هزینه هایفوتراپی شکم در تبریز

هایفوتراپی شکم

هایفوتراپی شکم چیست؟

بزرگ بودن شکم و چربی های انباشته بر آن و همچنین شل بودن پوست شکم بر اثر چاقی همگی عدم تناسب اندام را در افراد ایجاد میکند که سبب اندامی بدفرم و ظاهری نا زیبا در افراد میشود از این رو افراد زیادی ورزش و رژیم را انتخاب میکنند که گاها بی نتیجه می مانند و در صورت نتیجه دیدن با شل شدگی پول خود رو به خواهند شد.

جهت مشاوره رایگان و انجام هایفوتراپی شکم در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

امروزه روش های جراحی زیادی نیز برای کوچک کردن شکم وجود دارد که عوارض مخصوص به خود را نیز دارند که بی هوشی و زخم یکی از عوارض اصلی آن ها می باشد با پیشرفت علم روش هایفوتراپی شکم بوجود آمد که بدون نیاز به بی هوشی ، بدون نیاز به جراحی و دوران نقاهت سبب کوچک کردن شکم و تخلیه چربی و سفت شدن شکم میشود و قطعا این یک نتیجه عالی برای افراد می باشد که با آسان ترین راه به وجود می آید و اندامی زیبا را برای افراد به همراه دارد که بدون نیاز به دوران نقاهت بدون زخم و و وجود خط اسکار نتایج حاصل میشوند.

امواج مافوق صوت در هایفوتراپی شکم به صورت متمرکز و با شدت بالا برای تناسب اندام به بافت های چربی موجود در بدن تابیده می شود و درمان به این صورت انجام خواهد شد این یک روش غیر تهاجمی و بی خطر می باشد که در نواحی شکم و ران ها ، باسن و حتی پهلوها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

هایفوتراپی شکم

هزینه هایفوتراپی شکم  در تبریز پوست=850000تومان

آدرس تبریز پوست: شهرک پرواز-روبروی کلانتری -ساختمان پزشکان ۷ آسمان -طبقه ۴

مشاهده سایر هزینه های خدمات زیبایی در تبریزپوست

هایفوتراپی شکم چگونه است ؟

با استفاده از هایفوتراپی شکم انرژی ماورای صوت بر روی چربی های موجود در شکم متمرکز می شود، سپس باعث افزایش دمای ناحیه تحت درمان می شود که اگر سلول ها بیشتر از یک دقیقه در دمای بالای 65 قرار گیرد مرگ سلولی اتفاق خواهد افتاد .

این گرمای ناشی از هایفو تراپی سبب از بین رفتن سلول های چربی در ناحیه شکم میشود و لاغر شدن شکم میسر میشود اما درمان هایفو تراپی به همنیجا ختم نمیشود چرا که این روش منجر به منقبص شدن کلاژن ناحیه و اطرف ناحیه درمان میگردد که سفت شدن پوست و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست را به همراه خود دارد .

این روش تنها نیازمند یک ساعت درمان می باشد و نتایج آن پس از گذشت یک الی دو هفته قابل مشاهده بوده و نیازی به گذراندن دوران نقاهت ، استراحت های مطلق و مراقبت های ویژه نمی باشد و پس از یک الی دو روز مراقبت و حس درد افراد میتوانند پس از درمان بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردند بدون اینکه زخم ، جراحی و یا وجود خط اسکاری را در بدن تجربه کرده باشند و قبل از درمان با بی هوشی و عوارض آن رو به رو شده باشند .

  بیشتر بخوانید: آیا هایفوتراپی واقعا تاثیر دارد ؟

مزایای هایفو تراپی شکم

  • هایفوتراپی نیازمند یک جلسه درمان می باشد و تنها در یک ساعت درمان پایان می یابد .
  • هایفو تراپی شکم نیازی به بی هوشی و تیغ جراحی ندارد و تنها با بی حسی موضعی درد را کنترل کرده و توسط دستگاه مخصوص هایفو درمان را انجام میدهد.
  • به واسطه این درمان چربی های موجود در بدن حذف می شود و باعث سفت شدن پوست پس از حذف چربی ها می شود.
  • هایفوتراپی نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه می باشد و در آن نشانی از تیغ جراحی ، زخم وجود اسکار بی هوشی و . . . نخواهد بود .
  • در نهایت این روش قابلیت خوش فرم کردن ناحیه های دشوار را دارد.

کاندیدای هایفو تراپی

کلیه آقایان خانم ها متیوانند از این روش بدون آسیب و نقص استفاده کنند چرا که این روش بدون محدودیت بوده و خطراتی را برای افراد به همراه ندارد بنابراین آقایان و خانم هایی که شکم های بزرگ و چربی های زیاد شکم و پهلو را دارند میتوانند از این طریق مشکل خود را حل کنند اما موضوعی که وجود دارد هایفو تراپی معمولا برای رفع مقدار متوسطی از چربی موجود ناحیه کاربرد داشته و راه حل مناسبی می باشد .

هزینه هایفو تراپی شکم در تبریز

هزینه هایفو تراپی در مراکز مختلف هایفو متفاوت می باشد اما تمامی متخصصین و مراکز در این حوضه هزینه را متناسب با مقدار ناحیه شخص ، مقدار چربی در فرد و شدن درمان مشخص میکنند همچنین باید در نظر داشت که برخی افراد به علت داشتن چربی های بیش از حد نیازمند چند جلسه درمان می باشند ک قطعا این موضوع بر هزینه تاثیر گذاشته و هزینه بالاتری را به خود اختصاص میدهد.

آدرس اینستاگرام تبریزپوست: https://www.instagram.com/tabrizpoost/

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *