کاشت مو بدون بانک مو در تبریز

کاشت مو بدون بانک مو

کاشت مو بدون بانک مو

روش جدید کاشت مو  با سلول های بنیادی می تواند بزرگترین مشکل زیبایی در مردانی که دچار ریزش مو شده اند را حل کند.

ریزش مو یکی از عمده ترین مشکلات افراد به خصوص در دوران جوانی یا میانسالی می باشد. هضم این موضوع ممکن است برای جوان ها بسیار مشکل تر از سایر افراد باشد.

افرادی که موهای خود را از دست می دهند، جاذبه کمتری نسبت به سایر افراد داشته و این موضوع در جوانی بسیار آزار دهنده می باشد.

روش های بسیار مختلفی از سوی پزشکان برای درمان ریزش مو معرفی شده و هر کدام از این روش ها می توانند برای عده ای مناسب و برای برخی از افراد نیز نا مناسب باشد.

پزشکان بهترین افرادی بوده که می توانند تشخیص بدهند برای رفع مشکل ریزش مو باید از چه روشی استفاده شود.

کاشت مو می تواند یکی از قاطع ترین روش ها برای درمان ریزش مو و طاسی باشد. زیرا در این روش معمولا در محلی که موها ریخته شده عمل کاشت مو انجام می شود. این موضوع باعث می شود تا نتیجه بخشی آن بسیار مناسب باشد. اما روش های کاشت مو نیز بسیار مختلف می باشند.

یکی از جدیدترین و بهترین روش های ابداع شده برای کاشت مو، استفاده از سلول های بنیادی می باشد. استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو باعث شده تا بسیاری از مشکلات افرادی که پبوند مو را برای درمان انتخاب نموده و بانک موی مناسبی ندارد، برطرف شود.

از این رو در آینده ای نزدیک استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو جایگزین بسیاری از روش های کاشت مو خواهد شد. زیرا ویژگی هایی که این روش داشته بسیار بیشتر از سایر روش های رایج می باشند.

در نظر داشته باشید که این روش کاشت مو فقط در مرحله آزمایشگاهی قرار دارد و آغاز فاز انسانی طرح سلول های بنیادی فولیکول مو قطعی نشده است و هنوز به طور قطع نمی توان از آن به عنوان یکی از راه های درمان موهای از دست رفته استفاده کرد.

 جهت مشاوره رایگان و انجام کاشت مو در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید. ساعت کار:عصر4 تا 8

علت استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو

طبق تحقیقاتی که در دانشگاه پنسیلوانیا انجام شده است، نقص در سلول های بنیادی یکی از مهمترین دلایل ریزش مو به شمار می رود.

بدین ترتیب استفاده از روش کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی در دستور کار قرار گرفته و این روش نیز توانسته است نتایج بسیار مثبتی را به دست آورد.

معمولا استفاده از سلول های بنیادی برای ترمیم بخش های مختلف بدن انسان در سال های اخیر بسیار موثر واقع شده و این موضوع باعث شده تا بتوان برای ترمیم طاسی سر نیز از سلول های بنیادی کمک گرفت.

سلول های بنیادی به طرز معجزه آسایی می توانند در ترمیم بافت های مختلف بدن از جمله موها تاثیر گذار باشند. همچنین می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای سلول های آسیب دیده شوند.

افرادی که به دلیل مشکل ژنتیکی یا هر دلیل دیگری با ریزش مو مواجه بوده، می توانند از کاشت مو به روش سلول های بنیادی استفاده نمایند.

به خاطر کیفیت بسیار بالایی که این روش داشته، می تواند تغییر و تحولات بسیار گسترده ای در آینده ­ی کاشت مو ایجاد نماید.

این موضوع باعث شده تا بسیاری از روش های کاشت مو حذف شوند و سلول های بنیادی جایگزین آن ها شود.

کاندید مناسب کاشت مو به روش سلول های بنیادی

شکل اجرای کاشت مو به روش سلول های بنیادی با سایر روش های کاشت مو بسیار متفاوت می باشد. در این روش نیاز به برداشتن مو و کاشت آن در محلی که ریزش مو ایجاد شده نمی باشد و در واقع با استفاده از سلول های بنیادی می توان اقدام به کشت مو توسط این سلول ها نمود.

در این روش نیازی به استفاده از بانک مو نبوده و موهای پشت سر نیز کم پشت نخواهند شد. بهترین گزینه برای استفاده از روش سلول های بنیادی، افرادی هستند که بانک موی مناسبی ندارند.

در حال حاضر افرادی که بانک موی مناسبی ندارند، دارای مشکل جدی برای کاشت مو بوده که روش سلول های بنیادی می تواند برطرف کننده بسیار خوبی برای این مشکل به شمار برود.

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که کاشت مو به روش سلول های بنیادی می تواند داشته باشد، این انتظار می رود که در آینده ای نه چندان دور بتوان از این روش به عنوان موثر ترین و پر کاربرد ترین روش کاشت مو نام برد.

مزایای کاشت مو به روش سلول های بنیادی

روش بدون درد

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد با کاشت مو به روش های سنتی داشته باشند، درد می باشد. از این رو ممکن است بسیاری از افراد از خیر کاشت مو به خاطر درد آن بگذرند.

روش های جدید و مدرن مانند سلول های بنیادی و کاشت مو به روش میکرو FIT توانسته در حل این مشکل موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایند. زیرا معمولا با بی حسی موضعی می توان این کار را انجام داده و هیچ گونه درد در هنگام اجرای عمل کاشت مو به روش سلول های بنیادی احساس نخواهد شد. همچنین پس از عمل نیز هیچ گونه احساس درد مشاهده نخواهد شد.

نتیجه کاملا طبیعی

یکی از طبیعی ترین روش های کاشت مو استفاده از سلول های بنیادی می باشد. موهایی که با استفاده از این روش کاشته می شوند، شکل ظاهری و رشد کاملا طبیعی خواهند داشت.

افرادی که می خواهند پس از کاشت مو هیچ گونه تفاوتی را بین موهای طبیعی و موهای کاشته شده مشاهده نکنند، می توانند روش سلول های بنیادی را انتخاب نمایند. زیرا طبیعی ترین نتایج ممکن کاشت مو با این روش برای افراد مختلف حاصل می شود.

بهبودی کامل در مدتی کوتاه

یکی از مشکلاتی که پس از کاشت مو برای افراد به وجود می آید، طولانی شدن دوره درمان می باشد. این موضوع باعث می شود تا نتوانند به کار خود برسند و حتی در انجام کارهای روزمره خود نیز با مشکل مواجه شوند.

برای اینکه بتوان در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از عمل کاشت مو بهبودی کامل را تجربه نمود، می توان از روش سلول های بنیادی استفاده نمود. زیرا در کمتر از یک هفته می توان به انجام کارهای مختلف پرداخته و هیچ گونه مشکلی نیز به وجود نمی آید.

مناسب برای درمان بافت سوخته

در برخی از موارد ممکن است دلیل ریزش مو سوختگی باشد. در این موارد ممکن است نیاز به استفاده از روش های خاصی برای ترمیم موها باشد.

روش سلول های بنیادی یکی از بهترین روش های کاشتن مو برای افرادی است که با سوختگی موهای خود را از دست داده اند.

زیرا در این روش سلول های بنیادی جایگزین سلول های آسیب دیده می شوند.

در روش سلول های بنیادی کاشت مو با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود.

این موضوع باعث شده تا اغلب افرادی که با سوختگی مواجه شده، امیدوار به استفاده از روش سلول های بنیادی باشند.

بدون ایجاد زخم

روش سلول های بنیادی از جمله روش هایی برای کاشت مو به شمار می رود که در آن نیاز به ایجاد زخم و برش در پوست سر نمی باشد. در این روش هیچ گونه خط و اثری پس از درمان بر روی پوست سر باقی نمی ماند.

از طرفی دیگر ریسک عمل نیز بسیار کمتر می شود. افرادی که می خواهند از یک روش کاملا مطمئن و موثر برای درمان ریزش مو استفاده نمایند، می توانند روش سلول های بنیادی را انتخاب نمایند. زیرا کمترین عوارض ناشی از کاشت مو در روش استفاده از سلول های بنیادی حاصل می شود و این موضوع باعث محبوبیت این روش شده است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *