َکوکتل های مزوتراپی و میکرونیدلینگ توسکانی


مزو توسکانی (TOSKANI)

کوکتل های مزوتراپی و میکرونیدلینگ توسکانی جزو مرغوب ترین محصولات زیبایی موجود در بازار بوده و با تکیه بر سه رکن دانش، کیفیت و پیشرفت، نتایجی چشمگیر را برای جامعه هدف خود به ارمغان می آورند.

برند اسپانیایی توسکانی با قریب به نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع محصولات و تجهیزات پزشکی، در طول سال ها ضامن اعتماد مراجعان کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست و مو بوده است.

در این مقاله در مورد انواع کوکتل های مزو توسکانی و مزایای مزوتراپی باکمک این محصولات صحبت خواهیم کرد.

ترکیبات مزو توسکانی

در اکثر موارد ترکیب اصلی سازنده این محصولات از گیاهان دارویی کمیاب بوده و این ترکیبات در همراهی با موادی چون هیالورونیک اسید، عصاره آتریشو و عصاره پیوراریا در کاربردهای گوناگون زیبایی و جوان سازی پوست به کار می روند. بنابراین اگر به دنبال روشی بدون عارضه برای اصلاح نقایص چهره یا بدن خود هستید، مزو توسکانی یک انتخاب ارزشمند برایتان خواهد بود.

انواع کوکتل های توسکانی

کوکتل های توسکانی بسته به این که در کدام قسمت بدن مورد نیاز باشند انواع مختلفی داشته و هر کدام طیف مشتریان مخصوص به خود را خواهند داشت. در ادامه به برخی از انواع مهم این کوکتل ها که در مزوتراپی و جوانسازی پوست و مو بیشترین کاربرد را دارند اشاره می کنیم.

کوکتل مو توسکانی

این ترکیب در زمره یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی توسکانی به شمار می آید. کوکتل مو توسکانی با کارایی منحصر به فرد خود در تغذیه ریشه مو به کمک مواد اولیه ضروری، نتایجی قابل توجه را بر روی میزان تراکم و استحکام فولیکول مو از خود نشان داده و با در بر داشتن موادی چون دکسپانتنول، ویتامین های گروه ب و گلوکونات آهن،‌ شادابی و طراوت را به موهای شما هدیه می کند. همچنین از این محصول می توان در درمان طاسی و جلوگیری از ریزش مو با اثربخشی بالا نیز بهره برد.

کوکتل درخشان کننده و ضد لک رادیانس توسکانی

کوکتل رادیانس ساخت شرکت اسپانیایی توسکانی یکی از با کیفیت ترین روشن کننده های پوست و ترکیبات ضد لک موجود در بازار است و از طریق خاصیت ضداکسیدانی خود و اثر مستقیم بر روی رنگدانه های پوست، هرگونه لک و پیس و تیرگی پوست را محو می سازد. عصاره گیاه پیوراریای به کار رفته در این کوکتل موجب احیا و بازسازی سلول های مرده پوست می گردد. این محصول شرکت توسکانی با مهار سنتر ملانین پوستی روشن و درخشان را برای شما رقم خواهد زد. همچنین از آن می توان به عنوان یک ترکیب ضدپیری نیز استفاده کرد.

کوکتل مزولیفت

این کوکتل مخصوص رفع چین و چروک صورت، لیفت صورت و برطرف ساختن افتادگی های پوست است.

مزولیفت با تقویت کلاژن سازی و هیدراته کردن بافت پوست به کمک ماده مؤثره هیالورونیک اسید، فرآیند بازسازی و ترمیم آسیب های بافتی را تسریع می بخشد.

از جمله دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان دی متیل اتانول آمین و سیلیکون آلی را نام برد که قوام و استحکام پوست را تضمین می سازند. ویتامین های آ، سی و ای و همینطور ویتامین های گروه ب در این کوکتل تمامی نیازهای تغذیه ای پوست را فراهم آورده و با خاصیت ضد اکسیدانی خود در احیا و جوان سازی صورت و بدن ایفای نقش می کنند.

کوکتل ضد پیری توسکانی

نیازی به ذکر نیست که محصولات ضد پیری و تکنیک های مزوتراپی از بین برنده علائم افزایش سن تا چه اندازه میان مراجعان کلینیک های زیبایی طرفدار دارند.

کوکتل های ضد پیری توسکانی با فناوری مبتکرانه خود موجب معکوس ساختن فرآیند پیری و بازگشت زیبایی و جوانی پوست می گردند. بنابراین برای کسانی که از چین و چروک و خطوط اضافی صورت (مانند خطوط اطراف چشم و دهان)، افتادگی و خشکی پوست خود رنج می برند، کوکتل های آنتی ایجینگ توسکانی گزینه ای مناسب خواهند بود.

ویژگی دیگر این محصولات آب رسانی از طریق جبران کمبود هیالورونیک اسید (یک پلی ساکارید مهم در پوست) و حفظ رطوبت در بافت است که بر اثرات ضد پیری این ترکیبات می افزاید.

کوکتل ترمیم بافت توسکانی

مزوتراپی ترمیمی با مزوی ری جنریتینگ توسکانی انجام گرفته و اثراتی خارق العاده در ترمیم و بازسازی زخم دارد. ترکیبات به کار رفته در این کوکتل شامل عصاره گیاه سنتلا آسیاتیکا و ترکیبات فعال کننده دکسپانتنول و الاستین بوده و با تقویت کلاژن ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست موجب می گردد که بار دیگر بتوانید داشتن پوستی محکم و بدون نقص را تجربه کنید. این کوکتل با در بر داشتن ترکیبات هیالورونیک اسید، ال کارنیتین، پیرووات، DMAE و آرگیلیرین در انواع روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ پوست کاربرد دارد.

کوکتل های رفع اسکار و جای زخم توسکانی

یکی از عواملی که در ایجاد آکنه و به دنبال آن بروز اسکار و جای زخم نقش دارد، منافذ باز پوستی است. کوکتل های رفع اسکار توسکانی با کوچک کردن این منافذ، راه حلی قطعی برای رفع آکنه و کاهش چربی پوست به حساب می آیند. به علاوه حضور ترکیبات مغذی در این محصول، موجب متعادل ساختن ترکیب چربی پوست و جلوگیری از رشد باکتری های عامل آکنه می گردد. به این ترتیب با استفاده از این نوع مزوتراپی می توانید از شر چربی مضاعف پوست خود و بروز آکنه خلاص گردید.

کوکتل های چربی سوز و ضد سلولیت توسکانی

برخی از انواع کوکتل های مزو توسکانی دارای خاصیت چربی سوزی و از بین بردن کانون های چربی در زیر پوست بوده و از این طریق موجب لاغری و تناسب اندام می گردند. ترکیبات به کار رفته در این محصولات از قبیل کافئین، فسفاتیدیل کولین (PPC)، سدیم دی اکسی کولات و عصاره گیاه های طبیعی مانند دم اسب و آرتیشو، در بهبود نواحی دچار سلولیت و حذف چربی های اضافی مؤثر شناخته شده اند.

ترکیبات آب رسان و کوکتل گلاتوموکس توسکانی

در کوکتل آب رسان یا گلاتوموکس توسکانی از انواع ترکیبات آنتی اکسیدان چون ویتامین های آ، سی و ای و همچنین گلوتاتیون بهره گرفته شده است. بنابراین این محصول با ممانعت از تولید رادیکال های آزاد اکسیژن و سایر ترکیبات آسیب زننده به سلول ها، از پیری زودرس جلوگیری کرده و رطوبت و شفافیت پوست را حفظ می نماید.

قیمت مزوتراپی با مزو توسکانی

انتخاب متد مناسب جهت انجام مزوتراپی و میکرونیدلینگ پوست با محصولات توسکانی احتیاج به صبر و حوصله و نیز تحقیق فراوان دارد. برای انجام این کار مهم ترین گام انتخاب کلینیک های معتبر پوست و مو و مراجعه به پزشک متخصص و کاربلد است. بسته به اینکه به کدامیک از این محصولات نیاز داشته باشید، قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود.

برخی از محصولات این شرکت مانند کوکتل آب رسان گلاتوموکس یا مزولیفت توسکانی نسبت به سایر مدل های مشابه مانند کوکتل های آنتی ایجینگ یا ضد لک قیمت مناسب و ارزانتری داشته و بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب خود فاکتور مقرون به صرفه بودن را نیز لحاظ کنید.

برای آگاهی پیدا کردن از به روز ترین قیمت های مزوتراپی و میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی مورد اعتماد خود می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نموده و از آن ها راهنمایی بخواهید.

سخن آخر

اخیراً انواع روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ پوست طرفداران زیادی را در میان قشر علاقه مند به زیبایی و جوان سازی پوست به خود جلب کرده است.

این روش ها با استفاده از کوکتل های مخصوص مزو توسکانی که یک برند اسپانیایی مرغوب در زمینه تولیدات پزشکی و زیبایی است، قابل انجام بوده و نتایج معجزه بخشی را نیز به دنبال داشته اند.

اکنون شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی معتبر و مشورت با بهترین متخصصان پوست، مناسب ترین محصولات مزوتراپی و میکرونیدلینگ را برای خود برگزیده و بار دیگر چهره ای درخشان و بدون نقص و همینطور اندامی ایده آل را از آن خود کنید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *