آشنایی با انواع کرمهای ضدجوش


کرمهای ضد جوش (آکنه)

کرمهای ضد جوش آردن، اون، اوریاژ، بایودرما، بل کلینیک، سینره، سی گل، لد وSVR  بعلت داشتن خاصیت کراتولیتیک و تنظیم چربی و کراتین پوست باعث از بین رفتن آکنه می شوند.

انواع کرمهای ضد آکنه به ترتیب الفبا شامل:

آردن

کرم روغن درخت چای ( Tea Tree Oil) آردن:

مناسب جهت افراد با پوستهای چرب و جوشدار/ جهت کمک به رفع تدریجی جوشهای صورت/ حاوی روغن گیاه Tea Tree با خاصیت آنتی باکتریال/ محتوی مواد موثر مرطوب کننده/ همراه با ژل آلوئه ورا.

اون

کرم ضد آکنه دیاکنیل (Diacneal) اون:

ضد آکنه قوی حاوی مخلوطی از رتینوئید و لایه بردار/ تنظیم کننده کراتین، کراتولیتیک / تحمل عالی، التیام بخش، ضد تحریک و التهاب/ لایه بردار جهت جلوگیری و از بین بردن جای جوش.

طرز مصرف: شب ها روی پوست کاملاً خشک تمیز شده مالیده شود.

کرم کلینانس K (Cleanance K) اون:

درمان قطعی آکنه/ تنظیم کننده چربی و کراتین/ ضد التهاب و ضد براقی پوست/ مرطوب کننده و التیام بخش/ لایه بردار( جلوگیری از باقی ماندن جای جوش بر روی پوست).

طرز مصرف: روزی 2 بار بر روی پوست کاملاً خشک تمیز شده بمالید.

اوریاژ

کرم AHA هیسه اک اوریاژ:

ضد جوش برای پوستهای چرب، جوشی و مختلط/ درمان جوشهای سرسیاه، سرسفید و کاهش التهاب/ لایه بردار ( حاوی AHA15%) بدون تحریک پوستی/ ضد براقی پوست و تنظیم ترشح چربی در عمق پوست/ محافظ پوست در برابر آلودگی هوا و رادیکالهای آزاد/ ضد باکتری و ضد قارچ با اثر طولانی مدت.

بایودرما

کرم سبیوم آکنه بایودرم:

رفع جوشهای سرسیاه و زیر پوستی/ مرطوب کننده پوست چرب و تنظیم کننده ترشح غدد چربی/ التیام بخش، ضد التهاب و مکمل در درمان آکنه های مقاوم/ بازسازنده پوستهای تحریک شده در اثر درمان.

طرز مصرف: به تنهایی 1 تا 2 بار در روز ( به همراه سایر درمانهای پوستی، یک بار در روز) استفاده شود.

کرم سبیوم ای- آی ( Sebium AI) بایودرما:

کرم ضد جوش قوی برای پوستهای آکنه ای/ موثر در رفع جوش های التهابی و کومدون های مقاوم به واسطه AHA20%  استر و اسید سالیسیلیک/ کاهش سریع التهاب و رفع تحریک و قرمزی پوست/ پیشگیری از جای جوش و رفع براقی پوست/ جمع کننده منافذ باز پوست و تنطیم ترشح چربی.

طرز مصرف: 2 بار در روز روی پوست تمیز استفاده شود.

بل کلینیک

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی بل کلینیک ( ac- Cream):

استفاده برای هرنوع پوست به خصوص پوستهای چرب و آکنه ای دارای جوش و دانه های سرسیاه/ چربی پوست را متعادل می کند/ از جوش زدن صورت جلوگیری بعمل می آورد/ ناخالصی ها و عوامل خارجی را از پوست پاک و تخریبات پوستی بر اثر جوش و لکه های دیگر را بازسازی می کند/ باعث خنک شدن و آرامش پوست می گردد.

طرز مصرف: یک بار در روز روی پوست مالیده می شود.

کرم ژل ضد جوش و بازسازی کننده جای جوش بل کلینیک ( ac- Gel Cream):

استفاده برای پوستهای چرب و آکنه ای دارای جوش و دانه های سر سیاه/ ناخالصی ها و عوامل خارجی را از پوست پاک و تخریبات پوستی بر اثر جوش و لکه های دیگر را بازسازی می کند.

طرز مصرف : شبها قبل از خواب روی پوست مالیده می شود.

کرم ضد جوش شب بل کلینیک ( Ac Night Biologic):

کرم مناسب برای پوستهای چرب، پوستهای آکنه ای / برطرف کننده جوش و آثار بجامانده از جوشها، دارای مواد ضد باکتریال و ضد عفونی کننده/ برطرف کردن التهابات پوستی و طراوت بخشیدن به پوست.

طرز مصرف: شبها بعد از تمیز کردن پوست روی آن مالیده شود.

سینره

ژل گیاهی ضد جوش سینره:

عوامل میکروبی مولد جوش را کاملاً مهار می نماید/ فعالیت غدد چربی سطح پوست را تحت کنترل قرار می دهد/ التهابات و قرمزی های سطح پوست را کاهش می دهد/ به منظور جلوگیری از ایجاد لک های بعد از درمان جوش، لایه برداری مختصری انجام می دهد تا پوست نرم و شاداب گردد.

طرز مصرف: روزانه 2 تا 3 بار بعد از تمیز کردن پوست، ژل را روی جوش ها بمالید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.

سی گل

لوسیون ضد آکنه- ضد جوش سی گل:

کمک به جلوگیری از تشکیل آکنه/ تنظیم کننده چربی پوست/ مات کننده و برطرف کننده براقی پوست/ کمک به درمان التهاب ریشه مو/ دارای اثرات ضدباکتری و ضدالتهاب/ قابض منافذ باز پوست/ حاوی عصاره های گیاهی درخت چای بابونه و زنبق.

لد(LED)

کرم ضد جوش اکتی پور (Actipur) لد:

درمان هر نوع جوش به خصوص جوش های سرسیاه و سرسفید/ تنظیم کننده لایه شاخی و ترشح غدد چربی( ضد براقی پوست)/ تنظیم فلورهای میکروبی پوست/ حاوی کمپلکس انحصاری فیتواسفنگورین، سرامید و ویتامین pp .

طرز مصرف: صبح و شب روی جوشها استفاده شود.

ژل ضد جوش اکتی پور (Actipur) لد:

درمان هر نوع جوش به خصوص جوش های قرمز و التهابی/ ضد التهاب و التیام بخش/ تنظیم فلورهای میکروبی پوست/ حاوی کمپلکس انحصاری فیتواسفنگورین، سرامید و ویتامین pp .

طرز مصرف: به مدت حداقل 2 ماه صبح و شب روی جوشها استفاده شود.

ژل پاک کننده اکتی پور (Actipur) لد:

پاک کننده پوستهای چرب و جوشی/ قابل استفاده حتی برای پوستهای حساس و شکننده ناشی از درمان آکنه/ ضد عفونی کننده، تنظیم کننده ترشح چربی و ضد التهاب/ پیشگیری از خشکی مفرط پوست و شفاف کننده پوست.

طرز مصرف: با استفاده از کمی ژل و آب ، پوست را بشویید.

کرم ضد جوش زنیاک ال- پی فرت (Zeniac LP Fort) لد:

ضد جوش قوی، تنظیم کننده چربی و مرطوب کننده/ برطرف کننده جای جوش و پیشگیری از ایجاد آن/ جمع کننده منافذ باز پوست و بهبود جوش های ناشی از اصلاح صورت و بدن / حاوی میکرواسفنج برای جذب چربی اضافی و آزادسازی تدریجی ترکیبات موثر برای کمترین حساسیت و بیشترین کارآیی.

طرز مصرف: صبح و شب روی جوش استفاده شود.

لوسیون ضد جوش زنیاک (Zeniac Lotion) لد:

درمان موثر انواع جوش به ویژه جوشهای سینه، پشت، بازو و نواحی پوشیده از مو برای صورت و بدن/ تنظیم کننده لایه شاخی پوست و مرطوب کننده / درمان جوش های ناشی از اصلاح صورت و بدن.

طرز مصرف: صبح و شب روی جوش استفاده شود.

SVR

کرم ضد جوش لیزانل اکتیو SVR:

کرم ضد جوش برای پوستهای چرب/ تنظیم کننده ترشحات چربی پوست/ تمیز کننده سطح پوست از باکتری ها/ ضد التهاب و قرمزی پوست/ برطرف کننده جای جوش بدون آسیب به پوست اطراف جوش.

طرز مصرف: صبح و شب روی پوست کاملاً تمیز مالیده شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *