را بگذرانند و حداقل ۴ جلسه درمانی را بگذرانند.

تفاوت فیلر های دیگر و ژل پروفایلو چیست؟

همان طور که می دانید امروزه برای پر کردن و حجم دهی به پوست از فیلر های متفاوتی استفاده می شود. اما تفاوت فیلر های دیگر و ژل پروفایلو در همین موضوع می باشد که Profhilo موجب حجم دهی نمی‌ گردد و به عنوان یک آبرسان می باشد، که باعث آزادسازی هیالورونیک اسید شده و زیبایی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد.

به طور کلی می توان گفت رهاسازی آهسته و کاهش التهاب از ویژگی‌ های خاص این ژل به شمار می رود.

تزریق بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل پروفایلو؟

بوتاکس را می توان یک سم بسیار ضعیف شده دانست که باعث فلج موقت عضلات می شود. از بوتاکس برای رفع چین و چروک های پیشانی، کنار چشم یا خط اخم استفاده می‌ کنند. اما کاربرد بسیار کمی در یک سوم پایینی صورت دارد.

در مقابل تزریق ژل پروفایلو نتایج بسیار عالی در ناحیه پایینی صورت خواهد داشت. در واقع پروفایلو می‌ توانند موجب جوانسازی قسمت های مختلف صورت گردد.

پروفایلو بهتر است یا هایفوتراپی؟

هایفوتراپی روشی است که در آن از امواج اولتراسوند متمرکز استفاده می‌ شود.

در روش هایفوتراپی امواج با لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث تولید کلاژن در پوست می گردند. اما پروفایلو موجب تحریک تولید مجدد سلول های بنیادی شده و در مدت زمان کوتاهی کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند. بنابراین می تواند تاثیر بسیار عالی در جوانسازی داشته باشد.

مدت ماندگاری اثرات این ژل چقدر است؟

ماندگاری تزریق پروفایلو به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً میزان دارویی که مصرف شده است، فاصله زمانی بین دو تزریق و همچنین مهارت پزشک در ماندگاری اثرات آن تاثیرگذار هستند.

آیا بعد از تزریق باید استراحت کنم؟

تزریق پروفایلو روشی کاملاً غیر تهاجمی است و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می ‌شود. بنابراین نیاز به هیچ گونه استراحتی نخواهد داشت. اما بهتر از حدود ۲۴ ساعت از انجام فعالیت‌ های بدنی شدید بپرهیزید. بنابراین توصیه می شود کارهای روزانه سبک را انجام دهید.

آیا تزریق پروفایلو باعث ایجاد زخم در صورت می شود؟

پزشک برای تزریق پروفایلو از سرنگ‌ های بسیار نازکی استفاده می‌ کند که پس از تزریق هیچ گونه جای زخمی بر روی پوست دیده نخواهد شد. تنها کمی تورم و قرمزی ایجاد می شود که پس از پخش شدن ماده این تورم و قرمزی نیز از بین خواهد رفت. پس هیچ گونه نگرانی برای انجام این طریق وجود نخواهد داشت.

آیا دیگران متوجه می شوند که تزریقی انجام داده‌ ام؟

در واقع می ‌توان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های ژل پروفایلو آن است که بسیار طبیعی می باشد و تغییرات آن نامحسوس است. به گونه‌ ای که دیگران در روزهای ابتدایی تزریق متوجه تزریق شما نخواهند شد. اما قطعاً پس از گذشت مدتی تغییرات بسیار زیادی در چهره شما ایجاد می‌ شود و شادابی و طراوتی که به چهره می بخشد موجب ایجاد سوال های مختلفی برای اطرافیان خواهد شد.

آیا استفاده از ژل پروفایلو ایمن می باشد؟

پروفایلو یکی از ایمن ترین محصولات جوانسازی به شمار می‌ رود که تاکنون هیچ گونه عوارض خطرناکی برای آن گزارش نشده است و افراد بسیاری در سراسر جهان از آن برای جوانسازی دست و صورت استفاده کرده اند.

این ژل به دلیل ساختار زیستی مناسبی که دارد و از هیالورونیک اسید ها تشکیل شده، یکی از ایمن ترین روش های زیبا سازی به شمار می رود و به دلیل این که ماده هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد پس هیچ گونه حساسیتی را برای افراد به همراه نخواهد داشت.

آیا تزریق پروفایلو در دوران شیردهی یا بارداری مجاز است؟

بهتر است خانم هایی که باردار هستند یا حتی مشکوک به بارداری می باشند از تزریق انواع ژل و فیلر ها خودداری نمایند. همچنین خانم‌ هایی که در دوران شیردهی هستند بهتر است تا پایان دوران شیردهی صبر کنند و پس از آن برای استفاده از ژل پروفایلو اقدام نمایند.

هزینه تزریق پروفایلو:

هزینه‌ تزریق ژل پروفایلو می تواند متفاوت باشد. بسته به نوع ژل، تعداد جلسات مورد نیاز، دستمزد پزشک قیمت تزریق متغییر می شود.هزینه تزریق ژل پروفایلو 7 تا 8 میلیون تومان می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *